Aika samoilla linjoilla, toki tässä on hieman parempi maku suussa koska se sentteri on edelleen tulossa.
Mistäköhän tätä lähtisi perkaamaan. Ymmärrän että palstaveljillä on hyviä nostalgisia muistoja kaudelta 06-07, mutta oma kiekkoheräämiseni on tullut vasta myöhemmin joten itse en sellaisia omaa. Pihlström on jäänyt maajoukkueesta mieleen sellaisena ökyrikkaan miehen miroruokosena. Pelaa intensiteetillä ja elää vauhdista. En epäile etteikö 36-vuotiaan Pihlströmin luistin edelleen liikkuisi, mutta liikkuuko sillä tasolla että luistelulla olisi saatavissa enää kilpailuetua? Pahoin pelkään että ei, mutta olen mielelläni väärässä. Erityisesti olen tästä huolissani koska mikään kiekollinen virtuoosi Pihlström ei ole koskaan ollut. Hyvä kiekollisena toki, mutta sillä vauhdilla ne suurimmat tilanteet hyökkäyspäähän on luotu.
Motivaatio nostattaa kanssa hieman huolta. Kesän raviohjastaja-hommat ja fokus hevoshommiin väkisinkin herättää kysymyksen siitä kuinka tosissaan Pihlström enää kiekon kanssa on. Vähän Koistis-fiiliksiä tulee, vaikkakin Antti on varmasti huippu-urheilija Koistiseen verrattuna.
Summa summarum, parhaassa tapauksessa saadaan hyvä yläketjujen duunarilaituri sellaisella 25-30p potentiaalilla, huonoimmassa tapauksessa noh... Miro Ruokonen 2.0