Sean Connery
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- HPK
Hyvä ehdotus. Myös ”pää märkänä” muki olisi tervetullut.
No miksei samantien olisi pelaajamuki Toivolalle.. Joku tosi ahkeran oloinen kuva siihen ja kääntöpuolella lukisi "pää märkänä".
Hyvä ehdotus. Myös ”pää märkänä” muki olisi tervetullut.
No miksei samantien olisi pelaajamuki Toivolalle..
Täältäkin löytyy jo. Seuraavaksi on t-paidat tulossa.No miksei samantien olisi pelaajamuki Toivolalle.. Joku tosi ahkeran oloinen kuva siihen ja kääntöpuolella lukisi "pää märkänä".
Onko päänsä märkä? Kysymys retorinen, sillä aina, kun olen nähnyt Mikaa livenä, niin on ollut pää märkänä ja / tai vähintään sellainen aaltoileva vesikampaus, joka antaa ulospäin kuvan silkasta pää märkänä -meiningistä. Joka lie oikea kuva.Mika seuraa aamujäitä puhelin kourassa.
On pää märkä nytkin. Äsken oli syömässä hallin raflassa kunnes puhelin soi. Jätti lounaan kesken ja lähti kiireellä.Onko päänsä märkä? Kysymys retorinen, sillä aina, kun olen nähnyt Mikaa livenä, niin on ollut pää märkänä ja / tai vähintään sellainen aaltoileva vesikampaus, joka antaa ulospäin kuvan silkasta pää märkänä -meiningistä. Joka lie oikea kuva.
On pää märkä nytkin. Äsken oli syömässä hallin raflassa kunnes puhelin soi. Jätti lounaan kesken ja lähti kiireellä.
Comic Sans +1.Mikaa ei ole unohdettu, kts. liite.
Eihän Kerholla tänään ole peliä. Joten ei oo hätää siitä, ellei tulevat pelaajat ole joukkueista jotka pelaa tänään. Mutta ei silläkään ole väliä, kun voivat vielä tänään pelata vanhassa seurassa ja huomenna Kerhon paidassa. Siirtorajahan umpeutuu vasta klo 23:59 illalla.Kerkee tekeen kaupat ennenkö kokoonpanot ilmoitetaan?
Olisko Latvalan upouudet mailat tulleet hallille, niin lähti ottamaan kuormaa vastaan. :DOn pää märkä nytkin. Äsken oli syömässä hallin raflassa kunnes puhelin soi. Jätti lounaan kesken ja lähti kiireellä.
Tälläinen kaveri lähtenyt ilmeisesti Allsvenskanista. 45 peliin 16+21.
Päätyisiköhän liigaan?
Kelpo tehot ECHL:ssä, Tanskassa ja Allsvenskanissa. Kelpaisi minulle Kerhoon.Tällaista huhuketjussa. Katsokaas minkä väristä kaveri on tottunut pitämään yllä!
Kelpo tehot ECHL:ssä, Tanskassa ja Allsvenskanissa. Kelpaisi minulle Kerhoon.
Katsoin hetken, että tuossa EP:n kuvassa Crandallilla on tosiaan Kerhon viime kauden paita päällä. Pohjantähden laatikkomainokset ja kaikki.Tällaista huhuketjussa. Katsokaas minkä väristä kaveri on tottunut pitämään yllä!
Loukkaantui EHT:lla.Mitenkäs se Anrei Hakulinen, ei ole ainakaan Kookoon kokoonpanossa tänään.
Eikös Anrei telonut itsensä EHT:lla. Mikäli oikein muistan.Mitenkäs se Anrei Hakulinen, ei ole ainakaan Kookoon kokoonpanossa tänään.
Vaiko kuitenkin Viitaluoman kanssa?Kyy Palo bongattu hallilla. Tekeekö Kerho Sportit?
Samalla Lalli myös? Cornet ja Nenonen korvattu.Vaiko kuitenkin Viitaluoman kanssa?