Mukikampanja – tässä ketjussa odotellaan mahdollisia vahvistuksia

  • 4 032 397
  • 23 993

Takanahka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kepa
Tällainen pelaaja nähdään vahvistuksena Liigaan? IceHL:ssä ja Allsvenskanissa ~0,50ppg ja lähdöt molemmista kesken kauden.
Kerhon arkea. Ja nämä vaativat aina hyvät taustatyöt, se täytyy muistaa. Ei Kerho mitään "valmistakaan" sentteriä tänne tule Toivasen johdolla saamaan enää tällekaudelle. Toki olen valmis yllättymään.

Mutta näitä kavereita Kerhon suuruisen seuran täytyisi pystyä nimenomaan haalimaankin, ja painotan edelleen, että hyvin scoutattuna. Voihan tää Luchuk olla ihan paskakin, en minä ole peliäkään herralta nähnyt, mutta loukkaantuminen ainakin sekoitti Södertaljen aikaa.
 
Viimeksi muokattu:

Oranssia

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, MLSE
Tällainen pelaaja nähdään vahvistuksena Liigaan? IceHL:ssä ja Allsvenskanissa ~0,50ppg ja lähdöt molemmista kesken kauden.
Lähtökohtaisesti melkein kuka tahansa olisi Kerholle tällä hetkellä ”vahvistus”, oltaisiin jälleen askeleen verran lähempänä sitä, että saisi neljä ketjua otteluun.

Kerhon budjetilla tänne ei mitään valmiita tähtipelaajia voida tässä vaiheessa kautta hankkia.

Edit: Lisäksi nimenomaan senttereistä taitaa suurella osalla vahvistuksia hakevista joukkueista olla pula, joten pakko tälläisiin arpoihin on alemman budjettien seurojen tyydyttävä..
 
Viimeksi muokattu:

Rinksu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Kuulin yhdessä vaiheessa sellaista huhua, että Tuulola olisi jo tällä kaudelle saatavissa, mutta se vaatisi myös 23-24 kauden sopimusta. Nyt kun Häsa julkaisi Tuulolan aika varman sopimuksen, niin katsotaan katsotaan..

Kivahan se olisi, mutta nyt kun Nyman on pudonnut Ipalta ilmeisesti pidemmälle saikulle on joukkueessa varmaan voimahyökkääjälle tarvetta.
 

AnteroBruun

Jäsen
Suosikkijoukkue
FPS
Jostain on ensi viikoksi pelaajia revittävä, onko niin ettei omista A-junnuista kukaan pysty käydä edes vaihdon kaksi antamassa Jolylle huilia. Jos ei niin vieläkö Riihimäki ja Hyvinkää on yhteistyöseuroja?

E: Jesse Pehu pelannut tällä kaudella näköjään kolme peliä, sehän oli 2006 mukana voittamassa mestaruutta en näe mitään syytä miksi ei menisi siis Liigassa edelleen!
 

Rolf Paski

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Raittiuslegioona & FC Kraak
Ei kannata nyt mitään isoja odotuksia Vaasaa kohden nostatella. Kerho voi napata Vaasasta korkeintaan jonkun alakenttien pelaajan. Noihin huippujätkiin ei ole mitään asiaa, ihan jo siitäkin syytä, että muutkin on apajalla. Menisitkö pelaajana, joka voi valita, joukkueeseen joka menee varmuudella jatkoon vai joukkueeseen joka vasta pelaa itseään sinne ja hyvin mahdollista että kausi loppuu runkosarjaa joka tapauksessa.

Todennäköisesti se että ketään noista ei saada, on palstatotuuden mukaan toimiston vika.
 

Takanahka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kepa
Ketäs siellä olisi tarjolla, Holmström?
Lööke ---> yhdistetty Brynäsiin
Johansson ---> TPS
Hjalmarsson ---> Ei riitä hauis
Holmström ---> Ei riitä hauis
Turo Asplund ---> Tervetuloa

Asplund (Jos on kondikses) olisi oikeasti kohtalainen hankinta tähän paikkaan. Jasumainen luotettava kahden suunnan sentteri joka kuuluu ihan liigan eliittiin aloitusympyrässä. Toki jos hankinnat jäävät yhteen (olisi farssi), niin ehkä sitten jotain tasokkaampaa pakettia kokonaisuudeltaan voisi miettiä, mutta tuossa olisi luotettavaa sentteripeliä Asplundin muodossa tarjolla. Toki tämä kausi ollut herralla vaikeampi, mutta viime kaudella kuitenkin 35 tehopistettä ja rontti 58 aloitus %.

Aistin sen jo hermostossani, että kohta alkaa tämän viestin siteeraaminen ja moderaattoreiden tägääminen mun kirjoitusoikeuksien poiston toivossa, mutta ihan oikeasti, näyttäkää mulle joku realistinen ja parempi vaihtoehto sentteripuolelle tähän hätään. Muistakaa myös se, että meillä pelaajaneuvotteluita hoitaa Antti Toivanen tällähetkellä.
 

clayman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, MASO
Lööke ---> yhdistetty Brynäsiin
Johansson ---> TPS
Hjalmarsson ---> Ei riitä hauis
Holmström ---> Ei riitä hauis
Turo Asplund ---> Tervetuloa

Asplund (Jos on kondikses) olisi oikeasti kohtalainen hankinta tähän paikkaan. Jasumainen luotettava kahden suunnan sentteri joka kuuluu ihan liigan eliittiin aloitusympyrässä. Toki jos hankinnat jäävät yhteen (olisi farssi), niin ehkä sitten jotain tasokkaampaa pakettia kokonaisuudeltaan voisi miettiä, mutta tuossa olisi luotettavaa sentteripeliä Asplundin muodossa tarjolla. Toki tämä kausi ollut herralla vaikeampi, mutta viime kaudella kuitenkin 35 tehopistettä ja rontti 58 aloitus %.

Aistin sen jo hermostossani, että kohta alkaa tämän viestin siteeraaminen ja moderaattoreiden tägääminen mun kirjoitusoikeuksien poiston toivossa, mutta ihan oikeasti, näyttäkää mulle joku realistinen ja parempi vaihtoehto sentteripuolelle tähän hätään. Muistakaa myös se, että meillä pelaajaneuvotteluita hoitaa Antti Toivanen tällähetkellä.
Asplund olisi hyvä lisä, todellakin. Tuskin tulee, mutta tuollainen pelaaja sopisi Kerhoon kyllä.
 

Santsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, LiPu
Tarvitsemme kaksi uutta liigatason pelaajaa ennen seuraavaa peliä.

Minne voin mennä osoittamaan mieltä?
@Jääkaappi ja @Rusty44 kanssa pidetään perinteinen siirtorajan grillitapahtuma toimiston montussa ensi keskiviikkona, muutenkin huudellaan toimiston ikkunoiden alla, joten kyllähän siinä samalla voi mieltään osoittaa.
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Miksi yhtään kukaan pelaaja tulisi Kerhoon pelkästään loppukaudeksi? Joku sellainen tietysti voisi tulla, joka ei saa nykyisessä joukkueessaan peliaikaa. Ei ole mitään takeita, että täällä pelit jatkuisivat sen pidemmälle kuin nykyisessäkään seurassa, joten miksi valita Kerho?

Nikkilä, Henriksson ja Loimaranta ovat olleet hyviä hakuja, kun jatkavat myös ensi kaudella.
 

Takanahka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kepa
Takanahka ollut kartalla aiemminkin lähiajan hankinnoista, joten kyllä Kyle Platzeria veikkaan ensi viikolla saapuvaksi.
Kysyn sen enempiä miettimättä, että vittuletko sä mulle? (tsihi)

Oon nyt tässä 30min putkeen debatoinut palstalla ja whatsapis tästä lajista, niin en nyt kyllä tähän hätään muista ketä olisin tänne viime aikoina huhunnut. Auttakaa saatana?

Platzeria en ainakaan tietääkseni. Toki kaverista mainitsin koska olisi tuonne juurikin sitä mitä kaivataan.. Mutta eiköhän Tappara tämänkin herran vie.
 

clayman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, MASO
Miksi yhtään kukaan pelaaja tulisi Kerhoon pelkästään loppukaudeksi? Joku sellainen tietysti voisi tulla, joka ei saa nykyisessä joukkueessaan peliaikaa. Ei ole mitään takeita, että täällä pelit jatkuisivat sen pidemmälle kuin nykyisessäkään seurassa, joten miksi valita Kerho?

Nikkilä, Henriksson ja Loimaranta ovat olleet hyviä hakuja, kun jatkavat myös ensi kaudella.
Tykkkään itsekin tästä nykyisestä hankintapolitiikasta - nyt mukaan ja ensi kaudella jatkuu pelit oranssissa.

Joku Platzer nyt voisi siinä mielessä onnistua jos tarjotaan paikkaa Jolyn vierellä. Varmasti houkuttelee pelaaminen sarjan ykköshyökkääjän vierellä. Siihen rooliinhan Platzer oletettavasti hankittaisiin.
 

AIV30

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hpk ja Pata Pori´see myös.
Kysyn sen enempiä miettimättä, että vittuletko sä mulle? (tsihi)

Oon nyt tässä 30min putkeen debatoinut palstalla ja whatsapis tästä lajista, niin en nyt kyllä tähän hätään muista ketä olisin tänne viime aikoina huhunnut. Auttakaa saatana?

Platzeria en ainakaan tietääkseni. Toki kaverista mainitsin koska olisi tuonne juurikin sitä mitä kaivataan.. Mutta eiköhän Tappara tämänkin herran vie.
Haave. Saatana.

Juu ei tuon, jo palstalta potkutkin saaneen, nimimerkin juttuja hirveästi kannata/kannattanut uskoa. Tuskinpa Platzer Jkyläs kautta loppuun pelaa, joten miksipä ei.. Nyt vaan rahanpaskaa ja neuvottelutaitoja pöytään, eikö niin Antti?

Pihlström on ihan hyvä tuossa ykkösen keskellä, eteenpäin.
Hmmmm!?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös