Mukikampanja – tässä ketjussa odotellaan mahdollisia vahvistuksia

  • 4 038 680
  • 23 995

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Kyllä. Ja samalla sitä alivoimapakkia, jotta Latvalaa ei tarvitse peluuttaa alivoimalla.

Onko Sensei Tuulola mukana Kerhon toiminnassa? Eikö siitä voisi viritellä jonkin pakkimentorin, joka opettaisi näitä nulikoita? Onko se nyt taitovalmentaja sitten?
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Voi jos vain herran etunimi alkaisi S kirjaimella ja sukunimi L kirjaimella. Toki TuTossa pyörivä NHL junnukin kyllä kelpaisi.

Siinä olisi nimittäin kovimmat hankinnat ketjussa ihmettelemistä, että mitä helvettiä Hämeenlinnassa tapahtuu, kun Toivola löisi toisen megaluokan kaappauksen tiskiin.
 
Viimeksi muokattu:

Benkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, NUFC
Voi jos vain herran etunimi alkaisi S kirjaimella ja sukunimi L kirjaimella. Toki TuTossa pyörivä NHL junnukin kyllä kelpaisi.

Siinä olisi nimittäin kovimmat hankinnat ketjussa ihmettelemistä, että mitä helvettiä Hämeenlinnassa tapahtuu, kun Toivola löisi toisen megaluokan kaappauksen tiskiin.
Kukas on tämä mystinen SL? En saa päähäni millään.


E: Jaahas olikin Lepistön Sami. Jostain syystä rupesin miettimään nhl-ahl pelaajia.
 

J.Petke

Jäsen
Jotenkin tämä Sami Lepistö tökkisi täällä päässä pahasti. Samalla, kun voisi säästää palkassa ja hankkia AHL-lainan, joka voisi tarvittaessa pelata koko kauden Hämeenlinnassa. Mielestäni on turha upottaa rahaa palkkaan, kun mahdollisuus on saada yhtä hyvä tai jopa parempi nimi pelkillä ns. kuluilla.

NHL:n kutsuessa taatusti myös paljon hyviä nimiä jää ilman pelipaikkaa tai jopa ennemmin pelaavat euroopassa koko kauden vs. AHL:ssä.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Jotenkin tämä Sami Lepistö tökkisi täällä päässä pahasti. Samalla, kun voisi säästää palkassa ja hankkia AHL-lainan, joka voisi tarvittaessa pelata koko kauden Hämeenlinnassa. Mielestäni on turha upottaa rahaa palkkaan, kun mahdollisuus on saada yhtä hyvä tai jopa parempi nimi pelkillä ns. kuluilla.

NHL:n kutsuessa taatusti myös paljon hyviä nimiä jää ilman pelipaikkaa tai jopa ennemmin pelaavat euroopassa koko kauden vs. AHL:ssä.
Montakos parempaa pakkia keksit Euroopasta jotka on vapaana. Mukaanlukien ne realistiset NHL lainat. Mun pääkopassa luku näyttää olevan nolla. Lisäksi on aivan helvetin naurettavaa verrata johonkin mahdolliseen AHL lainapelaajaan kaveria joka olisi sopimuksessa koko kauden.

Mutta onneksi ihan just tulee ilmasia melkein NHL pelaajia ovista ja ikkunoista sisään.
 

J.Petke

Jäsen
Montakos parempaa pakkia keksit Euroopasta jotka on vapaana. Mukaanlukien ne realistiset NHL lainat. Mun pääkopassa luku näyttää olevan nolla.

Miksi pitää etsiä vain Euroopasta? Pointti nimenomaan siinä, että tuolla palkan osuudella saisi varmasti jo vähintään kaksi lainaa.

Liian moni laina ei toki ole hyväksi ja pidän HPK:n linjasta, jossa on iso todennäköisyys myös pelaajan jatkamiselle NHL/AHL-kauden alkaessa.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Miksi pitää etsiä vain Euroopasta? Pointti nimenomaan siinä, että tuolla palkan osuudella saisi varmasti jo vähintään kaksi lainaa.

Liian moni laina ei toki ole hyväksi ja pidän HPK:n linjasta, jossa on iso todennäköisyys myös pelaajan jatkamiselle NHL/AHL-kauden alkaessa.
Kerro nyt niitä nimiä, sitähän minä pyysin. Nimet tiskiin, kun kerran on niin ja näin paljon tuolla valmiita kavereita jotka ilmaiseksi on tulossa pelaamaan. Vähän on ollut hiljaista niiden oikeiden tulijoiden osalta, mutta jos tiedät kerran paremmin, niin kerro meillekkin.

Minua kiinnostaisi ehdottomasti sellainen Sami Lepistö niminen todella kovan luokan peluri joka on tällä hetkellä työttämänä, sen sopimus kattaisi koko kauden, mutta sille pitäisi maksaa palkkaa. Yleensä se palkan maksaminen ja sitoutuminen tekemiseen kulkee käsi kädessä. Toki Samin on huhuttu olevan lähdössä ulkomaille, mutta vähän näyttää työtilanne heikolta, voisi hyvinkin olla kiinnostusta. Sama koskee sitä Lehtivuortakin.

PS. käsittääkseni me ollaan Euroopassa, se ei tokikaan tarkoita samaa kuin eurooppalainen.
 

J.Petke

Jäsen
Kerro nyt niitä nimiä, sitähän minä pyysin. Nimet tiskiin, kun kerran on niin ja näin paljon tuolla valmiita kavereita jotka ilmaiseksi on tulossa pelaamaan. Vähän on ollut hiljaista niiden oikeiden tulijoiden osalta, mutta jos tiedät kerran paremmin, niin kerro meillekkin.

Meinaat oikeasti, että lähden tähän jankkaamiseen kanssasi? Sieltä tulee telkkarin täydeltä sporttia, keskityn mieluummin siihen. Ei sun tarvitse ottaa kaikkea aina henkilökohtaisesti, jos joku sattuu olemaan kanssasi eri mieltä.
 

Takanahka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kepa
Kerro nyt niitä nimiä, sitähän minä pyysin. Nimet tiskiin, kun kerran on niin ja näin paljon tuolla valmiita kavereita jotka ilmaiseksi on tulossa pelaamaan. Vähän on ollut hiljaista niiden oikeiden tulijoiden osalta, mutta jos tiedät kerran paremmin, niin kerro meillekkin.

Minua kiinnostaisi ehdottomasti sellainen Sami Lepistö niminen todella kovan luokan peluri joka on tällä hetkellä työttämänä, sen sopimus kattaisi koko kauden, mutta sille pitäisi maksaa palkkaa. Yleensä se palkan maksaminen ja sitoutuminen tekemiseen kulkee käsi kädessä. Toki Samin on huhuttu olevan lähdössä ulkomaille, mutta vähän näyttää työtilanne heikolta, voisi hyvinkin olla kiinnostusta. Sama koskee sitä Lehtivuortakin.
Eikös Lehtivuorella ole sopimus Mannheimin kanssa tulevasta kaudesta? Mietin vain, että kuinka suopein mielin Mannheim lainaa top-2 puolustajansa.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Meinaat oikeasti, että lähden tähän jankkaamiseen kanssasi? Sieltä tulee telkkarin täydeltä sporttia, keskityn mieluummin siihen. Ei sun tarvitse ottaa kaikkea aina henkilökohtaisesti, jos joku sattuu olemaan kanssasi eri mieltä.
Miten minä olen ottanut asian henkilökohtaisesti? Minä pyysin nimiä, ilmeisesti niitä sinulla ei ole, mutta satuolentoja pelaamaan sinulla olisi. Sellaisia mystisiä kavereita, jotka vaan ilmestyy jostain ilmaiseksi Toivolan oven taakse ja kertoo, että pelaamaan haluavat. Ei se reaalimaailma kuitenkaan taida ihan noin toimia. Ei siinä ole mitään henkilökohtaista vaan karu todellisuus.
Eikös Lehtivuorella ole sopimus Mannheimin kanssa tulevasta kaudesta? Mietin vain, että kuinka suopein mielin Mannheim lainaa top-2 puolustajansa.
On, mutta jos sarjaa ei pelata, niin Mannheim varmasti haluaa Lehtivuoren tikissä sinne takaisin seuraavalle kaudelle, eikä vuoden pelaamattomana. Nythän ne on jo joutuneet lykkäämään aloitusta joulukuulle ja jatkosta ei mitään ideaa. Siellä on jopa lainattu pelaajia alemmalle tasolle, että saavat pidettyä pelikuntoa yllä. Sekin aika jännä kokonaisuus, että DEL2 saa pelata, mutta DEL ei.
 

Takanahka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kepa
Miten minä olen ottanut asian henkilökohtaisesti? Minä pyysin nimiä, ilmeisesti niitä sinulla ei ole, mutta satuolentoja pelaamaan sinulla olisi. Sellaisia mystisiä kavereita, jotka vaan ilmestyy jostain ilmaiseksi Toivolan oven taakse ja kertoo, että pelaamaan haluavat. Ei se reaalimaailma kuitenkaan taida ihan noin toimia. Ei siinä ole mitään henkilökohtaista vaan karu todellisuus.
On, mutta jos sarjaa ei pelata, niin Mannheim varmasti haluaa Lehtivuoren tikissä sinne takaisin seuraavalle kaudelle, eikä vuoden pelaamattomana. Nythän ne on jo joutuneet lykkäämään aloitusta joulukuulle ja jatkosta ei mitään ideaa.
Nojuu siinä tapauksessa jos kausi jää kokonaan pelaamatta, niin ilman muuta tänne vaan.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
HPK:n ainoa merkittävä ongelma on, ettei Liiga 2020-21 ole ysärin NHL. Muuten Toivola voisi herätellä joukkuetta blockbuster-kaupalla jonkun toisen alisuorittajan kanssa.

Voutilainen, Latvala, Kanninen <---> Westerholm, Riikola, Krivosik

Jos sekään ei auttaisi, niin Mike Keenan penkin taakse syömään jääpaloja.
 

Takanahka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kepa
Onko mahdollista tehdä jotakin adressia toimistolle Karri Kivestä? Tiilikainen voi jäädä opettelemaan mikäli haluaa. Maksan Kiven neuvotteluun tulemisen bensa kulut.
Ja mä lounaan. Kahviin ei riitä mulla fyrkat, mutta eväät voin hommata. Meni eilenkin Lenovon läppäri viereiselle penkille joten jäi siitäkin eurot saamatta. Loput Lenovot voikin sit lahjoittaa vaikka tilannehuoneelle, kun niitä ei siellä vielä tarpeeksi näyttäisi olevan. Tai vaikka afrikkaan, niin voivat seurata hellekausien kulkua sitten majastaan käsin. Meni levottomaksi nyt jutut, mutta olen shokissa vieläkin tuosta kerhon pelistä.
 

Takanahka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kepa
Kyllähän tuo alakerta huutaa kahta vahvistusta. Joku laina joka sitten mahdollisesti pelaakin kauden loppuun kerhossa ja toinen sitten vaikka suoraan palkkalistoille. Joo taloutta täytyy miettiä, se nyt on selvä, mutta kyllä tuo alakerta on niin perseestä ollut, että en usko, että siellä yksi vahvistus saa ihmeitä aikaan. Eriasia olisi jos 5vs5 peli olisi edes auttavalla tasolla ja tukisi yksilöitä, mutta kun ei sitä näyttäisi olevan ollenkaan. Jos Larmi ja Vesalainen löytävät tasonsa nopeasti, niin saattavat yksinkin pystyä pitämään joinain iltoina kerhon tuloksessa kiinni, mutta eipä sekään kovin pitkälle loppu viimein kanna.

Joku laina ja Sami Lepistö sisään vaan. Eihän se nyt kai liikaa ole pyydetty, tirsk.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös