Haha, sä oot kyl huikee. Onneks oot ajantasalla. Toivottavasti SchiraSeuraavaan kick-offiin fanitapaaminen graafikon, Engrenin ja Schiran kanssa?
Yksi noista ainakin 100% varma paikallaolija.
Eli tänään alkoi hypetys... että noin.Just hyvää pöhinää tämmönen! Kaikki on ihan pähkinöinä
Jos se seura onkin se graafikko.
Vähän sama kuin miettisi, että onko Arttu Pelli yhtä hyvä kuin Juuso Hietanen..Jos se seura onkin se graafikko.
Tai toisinpäin, kauheata.
Että silleen...
Vai onko kyseessä Mika? Urheilujohtaja, graafikko, hyvä seuramies.
It was Mika all along.
Mun mielestä oli täysin sopimatonta että siinä näkyi oranssi tausta! Nyt kaikki tietää että puhutaan kerhosta...Oletko käynyt katsomassa tämän "materiaalin" kyseisen kodinkoneen somesta? Vaikka kuinka yritän akun napoja nuolemalla löytää tästä keissistä jotain sopimatonta, niin en vain yksinkertaisesti löydä.
Tai KooKoosta! Se on kuitenkin Paajasen 2v diili Kouvolaan...Mun mielestä oli täysin sopimatonta että siinä näkyi oranssi tausta! Nyt kaikki tietää että puhutaan kerhosta...
En ole käynyt, myönnetään. Mielestäni näitä vain pitäisi julkaista virallisella kanavalla. Hyvä kuitenkin että kohta rytisee!!Oletko käynyt katsomassa tämän "materiaalin" kyseisen kodinkoneen somesta? Vaikka kuinka yritän akun napoja nuolemalla löytää tästä keissistä jotain sopimatonta, niin en vain yksinkertaisesti löydä.
.. Otetaan kollektiivina sykkeet alas, huomenna rytisee saatana.
Graafikolle kahden vuoden jatkot? Melkopuoleista.
Pään se varmaan vetää ainakin märäksi, mutta epäilemättä jaksaa.Mahtaako graafikko jaksaa vetää noin pitkään.
Itte vois ottaa ton mittaset jatkot, jos firma maksaa *haukkarihymiö*
Että silleen...
Toivottavasti "graafikkoa" muistetaan ensikauden avausmatsissa sarkastisella standing ovationilla. Käykö graafikko jopa tiputtamassa aloituskiekon..? Mene ja tiedä.Selasin tuossa fanikauppaa läpi enkä löytänyt Graafikko-mukia. Se vasta sopimatonta onkin.
Meskussa huhutaan, että Kerhon graafikko siirtyisi kahdeksi vuodeksi Kouvolaan. Katso shokkikuvat!
Ei pidä paikkansa! Graafikon hiiri sekä näppäimistö nähtiin hiljattain poltsarin liikenneympyrässä.Meskussa huhutaan, että Kerhon graafikko siirtyisi kahdeksi vuodeksi Kouvolaan. Katso shokkikuvat!
Mulla on nyt mennyt ilmeisen kovaa tämä ohi, että missä hän on tämän tarinansa kertonut? Kerhon nettisivuilta ei löydy mitään tarina-osiota, eikä facebookissakaan näy.On kyllä taitava graafikko Kerholla. Kauhia pöhinä yhdellä tarinalla eli storyllä. Jatkopahvia graafikolle! Hereillä nyt Mika!
Instagram. Tuo kaikkien graafikkojen somehuorauspyhättö.Mulla on nyt mennyt ilmeisen kovaa tämä ohi, että missä hän on tämän tarinansa kertonut? Kerhon nettisivuilta ei löydy mitään tarina-osiota, eikä facebookissakaan näy.
Toimiston rappusillako tuo graafikko järjestää jotain tarinankerrontatuokioita, vai mistä helvetistä nyt puhutaan?