Tiivola, Lorito?Riikaan on ainakin oltu yhteyksissä mutta ei tärppiä.
Tiivola kiinnosti ilmeisen kovasti. En tiedä että mistä jäi kiinni sopparin synty.Tiivola, Lorito?
"Atu oli rimpautellut Peterille ja olisi Ässät ollut ainoa seura Suomessa jossa olisi tällä kaudella kuvitellut pelaavansa, mutta niin ei siinä vaiheessa käynyt." Ja ensi kaudeksi löytyy sopimus ulkomaille, näin osasi kertoa Ässäosion luotettavin nimimerkki mitä huhujen suhteen tulee.Tiivola kiinnosti ilmeisen kovasti. En tiedä että mistä jäi kiinni sopparin synty.
Tämä on mielestäni erittäin rohkaiseva uutinen; nyt ilmeisesti haetaan tosiaan "pätevää seppää" keskikaistalle. Hienoa!"Atu oli rimpautellut Peterille ja olisi Ässät ollut ainoa seura Suomessa jossa olisi tällä kaudella kuvitellut pelaavansa, mutta niin ei siinä vaiheessa käynyt." Ja ensi kaudeksi löytyy sopimus ulkomaille, näin osasi kertoa Ässäosion luotettavin nimimerkki mitä huhujen suhteen tulee.
Mä oon nyt tovin yrittänyt tulkata tuota @Seeepra viestiä ja ymmärsin siis Selinin soitelleen Tiivolalle ja kyselleen halua pelata Ässissä. Tähän Tiivola oli todennut jatkavan toisteiseksi ulkomailla, mutta Suomessa olisi Ässien mies?Tämä on mielestäni erittäin rohkaiseva uutinen; nyt ilmeisesti haetaan tosiaan "pätevää seppää" keskikaistalle. Hienoa!
Totta, hyvä huomio.Mä oon nyt tovin yrittänyt tulkata tuota @Seeepra viestiä ja ymmärsin siis Selinin soitelleen Tiivolalle ja kyselleen halua pelata Ässissä. Tähän Tiivola oli todennut jatkavan toisteiseksi ulkomailla, mutta Suomessa olisi Ässien mies?
Eli Tiivola ei varsinaisesti liity yhtään HPK:n kuvioihin muuta kuin siinä, että tyhmää olisi olla hänen halukkuutansa Hämeessä pelaamisesta kysyä. Välttämättä siis Toivola ei ole edes ollut Tiivolaan yhteydessä, mutta Riikaan kylläkin.
Näin mä tätä porilaista kieltä nyt tässä vaiheessa tulkitsin.
Muistan vieläkin, kun Jukka Voutilainen totesi mestaruuden jälkeen, että pelaa Suomessa vain Kerhossa. No, ei pelannut.Näitä "pelaa vain seurassa X" - kavereita kun nykyään on hyvin harvassa.
À propos: lupasikohan A. Karjalainen, että nököttää Suomessa vain Rinkelinmäen siivouskopissa?Muistan vieläkin, kun Jukka Voutilainen totesi mestaruuden jälkeen, että pelaa Suomessa vain Kerhossa. No, ei pelannut.
Ps. Onneksi Joona Voutilainen ei luvannut vastaavaa
Kun oli vielä Ässien valmentaja, otti yhteyttä Tiivolaan.Ässien entinen valmentaja ollut siis yhteydessä Tiivolaan, joka on sanonut pelaavansa Suomessa vain Ässissä.
Eihän tässä meinaa pysyä housuissaan
Nyt on luettu iltalehteä taas vähän liikaa. Sykkeitä alas ja hyvää Joulua kaikille!Vähän sellanen tunne että "the sentteri" jää näkemättä tän koronan takia ja ehkä pahimmillaan koko kausi. Harmi sinänsä kun niin hieno nousu tehtiin ja joukkueella olis ollut saumat vaikka kuinka pitkälle.
Tälle kaudelle toki tuli, mutta Marcinewilla ei oikein vain riittänyt.Vähän tässä kyllä alkaa haisemaan ettei sitä sentteriä tälle(kään) kaudelle tule. Oma kasvattikin kun perkele päästettiin Kazaniin.
Cody ei tänään barysin kokoonpanossa...
KHL- seura joka on playoffpaikassa kiinni, niin sieltä ei yksikään pelaaja ole kyllä viettämässä Joulua. Tai jos on, niin takasin ei tarvitse välttämättä tulla.Oiskohan vain Joulua viettämässä perheen kanssa....ainakin instagramin mukaan.
KHL- seura joka on playoffpaikassa kiinni, niin sieltä ei yksikään pelaaja ole kyllä viettämässä Joulua. Tai jos on, niin takasin ei tarvitse välttämättä tulla.
Vaihto Kanniseen olis ihan jeesMuutama tappio Jypille vielä ja sitten Kalapudas loppukaudeksi meille. Voisi hyvin olla Tikan "korvaaja" ensi kaudelle.