Mukikampanja – tässä ketjussa odotellaan mahdollisia vahvistuksia

  • 4 047 324
  • 24 018

clayman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, MASO
Miettikää minkä vaikutuksen peliin toi yksi( Pelli) hyväkätinen ja liikkuva pakki. Mitähän samanlainen sentteri toisi?
Katsoo nyt lisää pelejä, että kuinka paljon hyötyä on. Ei ainakaan aiemmin ollut.

Nurmikin tuli hienosti takaisin, mutta nyt on joidenkin mielestä turha.

Ei tuo pelaamisen taso edelleenkään ollut sellaista jolla voitetaan säännöllisesti.
 
L

luigitar

Itse olisin yhteydessä Ilvekseen ja kysyisin seuraavalaista vaihtokauppaa, koska Kontiola on juuri sellainen kaveri, mitä Moses tarvitsi.

Moses -> Aho & Ruokonen

Tälläöin päästäisiin oikeasti neljän sylinterin joukkueeseen:

Liukas - Trettenes - Joly
Pihlström - Mustonen - Nenonen
Kiljunen - Järvinen - Jokinen
Janatuinen - Toivola - Ruokonen

Nurmi - Hietanen
Ikonen - Pelli
Ahonen - Aho
Reini
 

clayman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, MASO
Itse olisin yhteydessä Ilvekseen ja kysyisin seuraavalaista vaihtokauppaa, koska Kontiola on juuri sellainen kaveri, mitä Moses tarvitsi.

Moses -> Aho & Ruokonen

Tälläöin päästäisiin oikeasti neljän sylinterin joukkueeseen:

Liukas - Trettenes - Joly
Pihlström - Mustonen - Nenonen
Kiljunen - Järvinen - Jokinen
Janatuinen - Toivola - Ruokonen

Nurmi - Hietanen
Ikonen - Pelli
Ahonen - Aho
Reini
Tuossa voisi oikeasti olla järkeä. Mestaruutta Kerho ei kuitenkaan voita, joten ihan sama jos tällä Ilves parantaisi omia mahdollisuuksiaan.

Toisaalta, on varmasti selkeä syy miksi Ruokonen halusi pois Kerhosta. Haluaako takaisin ja kuinka paljon motivaatiota on pelata vain runkosarja loppuun?
 
L

luigitar

Tuossa voisi oikeasti olla järkeä. Mestaruutta Kerho ei kuitenkaan voita, joten ihan sama jos tällä Ilves parantaisi omia mahdollisuuksiaan.

Toisaalta, on varmasti selkeä syy miksi Ruokonen halusi pois Kerhosta. Haluaako takaisin ja kuinka paljon motivaatiota on pelata vain runkosarja loppuun?

Hyvää loppukautta ajattelen tekisin tämän liikkeen, koska kyllä tuolla tapeltaisiin 7-10 sijoista aivan varmasti. Pikkuhiljaa porukkaa alkaisi löytämään takaisin hallille ja ei niin pahasti jäätäisi tavoitteista.

Varmasti maiseman vaihdossa oli se suurin syy siirrolle Ipaan, koska rooli ei ole kuitenkaan muuttunut.
 

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Hyvää loppukautta ajattelen tekisin tämän liikkeen, koska kyllä tuolla tapeltaisiin 7-10 sijoista aivan varmasti. Pikkuhiljaa porukkaa alkaisi löytämään takaisin hallille ja ei niin pahasti jäätäisi tavoitteista.

Varmasti maiseman vaihdossa oli se suurin syy siirrolle Ipaan, koska rooli ei ole kuitenkaan muuttunut.
Vähän väärä viesti tuli lainaukseen, mutta tuskin Ruokonen haluaa menestyvästä seurasta ja modernista hallista, sekä Pennasen valmennuksesta. Voisi uskoa, että Pennanenkin haluaa pitää luotettavan Ruokosen työkaluna kevättä kohti mennessä.

Moses sopii Konnan viereen, sitä en epäile.
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна

Meneekö hän sitten ennemmin vaikka Sporttiin?

Vähän veikkaan, että Kerhon imulla ei näitä ykköskierroksen NHL-varauksia houkutella...
 

Ice71

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Ikävänkantaja, Jerry100, Hereworth
Itse olisin yhteydessä Ilvekseen ja kysyisin seuraavalaista vaihtokauppaa, koska Kontiola on juuri sellainen kaveri, mitä Moses tarvitsi.

Moses -> Aho & Ruokonen

Tälläöin päästäisiin oikeasti neljän sylinterin joukkueeseen:

Liukas - Trettenes - Joly
Pihlström - Mustonen - Nenonen
Kiljunen - Järvinen - Jokinen
Janatuinen - Toivola - Ruokonen

Nurmi - Hietanen
Ikonen - Pelli
Ahonen - Aho
Reini
Olisiko tällaisella vaihtokaupalla muuta pointtia kuin että Kerho säästäisi muutaman euron? Miten Moseksen vaihtuminen Ruokoseen toisi sylintereitä lisää? Ei sillä, että Moses hyvin olisi pelannut, mutta tuollaisessa vaihtokaupassa en näe muuta syytä kuin säästöt. Pelillistä parannusta toi vaihto ei toisi, varsinkin jos/kun Pike jatkaa penkin takana.
 

clayman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, MASO
Olisiko tällaisella vaihtokaupalla muuta pointtia kuin että Kerho säästäisi muutaman euron? Miten Moseksen vaihtuminen Ruokoseen toisi sylintereitä lisää? Ei sillä, että Moses hyvin olisi pelannut, mutta tuollaisessa vaihtokaupassa en näe muuta syytä kuin säästöt. Pelillistä parannusta toi vaihto ei toisi, varsinkin jos/kun Pike jatkaa penkin takana.
Suurin häviäjä olisi Ruokonen itse.

Taas alkoi vituttamaan kun katsoi tuota ketjuhahmotelmaan. Kiljunen, Jokinen, Toivola, Janatuinen... kaikki kärsineet tuosta Pikkaraisen "ammattitaidosta."
 
L

luigitar

Olisiko tällaisella vaihtokaupalla muuta pointtia kuin että Kerho säästäisi muutaman euron? Miten Moseksen vaihtuminen Ruokoseen toisi sylintereitä lisää? Ei sillä, että Moses hyvin olisi pelannut, mutta tuollaisessa vaihtokaupassa en näe muuta syytä kuin säästöt. Pelillistä parannusta toi vaihto ei toisi, varsinkin jos/kun Pike jatkaa penkin takana.

Joo ei siinä varmasti mitään rahallista voittoa tulisikaan, mutta nykyisen valmentajan pelityyliin sopivampi palanen. Moseksella on erityisosaamista, kun Ruokosella taas kokonaisvaltaisuutta. Aho minua tässä vaihtokaupassa enenmän kiinnostaa, niin olisi aika selvä roolitus pakistossa.
 

Ice71

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Ikävänkantaja, Jerry100, Hereworth
Joo ei siinä varmasti mitään rahallista voittoa tulisikaan, mutta nykyisen valmentajan pelityyliin sopivampi palanen. Moseksella on erityisosaamista, kun Ruokosella taas kokonaisvaltaisuutta. Aho minua tässä vaihtokaupassa enenmän kiinnostaa, niin olisi aika selvä roolitus pakistossa.
Mä en näe mitään muuta kuin säästön tuossa sun vaihtokaupassa. Ilves voittaisi tuossa kaupassa, Kerho ei yhtään. Ruokonen olisi suurin häviäjä. Vai tarkoitatko, että HPK tekisi hyväntekeväisyyttä tukemalla Ilveksen urakkaa kohti mahdollista mestaruutta?
Ja Aho ei ole tuonut mitään sellaista mihin Reini ei pystyisi. Vai sokaisiko Ahon syöttö eilisessä voittomaalissa, ja teki siitä "ylikylän äijän".
Jos HPK:n UTJ:n haku on avoin, niin laita ihmeessä haku sisään. Sulla on raikkaita visioita joukkueen rakennuksesta ja vaihtokaupan käynneistä, joita mä en aina ihan ymmärrä, mutta joku jääkiekkoa ymmärtävä saattaisi niistä innostua.
 
L

luigitar

Mä en näe mitään muuta kuin säästön tuossa sun vaihtokaupassa. Ilves voittaisi tuossa kaupassa, Kerho ei yhtään. Ruokonen olisi suurin häviäjä. Vai tarkoitatko, että HPK tekisi hyväntekeväisyyttä tukemalla Ilveksen urakkaa kohti mahdollista mestaruutta?
Ja Aho ei ole tuonut mitään sellaista mihin Reini ei pystyisi. Vai sokaisiko Ahon syöttö eilisessä voittomaalissa, ja teki siitä "ylikylän äijän".
Jos HPK:n UTJ:n haku on avoin, niin laita ihmeessä haku sisään. Sulla on raikkaita visioita joukkueen rakennuksesta ja vaihtokaupan käynneistä, joita mä en aina ihan ymmärrä, mutta joku jääkiekkoa ymmärtävä saattaisi niistä innostua.

Näkemyksiä on erilaisia ja molemmissa on puolensa. Ymmärrän kantasi tämän osalta ja enkä sano sitä, ettetkö voisi olla oikeassa. Reini ja Aho on omaan silmään aika erilaisia pelaajia kentällä, niin en hirveästi lähtisi heitä vertailemaan. Pakkiparina voisi jopa toimiakkin.
 

Nilkkakiituri

Jäsen
Suosikkijoukkue
PALLOKERHoo
Mä en näe mitään muuta kuin säästön tuossa sun vaihtokaupassa. Ilves voittaisi tuossa kaupassa, Kerho ei yhtään. Ruokonen olisi suurin häviäjä. Vai tarkoitatko, että HPK tekisi hyväntekeväisyyttä tukemalla Ilveksen urakkaa kohti mahdollista mestaruutta?
Ja Aho ei ole tuonut mitään sellaista mihin Reini ei pystyisi. Vai sokaisiko Ahon syöttö eilisessä voittomaalissa, ja teki siitä "ylikylän äijän".
Jos HPK:n UTJ:n haku on avoin, niin laita ihmeessä haku sisään. Sulla on raikkaita visioita joukkueen rakennuksesta ja vaihtokaupan käynneistä, joita mä en aina ihan ymmärrä, mutta joku jääkiekkoa ymmärtävä saattaisi niistä innostua.
Mä tuumisin sinuna ,ehkä tulevana Utj:na saisko Shl: stä Mouseksesta tänne ykkös sentteriä vaihdossa. Oula Mälkättäjä Palvi lienee way too kallis kun palkat rahastoidaan.
 

Ice71

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Ikävänkantaja, Jerry100, Hereworth
Mä tuumisin sinuna ,ehkä tulevana Utj:na saisko Shl: stä Mouseksesta tänne ykkös sentteriä vaihdossa. Oula Mälkättäjä Palvi lienee way too kallis kun palkat rahastoidaan.
Mä en lähde tohon kisaan mukaan. Mulla ei kompetenssi riitä noin isoihin saappaisiin. Mutta jos Jukola Jaguars tarvii UTJ:aa niin olen käytettävissä.
 

Nilkkakiituri

Jäsen
Suosikkijoukkue
PALLOKERHoo
Mä en lähde tohon kisaan mukaan. Mulla ei kompetenssi riitä noin isoihin saappaisiin. Mutta jos Jukola Jaguars tarvii UTJ:aa niin olen käytettävissä.
No ymmärrän toki kantasi, liigassa 50 pisteen Palvi ollut osan kautta nelosessa.
Löytyskö sieltä/täältä joku ymmärtäisi hutkia Söhelö liigan tilanteita ihan puolivakavissaan.
 

clayman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, MASO
Kyllähän Kalapudas olis kerhossa mennyt ja vahvistanut joukkuetta, mutta Saipa varmasti tarvitsee enemmän apua pleijareihin pääsyyn.

Toki eihän tohon jengiin kukaan toimistolla uskokaan.
Tuossa kai haettiin vaihtoa ja Kerholla nyt ei kai olisi ollut vaihtotavaraa puolustuksessa, etenkin kun joudutaan muualta lainaamaan.
 

Ice71

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Ikävänkantaja, Jerry100, Hereworth
Se on juuri näin. Hämmentää, että jotkut kuitenkin vielä näkevät Puttaan jonkin sortin sateentekijänä. Sen tulevaisuus on jo vahvasti takana.
Nyt kun sanot noin, niin se on saatana meillä ensi kaudella ykkössentteri.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös