Mukikampanja – tässä ketjussa odotellaan mahdollisia vahvistuksia

  • 4 026 079
  • 23 982

Heitinga

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Mikäli muuten Lintuniemi toteutuu niin uskaltaakohan Hietasta enää odotella. Jotenkin vain itse olin enemmän siinä käsityksessä/fantasioissa, että pakiston puuttuvat nimet olisivat se Hietanen ja joku halpa arpa.

Kyllähän tosin seuraavakin pakisto kelpaa paremmin kuin hyvin:

Lintuniemi (L) - Hietanen (R)
Laatikainen (L) - Pelli (R)
Ikonen (L) - Latvala (R)
Jeskanen (L) - Lehtinen (L)

Olisi muuten puolustuksen kätisyydetkin hienosti kunnossa ja lähtökohtaisesti aika uskomattoman kova puolustus kasassa Kerhon resursseilla.
 
Viimeksi muokattu:

clayman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, MASO
Mikäli muuten Lintuniemi toteutuu niin uskaltaakohan Hietasta enää odotella. Jotenkin vain itse olin enemmän siinä käsityksessä/fantasioissa, että pakiston puuttuvat nimet olisivat se Hietanen ja joku halpa arpa.

Kyllähän tosin seuraavakin pakisto kelpaa paremmin kuin hyvin:

Lintuniemi (L) - Hietanen (R)
Laatikainen (L) - Pelli (R)
Ikonen (L) - Latvala (R)
Jeskanen (L) - Lehtinen (L)

Olisi muuten puolustuksen kätisyydetkin hienosti kunnossa ja lähtökohtaisesti aika uskomattoman kova puolustus kasassa Kerhon resursseilla.
Viime kaudella panostettiin hyökkäykseen, niin ehkä nyt panostetaan puolustukseen. Olisihan tuo melkoinen pakisto.
 

Takanahka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kepa
Kiekollinen kärkipakki puuttuu edelleen vaikka Lintuniemi sieltä tulisikin. Tai näin olen ainakin käsittänyt. Joten eiköhän tuo Hietanenkin ihan mahdollinen vielä ole.. Mistä minä tiedän, älkää kyselkö kokoaikaa.
 

Sean Connery

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Lintuniemi maistuu kyllä erittäin hyvin. Ei välttämättä ole isompaan kiekolliseen rooliin, mutta tuo sievän ripauksen kaivattuja isännän otteita. Jotain mitä ei Miron jälkeen pystytty täyttämään lainkaan.

Toivon pitkää sopparia, koska uskon kyllä että kiekollinen pelikin paranee kun vaan saa systemaattisen jatkumon peliinsä. Kaiken kaikkiaan pidän tästä jos toteutuu ja miksipäs ei. Äidit ei petä :)
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Lintuniemi kelpaa kyllä, ihan ehdottomasti, mutta kyllä puolustuksesta edelleen puuttuu se kiekollinen kärkipakki ja/kun sellainen tulee, niin onhan tossa puolustuksessa palikat aika hyvin kohdallaan.

Hietasesta haaveillessa.
 

ElManazer

Jäsen
Suosikkijoukkue
HC TPS, Málaga Club de Fútbol, New York Islanders
Ei ole Lintuniemi, mutta peliaikojen perusteella lähes samassa roolissa samaa sarjaa pelannut puolustaja sieltä tulee.
 

Orangezone

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Rehellisesti sanottuna meinasin jo haukkua lähteeni kun täällä puhuttiin että olisi Lintuniemi (olisi kyllä hyvä hankinta hänkin), lähde saa siis jatkaa tehtävässään jos osuu ;)
Edit. Eipä osunut hän sittenkään, joten monoa! Joukkue kyllä osui
 
Suosikkijoukkue
HPK
Itse kyllä tykkään tästä hankinnasta, mahdollisuuksia olla kovakin ukko

Hampaaton Kazakki? Hyvä isäntä alakertaan kenties.

Täytyy tehdä hieman salapoliistyötä ja etsiä jotain tietoa miehestä. Youtube tarjoa vaan taitoluistelua ja kitarointia.

Edit: Pitääkö tosiaan paikkansa, että vasta toinen Kazakki koko liigan historiassa? Sen ensimmäisen nyt tietää kaikki.
 

TheRikza

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hämeenlinnan Pallokerho, Florida Panthers
Todella mielenkiintoinen hankinta. Kaverin pelinumero ollut #74, ja vielä ei numeroa Orekhoville julkaistu. Näinköhän #74 aiotaan pitää poiss käytöstä toistaiseksi? Henkilökohtaisesti vaikea nähdä että numeroita #7 ja #74 Kerhossa pukisi päälle kukaan muu kuin Paajanen ja Nikkilä
 

Sean Connery

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Voi olla loistava hankinta.. tai sitten vähemmän loistava, mutta tuskin ykköspakin viittaa näin epävarman kortin varaan voi laittaa. On lapsenomainen usko, että vielä on hakusessa THE YKKÖSPAKKI. Voisko olla?

Vertailussa Lintuniemeen tämä voittaa kyllä. Hullu Kazakki, joka osaa ehkä pelatakin.. wautsi wau!
 

mehupoika

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mason ego
Vaikuttaa erittäin hyvältä, mikäli vielä on se ykköspakki tulossa. Toivolan kommenteista saan ainakin rivien väleistä sellaisen kuvan, ettei se nyt tässä voi vielä olla? Vähintään joku kiekollisena tasonsa osoittanut tuonne vielä tarvittaisiin.
 

Rolf Paski

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Raittiuslegioona & FC Kraak
Erikoinen hankinta, siis positiivisessa mielessä. 21-vuotias, pelannut KHL:ää yli 17min peliajalla. Miksi tämä oli saatavilla liigaan, miksei jatkanut KHL:ssä? Voi olla kyllä mitä vaan. Ensi kertaa Nur-Sultanin ja Kazakstanin ulkopuolella. Toivottavasti sopeutuu ja vetää tykkikauden, eväät siihen pitäisi olla.

EDIT: Jokerit sijoittui pykälän Barysia paremmaksi ja siellä vähän vastaavilla tilastoilla ja lukemilla veteli Tommi Kivistö ja Niklas Friman. Jos noista jompi kumpi tulisi Kerhoon, niin täällä kustaisiin hunajaa ja kirjoiteltaisiin Kovimmat siirrot- ketjuun. Kaveri on tosin vasta 21 vuotias, mutta toki uusi kiekko- ja elämänkulttuuri edessä. Olis kyllä kiva ollut Mikan suusta vähän kuulla siirron taustoja, kuten Collinsin siirron yhteydessä. Ehkä tosiaan hakee Suomesta steppiä Pohjois-Amerikkaan???
 
Viimeksi muokattu:

Takanahka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kepa
Mielenkiintoinen hankinta. Hyvä Mika! Eiköhän Kerho näyttele tässä nyt ponnahduslautaa kohti NHL:ää. Vaikka Sihvosen mukaan tänne ei kukaan nuori haluakaan.. Ei ilmeisesti kerennyt Valeri juttelemaan Inin kanssa ennen sopimuksen tekoa.. Ja hyvä niin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös