Tuosta pelinumeromuistisäännöstä oli kai jossain uudemmassakin ketjussa keskustelua, mutten jaksa etsiä. Se on kyllä osoittautunut hyödylliseksi pidemmissäkin numerosarjoissa, esim. VR:n Veturin kahdeksannumeroinen kirjautumistunnus muistuu mieleen kuin tyhjää vain. Tosin numerolle 95 en ole keksinyt muuta kuin Theoren Fleuryn Tappara-aikaisen numeron - niin voi olla, että jos on pitkään kirjautumatta, se "Fleury" muuttuu mielessä 14:ksi. (Hui, nyt hakkereiden pitää enää tietää, missä kohdassa "Fleury" on ja arvata ne kuusi muuta numeroa.)
Ja tänään olin noutamassa niin Lippupalvelun kuin Verkkokauppa.comin tilauksia. No, tietty se kaksipuolinen muistilappu jäi sinne Lippupalvelun tiskin väärälle puolelle, mutta kun olin painanut Verkkokaupan niin ikään kahdeksannumeroisen tilausnumeron mieleen pelinumeroiden avulla, ei ollut vaikeuksia sanoa sitä ulkomuistista.
Ja tänään olin noutamassa niin Lippupalvelun kuin Verkkokauppa.comin tilauksia. No, tietty se kaksipuolinen muistilappu jäi sinne Lippupalvelun tiskin väärälle puolelle, mutta kun olin painanut Verkkokaupan niin ikään kahdeksannumeroisen tilausnumeron mieleen pelinumeroiden avulla, ei ollut vaikeuksia sanoa sitä ulkomuistista.