Kärppien Julius Hermonen olisi kyllä sellainen pelaaja, jonka haluaisin nähdä kerhossa. Kaverissa on todella paljon potentiaalia, mutta ei tuu esille pienemmässä roolissa.
Toivon itse sopimuksen purkua ja sitten kerhoon 2+1 vuotisella sopimuksella. Kaveri tarvii vaan huomattavasti enemmän peliaikaa ja Peliä tekevän sentterin rinnalle.
Eikö Hermonenkin mene kategoriaan ikuiset lupaukset, kun ikääkin jo 24v. Juna meni jo jne. Eivaan, viittaan tällä Kainulaisesta käytyyn keskusteluun miten kaveri on ikäloppu ja voidaan käytännösä siirtää Olokolon seniorikotiin. Hermonen on jalkava kaveri, mutta aina ei pysy ajatus mukana touhuissa. Uudeksi Manniseksi ei Hermosesta kyllä ole, mutta jotakin Ruokonen 2.0 ja Mannisen väliltä varmaankin.
Kärpillä on muutenkin paljon kavereita ketkä voitaisiin varastaa. Tino Metsävainio, nopea jaloistaan ja päästään. Voisi kehittyä kärkiketjun sentteriksi jos saisi mahdollisuuden. Jesse Koskenkorva, alempien kenttien sentteri, pelaa puolustuksen kautta ja on minun mielestä osoittanut kyllä hyvää ja fiksua tekemistä omalle tontilleen. Sitten vielä Tuukka Tieksola, tässä on taitavan oloinen kaveri ja liikkuu myös aika sulavasti, kerhoon vaan ennenkun saa kunnon mahdollisuuden Kärpissä.
Näiden lisäksi toi Miska Ronkainen kiinnostaa vaikka edustaakin perinteistä 150cm kerholaisuutta. Oli aika rohkeaa pelaamista kuitenkin. Nopeat jalat ja vähän taklauksiakin olin näkevinään. Sen vielä sanon, kun vauhtiin pääsin että Seppälän Erkkaa on kyllä nelosen keskellä ikävä. Vaikka Erkallakin välillä sattui ja tapahtui niin oli siinä kuitenkin Lahtelaan verrattuna sellainen potentiaali, että saattaisi joskus verkkokin heilua. On myös monia muitakin pelaajia ikävä, mutta näin että ketä voitaisiin edes teoriassa saada kerhoon.