Mainos

Mukikampanja – tässä ketjussa odotellaan mahdollisia vahvistuksia

• 4 245 844
  • 24 659
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Ei taida riittää pelkkä Voutilaisen vaihtaminen. Niin on löysää ja huolimatonta melkein kaikilta.
Voutilaisen vaihtamista on odotettu kesästä asti. Esim. TPS hankki Källgrenin, joka piti nollapelin.

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Ei tämä nyt ole yhdestä tai kahdesta pelaajasta kiinni. Homma kusee tekemisestä, mutta miksi tekeminen on pielessä, niin siihen on vaikea sanoa mitään.

Itse olisin jopa huolissani joukkueen johtamisesta. Ei voi tehdä hyvää joukkueen ilmapiirille, jos pelaajia savustetaan pihalle joukkueesta pistämällä niitä harjoittelemaan junioreiden kanssa. Ei tollanen toiminta kuulu mihinkään terveeseen työyhteisöön.

Jerry100

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vihdoin Oranssi
Itse olisin jopa huolissani joukkueen johtamisesta. Ei voi tehdä hyvää joukkueen ilmapiirille, jos pelaajia savustetaan pihalle joukkueesta pistämällä niitä harjoittelemaan junioreiden kanssa. Ei tollanen toiminta kuulu mihinkään terveeseen työyhteisöön.

Tätä samaa olen itte funtsinut. Näyttäisi siltä että Joukkue ei ole terve. Ei ole tillilihaa. Nyt Katseet kääntyy täysin Pennasen suuntaan. Joukkue pelaa selvästi alle tasonsa tällähetkellä.

Takanahka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kepa
Kyllähän me maalivahti tarvitaan jos meinataan pelata uskottava kevät. Ihmeitä voi aina tapahtua, mutta melko naiivi saa olla jos uskoo nykyisellä maalivahtikaksikolla kerhon pelaavan vielä Pääsiäisen pyhinäkin. On siellä seassa hyviäkin pelejä, enhän minä sillä. Saatana.

Ritarisydän

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Philadelphia Flyers, Real Madrid
Pikkasen mietityttää Toivolan kommentit mahdollisen hankinnan negatiivisesta vaikutuksesta joukkuehenkeen. Ovat kuitenkin itse pitäneet A. Karjalaista puoli vuotta siivouskomerossa. Enemmän oisin siitä huolissaan.

clayman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Maalivahtia toki tarvitaan, mutta itse näen tarvetta sentterille, joka pystyisi pelaamaan Innalan ja Puustisen välissä. Sellainen, jolta löytyy käsiä, mutta osaa myös puolustaa. Sellainen... Robert Leino. Tikka on hyvä, mutta ei osaa syöttää. Kunykilla on käsiä, mutta on alkanut olemaan laiska omissa. Luceniusta ei millään peluuteta Innalan kanssa. Sinne jää sitten Monto, jolla ei vielä ole tarpeeksi osaamista puolustussuuntaan. Syöttää se osaa.

Eli - sentteri voisi myös olla hyvä hankinta.

Viimeksi muokattu:

Musta_Kyy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
En usko että Kerhon alavireisyydelle on yhtä syytä. Erikoistilannepelaaminen, maalivahtipeli, pelitapa, kärkipelaajat, valmennuksen kyky reagoida.. onhan siinä työmaata. Ja varmasti joukkue ja valmennus kyllä yrittää korjata niitä ongelmia, päivittäin. Eilenkin, Kerho pyrki vyöryttämään, pyrkivät etenkin ekan erän tokalla kympillä lisäämään kiekonhallintaa paremmalla rytmittämiselle, pyrki lisämään suorahyökkäysuhkaa. Mutta kun teknisesti, taktisesti ja henkisesti ollaan vähän vaiheessa, niin se näyttää juuri tuolta. Näennäistä ja hommasta ei tahdo tulla valmista. Mikäli Toivola ei jääräpäisyydessään näe maalivahtiongelmaa, niin toiseksi helpoin ratkaisu olisi palata vanhaan ja helvetin toimivaan, eli hankkia Filip Riska loppukaudeksi Sportista. Riskan arvoa ei saa väheksyä viime kauden onnistumisessa. Valtava määrä duunia, plusmerkkisiä kiekollisia ratkaisuja, asennetta, kovuutta ja sopivaa karheutta. Ja sitä kokemusta, mita voittaminen vaatii. Siinä on jätkä, jollaisia tämän kauden Kerhossa ei liiaksi ole, onko yhtään? Kaikella kunnioituksella, Lahtelan peli oli eilen aivan karmeaa, on ollut sitä nyt näissä kaikissa kolmessa kärkipelissä. Joka ainoa kiekko pysähtyy häneen. Nelosketjun kiekollinen peli parantui välittömästi, kun sitä operoi Monto keskushyökkääjänä.
Piti eilen vastata, ettei taida onnistua. Jotenkin Riskasta jäi fiilis, että se on se Vaasassa pelaaminen tai ei ollenkaan. Ja hänen tarinansa täällä sai niin kauniin lopun. Olihan Riska sellainen härkä neloseen, että alta pois. Lahtelalla on paljon matkaa, ainoa mikä hänellä on parempaa, niin luisteluvauhti. Toinen mitä piti vastata, että ei me mitään nelosen härkäsentteriä tarvita, se on jo meillä: Tommi Tikka. Ja kuinka ollakaan, tänään on sentteristö mallia Kunyk-Kanninen-Lucenius-Tikka. Tuon on kyllä se selkäranka millä pitäisi Kerhon pelata. Sitten on varamiehet Monto ja Lahtela.

Riskan hankinta olisi noin leveään rintamaan aika märkä rätti naamaan ja toisaalta me tarvitaan joku tehokas ja/tai nopea pelaaja. Toki vyörytyspelin osaaja ala Eetu Tuulolakin olisi kiva, mutta ei siihen taida olla saatavissa ketään sen jo osaavaa, kun mies itse lienee vakavissaan Pohjois-Amerikan suhteen. Mutta se nopea+tehokas pelaaja olisi Sportissa, Chris Desousa. Kyllä ihan vakavasti soittelisin Toivolana sinne suuntaan ja yrittäisin miestä. Toisi koppiin ja kentälle jotain ihan uutta. Viime kaudella Tavi ja Kanninen kuitenkin toivat sitä pöhinää keväällä ja Lucenius-case muutti osaltaan koko suunnan koilliseen syksyllä.

Sitten Toivola voisi miettiä, että miksi tuo maalivahtitilanne on niin vaikea, melkein yhtä vaikea, jollaisena porukka sen näkee. Ilves hankki vuosi sitten Dostalin ja TPS tänä vuonna Källgenin. Ei se oo niin vaikeeta, hei!

Lilleman

Jäsen
Olisiko hänestä hyötyä? Nopealla värväyksellä voisi olla keskiviikkona mukana. Ei oikein osaa sanoa mitään tähän liittyen.

Jep, ei tuo ihmeitä ole esittänyt Liigassa, mutta on kuitenkin isokokoinen pakki joka on NHL-sopparinkin aikoinaan saanut, joten ei nyt mikään ihan sysipaskakaan voisi olla. Kahden suunnan peruspakki.

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Olisi kyllä isokokoinen kaveri tämä Lintuniemi, mutta ei mitään muistikuvaa hänen pelaamisestaan.

clayman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Jep, ei tuo ihmeitä ole esittänyt Liigassa, mutta on kuitenkin isokokoinen pakki joka on NHL-sopparinkin aikoinaan saanut, joten ei nyt mikään ihan sysipaskakaan voisi olla. Kahden suunnan peruspakki.
NHL-soppariin sanon David Printz. Mutta siis, toisihan tuo laajuutta puolustukseen ja onhan Karjis sivussa jonkin aikaa.

Musta_Kyy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
NHL-soppariin sanon David Printz. Mutta siis, toisihan tuo laajuutta puolustukseen ja onhan Karjis sivussa jonkin aikaa.
Kahden pelin sopparilla käy. Tosiaan aika printsinnakki tainnut olla.

Squit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK ja KaMa
Lintuniemi on ollut todella hyvä mielestäni. Mutta mielestäni pakisto ei ole ensimmäinen kehityskohde, vaikka onkin ollut välillä kakkaa puolustaminen. Omasta mielestäni virheitä on sattunut enemmän viisikko tasolla silti.

Ritarisydän

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Philadelphia Flyers, Real Madrid
Viimeisessä Pelicans - HPK -ottelussa oli kyllä mielestäni turkoosien paras pakki. Fyysinen preesens mutta pystyy tekemään myös kiekollisia oivalluksia. Ehkä hieman paranneltu versio Markus Niemeläisestä sen perusteella mitä minä olen nähnyt.

Viimeksi muokattu:

OPEX

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Viimeisessä Pelicans - HPK -ottelussa oli kyllä mielestäni turkoosien paras pakki. Fyysinen preesens mutta pystyy tekemään myös kiekollisia oivalluksia. Ehkä hieman paranneltu versio Markus Niemeläisestä sen perusteella mitä minä olen nähnyt.
Aivan samat huomiot. Yllätti itseni positiivisesti. Miron roolia ei pysty heti täyttämään, mutta suunta oikea.

Heitinga

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Taitaa tulla meille pakki SaiPasta ja valitettavasti ei Robin Salo

Muut SaiPan pakit voisivat saisivat tulla ainoastaan parin ottelun lainalla.

Huomenna julkaistava uutinen "Ossi Ikonen HPK:hon ensi kauden loppuun ulottuvalla sopimuksella" olisi todellista horroria.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy