Toimitusjohtaja sanoi ankaksi.
"One mean SOB" on pelannut sekä Anaheimissa, että Cincinnatissa, joten Ankkahan se on.
Olisiko muuten siinä ideaa, että joskus puffattaisiin kotipeliä sopimusjulkistuksella? Voisi mainostaa esimerkiksi seuraavasti: "Tule peliin. Luvassa on erittäin mielenkiintoinen uutinen ensimmäisellä erätauolla..."
Vesalaisen kohdallahan näin toimittiin ja muistaakseni siinä juteltiin vähän tyyliin, että haluamme palkita teidät jotka olette tulleet paikalle. Eli haluttiin vähän näyttää, että pääsylipun hintaan voi saada aina välillä vähän ekstraa.Tai sitten ei mainostettaisi ollenkaan mutta joka tapauksessa hallissa ensimmäisenä julkistettaisiin ennen nettisivuja ym. Eikös Vesalaisen kohdalla näin käynytkin. Tuli ainakin itselleni täytenä yllätyksenä ja aiheutti heti puheensorinaa vieressä olevien kanssa.
Tosin melko epäuskoisena odottelen varmistusta tämmöisille hankinnoille. Mieluummin melko maltilla vedettäisiin taloudellisesti ja panostetaan sitten kokonaisvaltaisesti tuleville kausille näitä hankintoja. En vastusta, mutta ei nyt kamalasti enää jaksa odottaa mitään hankintojakaan.
Tosin melko epäuskoisena odottelen varmistusta tämmöisille hankinnoille. Mieluummin melko maltilla vedettäisiin taloudellisesti ja panostetaan sitten kokonaisvaltaisesti tuleville kausille näitä hankintoja. En vastusta, mutta ei nyt kamalasti enää jaksa odottaa mitään hankintojakaan.
Ja tuleekin niin. Aijai.
Ei kun meet vaan sorvaamaan niitä saunaklapeja.Eli siis pitääkö tässä nyt raivata siis kalenterista tilaa koko päivä F5 rämpyttämiseen.
Ei kun meet vaan sorvaamaan niitä saunaklapeja.
Mä voin hoitaa ton F5:n hakkaamisen.
Ei kun meet vaan sorvaamaan niitä saunaklapeja.
Mä voin hoitaa ton F5:n hakkaamisen.
Monelta? Kuka tietää? Heräänkö viideltä rämpyttään vai vasta puol kuudelta? Monelta on alkaa passi liikenneympyrässä? Mä en ihan kerkee viideks kun jää noi yöunet sit liian vähiin, mutta kasiks voisin ehtiä.
Hienoa, että taas on löytynyt miehiä asialle ensimmäiseen vahtivuoroon. Paljon se ottaa, mutta kyllähän se paljon myös antaa.Kai se on otettava varman päälle ja pitää valvoa koko yö. Parin viime kauden aikana ilmassa olisi lähinnä Bruunin try-out (kaikki kunnia toki Bruunille) mutta nyt on pikkaisen eri pöhinä päällä. Partio kuittaa.