Mukikampanja – tässä ketjussa odotellaan mahdollisia vahvistuksia

  • 4 026 840
  • 23 982

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Tähään kirjoittamaasi viestiin tekemäsi lainaus pomppasi silmään oikein huolella. Viestissäsi lainauksessa lukee viestin/lainaamasi tekstin kirjoittajaksi @BlackWolf , mutta teksti tuntuu kovasti samalta kuin viestiäsi edeltävän @Läskisalo n kirjoittaman viestin viimeinen kappale... Mitä multa menee ohi? Vai onko mun luuri sekaisin? Helvetin oudolta vaan näyttää. Piti kirjoittaa ja tarkistaa, että näkyykö muilla samalla tavalla, vai onko mulla jo nyt päässä jotain isompaa vikaa. What's häppeninga?
Otti väärän lainauksen quote merkit. Oli lainannut tuota minun viestiäni, missä olin kirjoittanut että Karjalaisella on 2 starttia ja 5/6 pinnaa, näkee kun painaa sitä pientä nuolinäppäintä (↑) lainatun nimen ja kirjoitti: jälkeen, jolloin se hyppää lainattuun viestiin. Sisältö oli kyllä Läskisalon. Eipä tuossa liene käyneen kuin pieni näppihäiriö.
 

Musta_Kyy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Tähään kirjoittamaasi viestiin tekemäsi lainaus pomppasi silmään oikein huolella. Viestissäsi lainauksessa lukee viestin/lainaamasi tekstin kirjoittajaksi @BlackWolf , mutta teksti tuntuu kovasti samalta kuin viestiäsi edeltävän @Läskisalo n kirjoittaman viestin viimeinen kappale... Mitä multa menee ohi? Vai onko mun luuri sekaisin? Helvetin oudolta vaan näyttää. Piti kirjoittaa ja tarkistaa, että näkyykö muilla samalla tavalla, vai onko mulla jo nyt päässä jotain isompaa vikaa. What's häppeninga?
Mä olen myös äimän käkenä. Ihan Läskisalon viestiä lainasin mielestäni suoraan. Kun miettii, niin lienee siellä olla joku vanha BlackWolfille suunniteltu vastaus tai pelkkä lainaus, ja leikkasin pois sitten alut Läskisalon viestistä ja koko BlackWolfin viestin enkä tarkistanut. Sorry sekaanus, korjaan.

EDIT: Ja nyt luin BlackWolfin viestin, oli se tuo viesti mihin piti vastata. No, tänään Karjalaisen näytönpaikka, näytös nro 3
 

Takanahka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kepa
Jos tälläviikolla on jtn uutisia tulossa, niinkun joku epäsuorasti toisessa ketjussa vihjaili, niin sellainen, että tämä Miroslav Svoboda ja Niko peltola sisään ja Brejcak ulos, palvelisi oikein mukavasti.
 

Sean Connery

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Rontin ja Blackwolffin kissatappelu äityi niin pitkälle, että "mä tiedän enemmän kuin sun mutsis tietää"-tyyppinen nokittelu johti sopparijulkistukseen tälle päivälle. Tein popparit jo valmiiksi heti aamulla, niin en missaa mitään...
 

Squit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK ja KaMa
Sosiaalisen median stalkkauksen tulos: RoKin maalivahti Rasmus Reijola on alkanut seuraamaan Kerhon Twittertiliä. Mies ei seuraa muita Liiga seuroja, joten olisiko 1+1 taas se kuuluisa kaksi.
 

Rontti

Jäsen
Suosikkijoukkue
paska kiekko
Rontin ja Blackwolffin kissatappelu äityi niin pitkälle, että "mä tiedän enemmän kuin sun mutsis tietää"-tyyppinen nokittelu johti sopparijulkistukseen tälle päivälle. Tein popparit jo valmiiksi heti aamulla, niin en missaa mitään...
Voi perhana, verrattoman hulvatonta ja hinnatonta huomata olevansa huhujen liikkeellepanija, kun innoissaan ensin lueskelee Svopodoista ja ties keistä. Karmea väärinkäsitys on nyt päässyt käymään. Ja tämä kaikki viattoman kahdenvälisen verbaalisen ilotulitulituksen jälkeen...öh, tai ainakin märkä papattimatto se oli.

Noo, kyllä sieltä joku tulee, Cajkovsky olisi hyvä palanen, vähempi ei kelpaa.
 

Sean Connery

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Sosiaalisen median stalkkauksen tulos: RoKin maalivahti Rasmus Reijola on alkanut seuraamaan Kerhon Twittertiliä. Mies ei seuraa muita Liiga seuroja, joten olisiko 1+1 taas se kuuluisa kaksi.

Mikäli tämä ei ollut ihan läpällä heitetty, niin nämä Some-seurailut ovat tainneet osua nyt kahdesti aiemmin. Eli pidän jo varmana siirtona tätä Reijoa.
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Mikäli tämä ei ollut ihan läpällä heitetty, niin nämä Some-seurailut ovat tainneet osua nyt kahdesti aiemmin. Eli pidän jo varmana siirtona tätä Reijoa.
Luin, että "some-sekoilut".

Siinä tapauksessa olettaisi, että rahaa täytyy olla myös siihen pakkiin. Hyvään sellaiseen. Carson? Valtola vuokralle?
 

Sean Connery

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Mikäli tämä Reijola on nyt huolella skoutattu ja ilmeisesti ihan "kuuma veskari", niin en pidä lainkaan huonoa jos vaikka pidempäänkin viipyisi. Ei mitkään ihan paskat statsit ja tämä voisi olla just sitä mitä haetaan. Puhkeamaton kukka, mikä nypitään talteen. Ja siihen sitten joku O'Brien vol 2. (laihempi painos) kylkeen.
 

Ralph

Jäsen
Minä en hirveästi tästä Reijosta innostu. Edellä torjuntaprosenteissa toki vain viisi äijää, mutta ne kaikki neljästä seitsemään vuotta nuorempia. Ja näistä viidestä neljällä loppuu sopimus tähän kauteen, eikö jonkun niistä voisi Reijon sijaan raapia sisään.

Jos Reijo tulee pidemmällä sopparilla, voisi houkutella yliopistokaverinsa Niklas Nevalaisen ensi kaudeksi Kerhoon myös.
 

Santsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, LiPu
Sosiaalisen median stalkkauksen tulos: RoKin maalivahti Rasmus Reijola on alkanut seuraamaan Kerhon Twittertiliä. Mies ei seuraa muita Liiga seuroja, joten olisiko 1+1 taas se kuuluisa kaksi.
Ja näköjään Petteri Nikkilä alkanut seuraamaan Reijolaa Instagramissa. 1+1+1=3?
 

TheRikza

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hämeenlinnan Pallokerho, Florida Panthers
Reijolahan on kunnostautunut myös maalintekijänä. Samassa paketissa ratkaisu tehottomuuteen?
 

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK

Tattari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kanta- ja Päijät-Häme "täältä jostakin" käsin...
Jatkoajan Kerhon hevostallissa murskataan bigdataa...
 

Rolf Paski

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Raittiuslegioona & FC Kraak
Nyt sitten joutuu Toivolan osaaminen ja näkemys todelliseen testiin. Melkoisella riskillä lähdetään maalivahtiosastolla tätä kautta ajatellen. Hieman varmemman kortin olisin odottanut toiseksi maalivahdiksi. Etukäteen ajateltuna Bernard tai Tuokkola olisivat tämän rinnalla kovia tekijöitä.

No katsotaan miten käy ja toivotaan parasta, mutta melkoinen paskamyrsky nousee, jos tiputaan sijoille ynnä muut.
 

Tattari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kanta- ja Päijät-Häme "täältä jostakin" käsin...
Nyt sitten joutuu Toivolan osaaminen ja näkemys todelliseen testiin. Melkoisella riskillä lähdetään maalivahtiosastolla tätä kautta ajatellen. Hieman varmemman kortin olisin odottanut toiseksi maalivahdiksi. Etukäteen ajateltuna Bernard tai Tuokkola olisivat tämän rinnalla kovia tekijöitä.

No katsotaan miten käy ja toivotaan parasta, mutta melkoinen paskamyrsky nousee, jos tiputaan sijoille ynnä muut.
Veikkaan, että tulee täydentämään eli kakkoseksi Karjalaiselle? Toki pääsee haastaman varmasti - kenties jo lauantaina?
 

Santsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, LiPu
Etukäteen ajateltuna Bernard tai Tuokkola olisivat tämän rinnalla kovia tekijöitä.
Niin no niin. Tuokkolan ja Bernardin käyrät kyllä osoittavat alaspäin. Tosin Bernardilla on vielä toivoa, kun ei tuo Ässsät organisaationakaan kauhean hyvältä ole viime vuosina näyttänyt. Mitä nyt selailin vanhoja ja uusia kirjoituksia liittyen tähän Reijolaan niin ilmeisesti ollut iso tekijä ylipäätänsä RoKin tämän kauden pärjäämisessä Mestiksen puolella.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös