Mukikampanja – tässä ketjussa odotellaan mahdollisia vahvistuksia

  • 4 024 213
  • 23 979

Ralph

Jäsen
Vieläkö saa haaveilla toisestakin hyökkääjähankinnasta? TPS:n osiossa kerrotaan, että jos tänään tulee tappio, aukeaa ovi ulospäin. Ainakin Joe Piskulan tiedetään menevän tässä tapauksessa Ilvekseen. Ehkä HPK voisi vielä kiristää kassaa ja napata sen rightin hyökkääjän eli Zach Budishin samoista markkinoista.

Nenonen - Kunyk - Budish
Innala - Bordson - Puustinen
Monto - Tikka - Krivosik
Cornet - Kanninen - Ruokonen/Tavi
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Vieläkö saa haaveilla toisestakin hyökkääjähankinnasta?
Saa ja pitääkin haaveilla. Itse ainakin haaveilen ja kuka sitä voisikaan estää. On taas ihan eri asia, onko tämä haaveilu realismia. Ei kai haaveilun kuulukaan olla.
 

Heitinga

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Saa ja pitääkin haaveilla. Itse ainakin haaveilen ja kuka sitä voisikaan estää. On taas ihan eri asia, onko tämä haaveilu realismia. Ei kai haaveilun kuulukaan olla.

Kyllä mä enemmän yllätyisin jos joku vielä tulisi kun siitä että ketään ei tulisi. Eli vähän nyt taitaa lässähtää tämän vuotinen kamppanja.

Jotenkin jäi itselleni nyt tästä Bordsonista sellainen "vaihtoehto C" -fiilis. Hankittiin siis että saatiin edes jotain Luceniuksen tilalle. Voi olla varmasti ihan hyväkin pelajaa, mutta en ihmettelisi ollenkaan mikäli toisi joukkueeseen Tavimaista pörräämistä ja 10 ottelussa tehot 0+2. Veikkaan kylmästi Lindstenin olleen kovempi hankinta Ässiltä kuin tämä Bordson meiltä.
 

Grand-Pierre

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Blackburn Rovers
Jotenkin jäi itselleni nyt tästä Bordsonista sellainen "vaihtoehto C" -fiilis. Hankittiin siis että saatiin edes jotain Luceniuksen tilalle. Voi olla varmasti ihan hyväkin pelajaa, mutta en ihmettelisi ollenkaan mikäli toisi joukkueeseen Tavimaista pörräämistä ja 10 ottelussa tehot 0+2. Veikkaan kylmästi Lindstenin olleen kovempi hankinta Ässiltä kuin tämä Bordson meiltä.
Itselle tuli sama vähän sama fiilis. Oon tuota Lindsteniä aina hieman kerhoon toivonut kun aina omaan silmään näyttänyt pelimieheltä. Mutta hyvä että reagoidaan edes jotenkin. Tuskin se peli kääntyy taikaiskusta mutta kannattajana aina mukavaa seurattavaa uudet hankinnat.
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Kyllä mä enemmän yllätyisin jos joku vielä tulisi kun siitä että ketään ei tulisi. Eli vähän nyt taitaa lässähtää tämän vuotinen kamppanja.

Jotenkin jäi itselleni nyt tästä Bordsonista sellainen "vaihtoehto C" -fiilis. Hankittiin siis että saatiin edes jotain Luceniuksen tilalle. Voi olla varmasti ihan hyväkin pelajaa, mutta en ihmettelisi ollenkaan mikäli toisi joukkueeseen Tavimaista pörräämistä ja 10 ottelussa tehot 0+2. Veikkaan kylmästi Lindstenin olleen kovempi hankinta Ässiltä kuin tämä Bordson meiltä.
En minäkään usko, että ketään enää tulee, muttei se minua haavelemasta estä.

Kyllä tää oikeasti oli joku c-vaihtoehto, mutta hyvä että näinkin nopeasti pystytään reagoimaan, kun suulliset sopimukset eivät pidäkään.
 

Jääkaappi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liiga
Parolassa kaikki ok, miten 10-tie?
 

Liitteet

  • IMG_20200215_200309.jpg
    IMG_20200215_200309.jpg
    1 014,7 KB · kertaa luettu: 248

Jakub

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Toivola voisi naarata Aurajoesta Källgrenin maalille.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Nas

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Källgren kelpaisi allekirjoittaneelle, nyt Toivola hereillä siellä!
 

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Hyvältä hankinnalta vaikuttaa. Kokoa ja näköä löytyy, toivottavasti myös kovuutta oikeissa paikoissa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös