Vuokralainen
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Kerho! Arsenal
Tätä minäkin kovasti toivon, mutta vähän luulen sen kuitenkin olevan toi KalPan Lavoie.Jeremy Morinin puolesta veikkaan yhä
Tätä minäkin kovasti toivon, mutta vähän luulen sen kuitenkin olevan toi KalPan Lavoie.Jeremy Morinin puolesta veikkaan yhä
Tähän ketjuun tuli tänä aamuna aivan jostain tyhjyyden yöstä kolmisanainen viesti "Good Morin America" nimimerkiltä, joka on viimeksi kirjoittanut palstalle kolme vuotta sitten.Tätä minäkin kovasti toivon, mutta vähän luulen sen kuitenkin olevan toi KalPan Lavoie.
Tähän kyllä kiinnitin myös huomiota ja olisihan se hieno, jos se tuo Morin olisi.Tänne tulee aamulla aivan jostain tyhjyyden yöstä kolmisanainen viesti "Good Morin America" nimimerkiltä, joka on viimeksi kirjoittanut palstalle, NHL-osioon, kolme vuotta sitten.
Eli eiköhän tuo Morin ole, hyvä herrasväki.
Pääasia, että täyttyy.Saas nähdä täyttyykö tämä ketju tyytyväisyydestä vai vitutuksesta?
Kolmeen vuoteen ei tämä nimimerkki ole kirjoitellut jatkoaikaanGood Morin America
Jeremy Morin.
Hyvä hankinta ja hyvät sopimusehdot.- Jeremy Morin.
- Loppu kauden sopparilla jossa kuukauden try-out ja optio Kerholla.
- Verkot edelleen vesillä.
KELPAA!
- Jeremy Morin.
- Loppu kauden sopparilla jossa kuukauden try-out ja optio Kerholla.
- Verkot edelleen vesillä.
KELPAA!
No hei, KHL on KHL. Johdonmukaisuus, logiikka, kärsivällisyys, harkinta ym. ovat siis oletusarvoisesti kytkettyinä pois päältä. Ehtihän Morin sentään pelata kolme matsia ennen lähtöä ja "Not good enough" -arvostelua (lue Ivan Dragon äänellä).Ei mennyt tällä kaudella Jugrassa putkeen. Uutinen
No hei, KHL on KHL. Johdonmukaisuus, logiikka, kärsivällisyys, harkinta ym. ovat siis oletusarvoisesti kytkettyinä pois päältä. Ehtihän Morin sentään pelata kolme matsia ennen lähtöä ja "Not good enough" -arvostelua (lue Ivan Dragon äänellä).
Kai siellä on mahdollista sekin, että pelaaja saa lähtöpassit, vaikkei ole koskaan käynyt koko maassa.
Kunhan ei ole Tibbetts-tryout.
Hyvin samanlainen pelaaja kuin Eetu Tuulola. Fyysinen, rohkea maalintekijätyyppi. Ei ole kummoinen luistelija. Hyvä laukaus, pelaa kovaa ja välillä läikkyy yli. Köyhän miehen Eric Fehr.Osaako kukaan syväkurkku kertoa mikä on miehiään?