Itse ajattelin et Haappis.Kuka antaa koiralleen nimeksi Alen?
Itse ajattelin et Haappis.Kuka antaa koiralleen nimeksi Alen?
Kuka antaa koiralleen nimeksi Alen?
Kyllä nää naiset varmaan paremmin puolustaisi mitä Sportin liigapakit. Herranen aika kun siellä 4 vuotta pelaamatta ollut Ryan Lannon näytti vahvistukselta niin sillon ei ole asiat hyvin.No nyt! Hämeen Sanomien mukaan Sportista Kerhoon siirtyy pari vahvistusta loppukaudeksi.
Hyvä syy ottaa vapaapäivä ainakin.Noni nimiä tiskiin kello herättää viideltä töihin!
Itse ajattelin et Haappis.
Parempi paljastaa. Suomalainen yleinen miehen etunimi ja jos siihen lisätään -nen-pääte, saadaan erään puolustajan sukunimi. Vihjeenä mainittakoon, että kyseinen puolustaja pelaa Ässissä ja häntä on haaveiltu HPK:hon mm. tänään.Vai Bruun?
Saakohan tästä pelikieltoa jos arvuutellaan Ralphin koiran nimeä?
Varttinen?Parempi paljastaa. Suomalainen yleinen miehen etunimi ja jos siihen lisätään -nen-pääte, saadaan erään puolustajan sukunimi. Vihjeenä mainittakoon, että kyseinen puolustaja pelaa Ässissä ja häntä on haaveiltu HPK:hon mm. tänään.
1 tunti 53 minuuttia deadlineen. 50 minuutin päästä odotan liveseurantaa myös Birgeristä.
Voisit antaa hauvelin kullekin tassulle lempinimen "Varttinen".Parempi paljastaa. Suomalainen yleinen miehen etunimi ja jos siihen lisätään -nen-pääte, saadaan erään puolustajan sukunimi. Vihjeenä mainittakoon, että kyseinen puolustaja pelaa Ässissä ja häntä on haaveiltu HPK:hon mm. tänään.
Joo. Saattais tunnelma lässähtää.Ei kannata pilata hyvää meininkiä turhilla julkistuksilla.
Ehkä HPK:lla on oikeasti Nestori Lähde haavissa ja kun lukevat tätä ketjua, eivät kehtaakaan julkaista.Ei kannata pilata hyvää meininkiä turhilla julkistuksilla.
Lähdesuoja on tiukka.Ehkä HPK:lla on oikeasti Nestori Lähde haavissa ja kun lukevat tätä ketjua, eivät kehtaakaan julkaista.
Tai HPK-olut.Peliliike olisi julkistaa nyt joku uusi sponsori... "Uusi vahvistus"!