Mukikampanja – tässä ketjussa odotellaan mahdollisia vahvistuksia

• 4 238 356
  • 24 619

Santsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, LiPu
Kyllä siellä toimistollakin koitetaan hommia painaa, ei vaan ole Pennasen lähdön jälkeen ollut HPK aina kovin vahvoilla neuvottelupöydässä. Nyt pohdinnassa lienee, että kuinka kauas itään päin täytyy kalaan lähteä.
Itse tässä jännitän, että saadaankohan ensimmäinen Kiinan passin omaava pelaaja Kerhoon.

Nas

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK

Jääkaappi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liiga
Mika vaan unohti kytkee hälyt päälle, oli niitä laittamassa.
Viime hetkellä sain kuvan kyseisestä liikkujasta. Toisessa kuvassa oletettu kengänjälki.

Melko hätäisesti Hän poistui paikalta, kun näki allekirjoittaneen. Oliko tulossa kirjoittamaan sopimusta, vai menikö vielä hetkeksi piiloon odottamaan julkaisua?

Liitteet

• Screenshot_20220219-215148__01.jpg
    Screenshot_20220219-215148__01.jpg
    261,6 KB · kertaa luettu: 148
  • Screenshot_20220219-215153__01.jpg
    Screenshot_20220219-215153__01.jpg
    453,6 KB · kertaa luettu: 147

Vepe21

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kiekko-Vantaa, Mainz 05
Viime hetkellä sain kuvan kyseisestä liikkujasta. Toisessa kuvassa oletettu kengänjälki.

Melko hätäisesti Hän poistui paikalta, kun näki allekirjoittaneen. Oliko tulossa kirjoittamaan sopimusta, vai menikö vielä hetkeksi piiloon odottamaan julkaisua?
Et nyt perkele säikyttele niitä siellä! Onko tässä nyt koko kauden ollut sillain, että Mika on suurella vaivalla koittanut naarata vahvistuksia, ja sitten siellä käy joku @Jääkaappi pelottelemassa ne pois?!

Paitsi jos se olikin jääkiekkoilijoiden alalajia nestorilähdeys, niin ne saa kyllä pelotella pois...

Hereworth

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Joni Puurula, Ikaalisten Nouseva-Voima

Ilmiselvästi Tulupov. Somewhere in Ahvenisto…

Kerhonpojjaat

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Tampa

Vai itse Mika etsimässä motivaatiota?

No ei vaa. Näitkö käsiä? Heiluiko vai oliko puukädet? Näkikö sinut ääreisnäöllä kuolleesta kulmasta tolpan nurkalta, vai antoiko tulla lähelle?

Takanahka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kepa
Onko täällä kaikki kyrvät jo peukut suussa kun aamulla herätys 6 katsomaan suomen matsia, mitä? Nyt ei nukuta saatana! Graafikkokin päivittänyt someen officesta kuvan ja Olli-oravakin koivun oksalla.

Edit.

Mä häpeän.. Mä häpeän jos tästä illasta tuli nyt yhden miehen show.. Täällä on 4 kuukautta huudettu vahvistusten perään ja nyt kun on shaattana savua ilmassa, niin palsta hiljenee.. Mä lähen poltsarille nyt retkikeittimen ja luhan kanssa. Liittykää toki seuraan.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy