Orangezone
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- HPK
Ei tässä kovin paljon ole kuitenkaan mahdollisuuksia kierrättääkään, vaikka jotain muutoksia kyllä tulee. -Pike
Löylyä kiukaalle! (Kiitos Mika)
Löylyä kiukaalle! (Kiitos Mika)
Älä unohda Oleg Shargorodskyä.Astashenko, Mäkelä, Honkanen, Karjalainen, Friman. Joka kerta kun on pärjätty.
Sitten on myös J. Nedved, Junkka, Källarson, Palomäki, Räsänen ja Grman. Näinä aikoina ollut vähän haastavampaa.
Lintumäkeläiseen taitojääkiekkoon on aina kuulunut menestyksen hetkellä myös sopivaa kovuutta.
Älä unohda Oleg Shargorodskyä.
Itseltä lämpimät ajatukset lisäksi ainakin Marko Toivoselle ja Jani ”Timantti” Virtaselle <3Älä unohda Oleg Shargorodskyä.
Pakko on kyllä antaa toimistolle risuja viivyttelyn suhteen, koska tämä olisi pitänyt olla se viikko milloin joukkue on valmis.
Kyllä. Varsinkin Kanninen ja J. Ikonen olis ollu liikuteltavia palasia ulospäin. Sisään uutta verta.
Kyllä. Varsinkin Kanninen ja J. Ikonen olis ollu liikuteltavia palasia ulospäin. Sisään uutta verta.
Siirtoraja menee kiinni vasta ensi viikolla, vai olenko missannut jotain?Pakko on kyllä antaa toimistolle risuja viivyttelyn suhteen, koska tämä olisi pitänyt olla se viikko milloin joukkue on valmis.
Ei kai Sportin osalta voida vielä sanoa, että pelit ovat ohi?Omia haaveita, loukkaantumisten paikkamiseksi, joukkueista joiden pelit ohi;
- Heshka
- Asplund
- F Riska
En tiedä onko legendaa vai totta. Mutta oli erään pelin toisella erätauolla kopissa pyytänyt Jullia teippaamaan ranteet kyynärpäihin asti tiukasti, "koska viimeisessä erässä lyödään".Shargo, ehkä yksi tylyimmistä pakeista Kerhossa! Miehen otteissa näkyi se, että oli useampi kausi takana P-Amerikan farmia 90-luvulla.
Eikös Julli tuon tarinan kertonut Vallinin Arille jossain muutama kausi sitten tehdyssä jutussa Jullista.En tiedä onko legendaa vai totta. Mutta oli erään pelin toisella erätauolla kopissa pyytänyt Jullia teippaamaan ranteet kyynärpäihin asti tiukasti, "koska viimeisessä erässä lyödään".
Mä olen missanut tuon haastattelun. Jullilta itseltäni kuulin aikoinaan tuon jutun eli pakkohan se totta on olla, kun kerran haastattelusskin se kerrotaan.Eikös Julli tuon tarinan kertonut Vallinin Arille jossain muutama kausi sitten tehdyssä jutussa Jullista.
Eli saattaa olla totta.
Siirtoraja menee kiinni vasta ensi viikolla, vai olenko missannut jotain?
Mulla alkaa menee usko tähän meininkiin täällä pikkuhiljaa :DdJoo, niin menee. Mutta kyllä niitä hankintoja voi tehdä enne viimeistä päivääkin, varsinkin kun on oikeasti tarve tehdä niitä.
NHL.radar on alkanut seuraamaan kerhoa instagramissa..enteileekö jotain.
Rinkelinmäen Jumbotronille voisi tehdä pikku tiiserivideota seuraavassa kronologisessa järjestyksessä, yksi äijä per erä kerrallaan: Collins, Johnston, Grman, Marcinew, Alex Lindroos, Kaksonen, Rönni… kunnes vuorossa Grande finale!Mulla alkaa menee usko tähän meininkiin täällä pikkuhiljaa :Dd
Grande finale lähestyy ja täällä viilellään ranteita auki...
kunnes vuorossa Grande finale!
Eikös Julli tuon tarinan kertonut Vallinin Arille jossain muutama kausi sitten tehdyssä jutussa Jullista.
Eli saattaa olla totta.
Tässä kai:
Kerhon ykkössentteri Topi Rönni?No nyt joku Rönni alkoi seuraamaan Kerhoa instassa. Tätä se mun uneni tiesi.