Viestin lähetti Punalippu
Juu muistanhan toki, Cavan kolahti paremmin, olen sikälikin skitsofreeninen henkilö, että suosikkimusiikkiani ovat jo pidempään olleet sekä billy (vähän tuhdimpi ja suorempi kama), sekä punk, no onhan se yhdistetty psychobillyssä.
Sinäkö skitsofreninen?! Mä taidan sitten olla jo täydellinen hybridi; suosikkimusiikkiani on jo kymmenisen vuotta ollut trance ja siitäkin lähinnä goa-trance (Astral Projection, Miranda, Hallucinogen etc)! Ei siis mun kohdallani mikään muutaman viime vuoden muoti-ilmiö enkä TODELLAKAAN tarkoita mitään eurohumppaa, jota markkinoidaan 'trancena'!
Viitisen vuotta sitten tutustuin sattumalta kaverini kautta nimenomaan Crazy Cavan & The Rhythm Rockersiin enkä sen jälkeen ole päässyt rockabillystakaan eroon... Ulkoisesti tätä ei varmasti musta huomaa (enää...) mitenkään! Lukioaikoina 90-luvun alkupuolella tosin hiustyylini oli lähellä kunnon 'ankanpyrstöä', mutta se ei tosiaan johtunut mistään Teddy-meiningeistä, vaan ainoastaan siitä, kun mulla on niin jumalattoman paksut hiukset, jotka melkein automaattisesti suihkustakin tullessa jäävät tötterölle! Nykyinen hiustyyli sitten onkin sellainen lyhyt ja rikottu; suoraan kuin jostain Calvin Kleinin alusvaatekuvastosta tms... [jonkinlainen hymiö]
En tosiaan tiedä muista, mutta tämä goa-trance><rockabilly -yhtälö ainakin toimii mun kohdallani! Kertokaahan muutkin, jos teillä on vastaavanlaisia 'perversioita'!
Crazy Cavanin lisäksi muita kaiuttimista työntyvää:
Stray Cats
Hillbilly Hellcats
Johnny Legend And His Rockabilly Bastards
sekä vähän tuoreempi yrittäjä
King Memphis
löytyy muistaakseni edelleen mp3.comista!?
Vieläkö joltain IFK-fanilta saisin sen linkin, jossa on niitä DDR-hallissa soitettavia biisejä?! Ei ehkä kuulu aivan samaan kategoriaan, mutta MAHTAVIA biisejä kuitenkin!