Tuo case Hietanen on kyllä mysteeri. Pelillisesti kärkipakki oli KHL:ssä niin miksi se sieltä sitten pois potkittiin? Jos taas lähti omasta halusta, niin miksi ihmeessä Sveitsiin? Rahaahan miehellä on tienattuna jo ns. riittävästi. Tokikin jokainen saa itse päättää oman hintansa ja missä pelaa, mutta yhtälössä on jotain outoa.
Minusta siinä ei ole mitään outoa. Sveitsi on varmasti perheelle mukavampi ja turvallisempi paikka asua kuin Venäjä. Vaimon sana voi muutenkin olla myös ratkaisevassa asemassa. Säät ovat keskimäärin paljon parempia kuin Suomessa. Lyhyet matkat ja hyvät yhteydet moniin Keski-Euroopan metropoleihin. Sveitsihän on aika lailla unelmapaikka asua! Ja pelataanhan siellä käsittääkseni ihan tasokasta kiekkoakin.
Eli saattaapi olla, että vuosi pari joudutaan taas odottamaan. Ja sitten käy niinkuin on käynyt lähes kaikkien omien kasvattien paluun kanssa, se tapahtuu liian myöhään / liian vanhana. Kaudeksi 23-24 Kerhon kolmospariin selviytymään. Toivottavasti olen väärässä.
Lehtivuoren ja Schiran paluuta olen myös odotellut. Schira on näköjään tehnyt parin vuoden sopimuksen Linköpingiin, mutta Lehtivuori saisi palata ensi kauden jälkeen. Mutta tämä on sitten ensi vuoden mukikampanjatavaraa...