Mukikampanja – tässä ketjussa odotellaan mahdollisia vahvistuksia

  • 4 083 217
  • 24 074
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
KKK = Kousa kelpaisi kyllä.
 

Jaageri68

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho
Kaksi pakkia vielä tulossa, mutta mites se sentteri? No joo, sentteri ostoslistalla varmaan vasta viimeisenä, tai mistä minä tiedän.
 

Jakub

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Kaksi pakkia vielä tulossa, mutta mites se sentteri? No joo, sentteri ostoslistalla varmaan vasta viimeisenä, tai mistä minä tiedän.
Hämeen Sanomista löytyy vastaus tähänkin Toivolan suulla "
Orekhovin poisjääminen tarkoittaa, että HPK:ssa on nyt kolmen pelaajan osalta tyhjiä paikkoja – kahden puolustajan ja yhden hyökkääjän.

– Ei ole mitään sellaista kiveen hakattua aikataulua, että paikka pitää täyttää. Kun sarja alkaa, viimeistään silloin joukkueen tulee olla kasassa. Nyt ruvetaan katsomaan seuraavista vaihtoehdoista. Akuuttia kiirettä ei ole, Toivola kuvailee."
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Kaksi pakkia vielä tulossa, mutta mites se sentteri? No joo, sentteri ostoslistalla varmaan vasta viimeisenä, tai mistä minä tiedän.
Jos Mika näyttää sentteriä Kazakstanin suuntaan?
 

JasonMiller

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Harvoin on kellään näin nopeasti koti-ikävä tullut!
 

Liitteet

  • Oreo_HPK.jpg
    Oreo_HPK.jpg
    637,8 KB · kertaa luettu: 96
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Koķenùt kaveri haiskahtaa enemmänkin Lepistö / Varakas / Järvinen akselin kaverilta
Tästä kolmikosta ainoastaan Lepistö on sen profiilin pelaaja, jollaista Kerho tarvitsee.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Nas
L

luigitar

Rightin kavereista tuli mieleen:


 

clayman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, MASO
Itse olisin kiinnostunut kysymään kaverilta itseltään miksi harrasti tällaista pelleilyä ja mitä oli taustalla. Muutama sata kysymystä HML->Kaz alkaisi varmaan vituttamaan ja voisi hävettää edes hieman.
Tyyppi löytyy IGn puolelta. Voi olla, että ohareiden syykin selvisi...
 

Ice71

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Ikävänkantaja, Jerry100, Hereworth
Itse en kyllä löytänyt mitään muuta mahdollista syytä kuin hänen daaminsa.. Näyttää vähän siltä, että Aulangon havumetsät ei paljoa kiinnostele tuota pirkkoa..
Daamin vois jättää kauden ajaksi Dubaihin uima-altaalle uiskentelemaan. Kyllä kai Hämeenlinnan yöelämästä joku "väliaikapirkko" Oreolle löytyisi.
 

Jeskamareee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Maso Lehtonen (erillismainintana Mason ego)
Juuri tämä... usein se on siitä kumppanista kiinni. Saattaa isommat ympyrät kiinnostaa kumpaakin.

Kertoiko kukaan Oreon hameväelle kauppakeskus Goodmanista taikka siitä että HML ei aja kuin 10-15min Turenkiin...

No eiköhän sieltä tule jotakin "Sami Lepistö ja ulkkis arpa" tyylistä vielä alakertaan...
 

clayman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, MASO
Kertoiko kukaan Oreon hameväelle kauppakeskus Goodmanista taikka siitä että HML ei aja kuin 10-15min Turenkiin...

No eiköhän sieltä tule jotakin "Sami Lepistö ja ulkkis arpa" tyylistä vielä alakertaan...
Lepistö olisi hyvä hankinta Kerholta. Tuttu kiekkokansalle ja muillekin. Varma suorittaja ja voisi olla myös sellainen sensei esim. Pelille. Tulisikin Lepistö.
 

Takanahka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kepa
En silti oikein jaksa uskoa, että Oreon tytskä olisi syy sopimuksen purkuun. Kai siellä nyt on kotopuolessa asiasta keskusteltu ennen kun on lyöty nimeä paperiin. Eipä tuolla syyllä nyt enää mitään väliä ole, mutta uskoisin painostuksen olleen lopulta se syy sopimuksen purkuun.
 

Rolf Paski

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Raittiuslegioona & FC Kraak
Itse veikkaan syyksi ihan yksinkertaisesti rahan. Toivola kun sanoi HäSa:ssa, että olisi ollut hinta-laatu suhteeltaan Kerholle erittäin hyvä sopimus. Barys kun kuulin äijän tehneen diilin, niin eiköhän sieltä tultu ihan KHL-tason rahatukun kanssa esiin ja Valerin mielipide muuttui hyvin äkkiä. En juuri tuota KHL:ää seuraa joten en tiedä, mutta on tainnut tuon ikäinen kaveri pelannut vielä jollain junnudiilillä ja nyt sai sitten kunnon KHL-diilin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös