Ikävänkantaja
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Mites Ville Varakas?
Valtteri Viljanen saattais sopia..
Mites Ville Varakas?
Ok, kiitos tiedosta!Menee HIFKiin.
Eikös Marko Pöyhöstä olla huhuiltu kerhoon? Ei toki liity tähän VV:seen mitenkään, kunhan kysäisin.
Mites toi Ville-Vesa Vainiola? Vai onko jo yksi V liikaa...
Valtteri Viljanen saattais sopia..
Edit. Oma salapoliisityö jatkui ja uskoisin että kyseessä on Victor Backman!! Hänen tyttöystävänsä/puolisonsa on alkanut seurata kerhoa Instagrammissa
"HPK on tehnyt pari aika jäätävää kaappausta" ja täällä nostetaan esiin Ville-Vesa Vainiola. Kas kun ei Tommi Välimäkeä.
Itse ymmärrän tuon twiitin niin, että HPK olisi tehnyt kovia hankintoja.
Itse taas ymmärrän tuon twiitin niin, että HPK olisi tehnyt jäätävän paskoja hankintoja.
Kyllä ne hieman parempia hakuja on kuin Liivik tai Blood. Eli olet ymmärtänyt väärin.
Backmanin hankinnalle peukkua.
Täytyy hattua nostaa jälleen kerran salapoliisityölle. Ei ole muistaakseni ensimmäinen muidu joka somekäyttäytymisellään vesittää Kerhon julkistussuunnitelmat.
Veli-Matti Vittasmäki passais kanssa. TPS:n kasvatti myös ja olisi kyllä oikeen maistuva vahvistus kerhon pakkikalustoon. TOP 4 pakistossa: Nikkilä, Porse, Lehtivuori ja Vittasmäki. Siihen vielä kylkeen Friman, joka pelas erittäin vakuuttavat pleijarit.Turkulainen kirjoittelee twitterissä Kerho-huhuja, V ja V. No tottakai TPS:stä Virta(nuoruutta) ja Virtanen(kokoa). Tosin kummallakin jatkuu sopimus.
Nämä siis ihan vain "kahden pähkinän yhteentörmäyksiä allekirjoittaneen pään sisällä", ilman mitään järjen häivää.
Vittasmäellä on tamperelaishuhujen mukaan jo "varma" soppari Tapparaan. Tiedä sitten, pitääkö paikkansa.Veli-Matti Vittasmäki passais kanssa. TPS:n kasvatti myös ja olisi kyllä oikeen maistuva vahvistus kerhon pakkikalustoon. TOP 4 pakistossa: Nikkilä, Porse, Lehtivuori ja Vittasmäki. Siihen vielä kylkeen Friman, joka pelas erittäin vakuuttavat pleijarit.
Niin on juu. Ja kyllä se kieltämättä on huomattavasti todennäköisempi suunta. Toisaalta, ketäpä ei Tapparaan olisi vielä huhuttu.Vittasmäellä on tamperelaishuhujen mukaan jo "varma" soppari Tapparaan. Tiedä sitten, pitääkö paikkansa.
Itse olen tässä miettinyt, että mitähän tuo Wiljam Mäkinen meinaa. Ei ole vielä tehnyt sopparia minnekkään ja käsittääkseni Saipa ei käyttänyt optiota. Lupaavia välähdyksiä nähty ja kaveri kuitenkin teki Liigan huonoimmassa joukkueessa ja ensimmäisellä täydellä liigakaudella 14 pistettä joka on ihan hyvä lukema 21v puolustajan alulle.
Eliteprospects.com - William Mäkinen