No, kestävää kehitystä ainakin, kun sen ykkössentterin hankinta on kestänyt kohta taas puolitoista vuotta.
Sen sitten tietää mikä meteli täällä keskustelupalstoilla tulisi kun ottaisikin 4 minuuttia. Ja jos kaikki tulisi vielä ennen joulua!!!!Melkoisen kova poika ottaan jäähyjä ainakin tämä O'Brien. QMJHL-urallakin 192 matsiin kaikki 2 minuuttia. Ja koko ura samanlaista.
AHL:ssä 231 matsia ja jäähyjä yhteensä 10 minuuttia.Melkoisen kova poika ottaan jäähyjä ainakin tämä O'Brien. QMJHL-urallakin 192 matsiin kaikki 2 minuuttia. Ja koko ura samanlaista.
Joku ottelu oli silloin alkamassa ja siinä ilmeisesti piti esiintyä Kerhon uusi hankinta.Muistaakseni se joka pani huhun liikkeelle varmisti myöhemmin että kyseessä on nimenomaan Trettenes, jonka kanssa on neuvoteltu? Saatan toki muistaa väärinkin, mutta tälläinen muistikuva itsellä.
Jep. Huhun mukaan joku Kerhon edustaja oli lipsauttanut, että uusi hankinta pelaa tietyssä ottelussa. Ko. pelaaja oli tosiaan tämä Trettenes.Tässä tää viesti jonka mainitsin. Eli Trettenes oli, jonka kanssa ainakin neuvotteluja käyty.
Jep. Huhun mukaan joku Kerhon edustaja oli lipsauttanut, että uusi hankinta pelaa tietyssä ottelussa. Ko. pelaaja oli tosiaan tämä Trettenes.
Odotetaanko tässä sitten myöhempää ajankohtaa julkaisulle vai missä mennään? Jos oli vielä toinenkin pelaaja haussa, niin sitten ehkä ilmoitellaan samassa yhteydessä.
Olisi melkoista, jos joukkueen voisi katsoa olevan valmis ennen toimiston lomia.Itse veikkaan julkaisua ennen ensi viikon golf tapahtumaa tai sitten juhannus viikolla...
Kunhan ei vaan tyyntä ennen Tyrskyä... Voi voiTyyntä ennen myrskyä?
Itse ainakin uskottelen, että mikäli se Trettenes olisi tulossa olisi hänet jo tiedotettu. Hänen ”korvaajansa” julkistaminen todennäköisesti taas venyy pitkälle heinäkuun puolelle eli ei muuta kuin kesän viettoon.Hiljaista kyllä on hankintojen osalta, eli näinköhän kohta tärähtäis vai saakohan odotella kalkkiviivoilla asti...
Mites olis toi Jolyn joukkuekaveri ECHL:stä?Itse ainakin uskottelen, että mikäli se Trettenes olisi tulossa olisi hänet jo tiedotettu. Hänen ”korvaajansa” julkistaminen todennäköisesti taas venyy pitkälle heinäkuun puolelle eli ei muuta kuin kesän viettoon.
Itse ainakin uskottelen, että mikäli se Trettenes olisi tulossa olisi hänet jo tiedotettu. Hänen ”korvaajansa” julkistaminen todennäköisesti taas venyy pitkälle heinäkuun puolelle eli ei muuta kuin kesän viettoon.
Toinen kyseessä oleva pelaaja luonnollisesti Collins ja toinen Marcinew? Voidaan odottaa heidän kanssaan syksyyn varsin helposti kun muitakaan ottajia ei heillä ole.Tavallaan Trettenesin takia toivon, että viimeisimmät kuiskaukset "kahdesta hausta, joita voidaan odotella syksyynkin", pitää paikkansa.
Toisaalta Mikan näytöt näissä syksyyn jätetyissä ei ihan parhaat ole.
Kärki on profiililtaan sellainen jota HPK:lta jo löytyy mm. Matti Järvisen, Eetu Liukaksen sekä Oliver Kiljusen muodossa. Voisin veikata, että hintalaadullisesti varmaan käyttökelpoinen pelaaja, mutta ei HPK:n joukkueessa.Jarno Kärki tuskin pääsee mihinkään kovempiin sarjoihin, koska tällä hetkellä on melkoinen kilpavarustelu käynnissä. Voisikohan Pikkarainen saada kaverista lopun potentiaalin irti?
Laiturinina parempi, mutta ei viime kauden 53 aloitusprosentti huono ole liigaan.
Riittäisikö peruna Kärkeen ja Trettenesiin, niin on aivan toinen asia.
Kärki on profiililtaan sellainen jota HPK:lta jo löytyy mm. Matti Järvisen, Eetu Liukaksen sekä Oliver Kiljusen muodossa. Voisin veikata, että hintalaadullisesti varmaan käyttökelpoinen pelaaja, mutta ei HPK:n joukkueessa.
Torihuhujen mukaan puolustaja tulee, mutta vasta syssymmällä.Minä odottelen, että myös puolustukseen tulisi ainakin yksi nimi lisää.