MTV3: Idols 2007

• 555 492
  • 3 327

tutzba

Jäsen
Väsyneet Kädet kirjoitti:
Itse tuon lähetyksen katsoin, mutta en huomannut kuinka kävi sille Vandrarenilla Tampereelta jatkoon päässeelle tytölle kävi?? Hänen ryhmää näytettiin vain pieni pätkä, eikä hän siinä laulanut - ja niissä lopun ryhmäkuvissa oli niin paljon väkeä, etten häntä nähnyt missään niistä.

Jatkoon meni, äsken näytettiin.

Edit: siis pääsi semifinaaleihin.

Master Chief

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Manchester United, Denny Crane
Saku #11 kirjoitti:
Tuo Anna Portugalilainen on kyllä uskomattoman seksikäs otus.

Niin, itse en tuota kehtaa ääneen sanoa suuren ikäeron vuoksi joten hyvä että sä teit sen mun puolesta. ;)

Että sellaset pudottajaiset. Eipä siitä moni kotiin lähtenyt. Muutamia oikeasti hyvänkuuloisia on porukassa, todella moni on vaan varsin väritön. Eiköhän sieltä ne parhaat finaaliin valikoidu. Mielestäni parhaita: Markus (huivi kaulassa), veljekset parta & tukka, ja tytöistä parhaiten on erottunut Anna - siis muutenkin kuin söpönä. Suurin osa tytöistä laulaa tosi hyvin, mutta puuttuu "hohto" kokonaan.

Ruutuässä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Ruslana on kyllä kova jätkä. Ei luovuttanut kerralla, vaan meni toisiin karsintoihin ja näytti, että kuuluu jatkoon. Improvisoi hyvin kun unohti sanat. Kyllähän tolla televisioajalla ja hehkutuksella on pakko saada ääniä.

Mia on ehkä parhaita, samoin se jätkä, joka oli ollut aiemminkin, en muista nimeä. Kaiken kaikkiaan aika paljon hyviä laulajia. Tuntuu silti, ettei Suomi ole riittävän iso maa, että kisoja voisi joka vuosi järjestää. Tokasta kaudesta ei tullut oikeasti ketään, vaikka Katri Ylander oli olevinaan vuoden naisartisti (esim. Irina on paljon parempi). Tämän vuotisista ei ainakaan vielä voi kuvitella ketään hannapakarista tai anttituiskua.

Ja se portugalilainen. Ei todellakaan seksikäs, vaan ärsyttävä. Toivottavasti putoaa pian. Sanakirjassa sanan pissis kohdalla on ton kuva.

Hemingway

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sapko
Ruutuässä kirjoitti:
Ja se portugalilainen. Ei todellakaan seksikäs, vaan ärsyttävä. Toivottavasti putoaa pian. Sanakirjassa sanan pissis kohdalla on ton kuva.

Ärsyttävä hän saattaa olla, mutta ei edes lähellä pissistä. Tyttöhän on ikäisekseen oikein fiksu ja hiton esiintymiskykyinen.

Bandana

Jäsen
Hahaha, voi vittu. Nissen ja Abreun jatkoon pääseminen vei lopunkin uskottavuuden tästä touhusta. Laulamisella ei näköjään ole mitään väliä. Vtu mitä paskaa.

Valitettavasti näytti myös siltä, että toi Nisse pääsi pirun helppoon semifinaaliryhmään, josta se äänestetään finaaliin. Ja itsestäänselväähän on, että taskuslutti pääsee myös finaaliin.

Suosikkini Kristiinan esitys oli aika pettymys Vandrarenin jälkeen. Pääsi kuitenkin yllättäen semifinaaliin, mikä on hienoa. Toivottavasti parantaa ja pääsee finaaliin.

Positiivisessa mielessä jäi mieleen Milja, Emilia, Ari ja Markus. Niin ja eihän Ruslanasta voi unohtaa.

girlzilla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Voiko joku oikeasti väittää ettei Anna osaisi laulaa? Joo meni esitys vähän pieleen, mutta ääntä kyllä todellakin löytyy. Ja noin nuoreksi todella esiintymiskykyinen.

Ja Kristiina on ollut pelkkää pettymystä Vandrarenin jälkeen. Ja ääni on sen verran nenä, ettei enää tiedä onko se persoonallista vai ärsyttävää.

Niilo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara
Bandana kirjoitti:
Hahaha, voi vittu. Nissen ja Abreun jatkoon pääseminen vei lopunkin uskottavuuden tästä touhusta. Laulamisella ei näköjään ole mitään väliä. Vtu mitä paskaa.

Valitettavasti näytti myös siltä, että toi Nisse pääsi pirun helppoon semifinaaliryhmään, josta se äänestetään finaaliin. Ja itsestäänselväähän on, että taskuslutti pääsee myös finaaliin.

Nissestä taitaa tulla uusi Antti Ruisku, 8-13 tyttöjen märkäuni. Eli kaveri pääsee finaalissa top 3 koska kännykällä saa samasta liittymästä äänestää ziljoona kertaa ja koska tässäkään äänestyksessä ei ole alaikärajaa, niin äänivyöry 8-13 v tytöiltä on varma.

Saikka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhmät ihmiset ja epähauskat läpät.
Kristiina ja Hevaripari suosikkeja, kaikki jatkossa. Helvetin hienoa.

girlzilla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Niilo kirjoitti:
Nissestä taitaa tulla uusi Antti Ruisku, 8-13 tyttöjen märkäuni. Eli kaveri pääsee finaalissa top 3 koska kännykällä saa samasta liittymästä äänestää ziljoona kertaa ja koska tässäkään äänestyksessä ei ole alaikärajaa, niin äänivyöry 8-13 v tytöiltä on varma.

No Antti Tuiskustakin tuli ylivoimaisesti menestynein Idols-kilpailija Suomessa, että ei mikään huono duuni jos uudeksi Tuiskuksi pääsee.

Cube

Jäsen
Hemingway kirjoitti:
Ärsyttävä hän saattaa olla, mutta ei edes lähellä pissistä. Tyttöhän on ikäisekseen oikein fiksu ja hiton esiintymiskykyinen.
Eikö fiksu ja esiintymiskykyinen voi olla pissis? Minulle tuo termi on ainakin assosioitunut enemmän puhe- ja pukeutumistyyliin, ehkä vähän myös pinnallisuuteen ja tietynlaiseen "yksinkertaisuuteen".

costi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues, #33 Timo Hirvonen
Taitopelaaja kirjoitti:
Kyllä Ari on ehdoton suosikkini. Hyvin vetää!
Samoilla linjoilla ollaan myös täällä, nyt vaan odotellaan että Ari pääsee vetämään itse valitsemiaan biisejä.

Heti ensimmäisessä semifinaalissa kaksi "ennakkosuosikkia" mukana, eli Nisse ja Jani(?). Veikkaan että pikkutytöt äänestävät Nissen jatkoon, vaikka itse toivoisin finaaliin menevän sen heviäijän joka unohti tänään sanat kokonaan.

Markku

Jäsen
Toivottavasti jatkoon menee seuraavasta erästä Antti, kyseinen jätkähän vaikuttaa vokalistina bändissä nimeltä Celesty, jos ikinä olette kuulleet... YouTubesta löytyy videoita jos hakee.

Vteich

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Cube kirjoitti:
Ja taas Toolia.

Jep, ainakin Lateraluksen ja Stinkfistin olen viimeaikoina bongannut. Hieman huvittavia taustavalintoja tuollaiseen ohjelmaan, mutta kai siellä ohjaamossa tms. joku diggaa Toolia kovasti.

Edit: Ei Stinkfist, vaan olisko ollut Eulogy.

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Joopa joo... Tuon Nissen jatkoonpääsy oli kyllä taas sellainen vitsi että... Mutta pitäähän tuotannon päästä keräämään rahat pois pissiksiltä taas. Tuollaisella esityksellä kenenkään ei pitäisi olla jatkossa!

eleven

Jäsen
Suosikkijoukkue
Montréal Canadiens
Saku #11 kirjoitti:
Tuo Anna Portugalilainen on kyllä uskomattoman seksikäs otus.

Joten hyvä että pääsi jatkoon vaikka sanat unohtikin.

Kyl. :) Kyllä uskoin että pääsee sanojen unohtamisesta huolimatta, tuo otus kun on hyvä laulamaankin. Piti sitä silti vähän jännittää. Toinen suosikki on Ari jolta sai pisteeni kun lurautti Zeppelinin Black Dogia viime viikon jaksossa. Ja ihan hyviä kommenttejaki siltä tulee. On niitä positiivisia tapauksia muitakin kuten ne kaksi parrakasta tyyppiä (joista toista http://www.mtv3.fi/ohjelmat/idols2007/pienryhmat.shtml/pienryhma1 < 3. ei näytetty viimejaksossa ollenkaan(?), vaikka jatkoon pääsi) sekä Mia joka sekoaa aina esiintymisissään. Se huivikaulainen mies veti myös aika hyvän shown. Milja on vähän ujon oloinen, mutta hyvä laulamaan hänkin. Ruslanas kieltämättä veti hyvin, vaikka unohti sanat, mutta persoonana edelleen aika slimy.

Ihmettelen vaan kuinka Antti Railio ja Nisse Nurmi pääsi jatkoon...

Cube kirjoitti:
Idolsin taustamusiikeissa on kyllä käsittämättömän paljon samaa tavaraa, mitä meikäläisen hyllystä löytyy. En nyt jaksa viime tuotantokausi mukaanlukien luetella niitä kaikkia artisteja ja biisejä mitä tuossa taustalla on hyrissyt, mutta keskimäärin saa useamman kerran jaksossa huomata, että taas soi joku tuttu. Esimerkiksi äsken taas Toolia.

Eihän tuossa sikäli mitään kummallista ole, mutta pistää vaan korvaan nuo valinnat, kun itse ohjelma keskittyy kuitenkin vähän erityyliseen musiikkiin.

EDIT: Ja taas Toolia.

Joo tuo on aika yllättävää, itekki kiinnittäny huomiota. Monta hyvää biisiä soinut esim. juuri Toolia, The Doorsia, Rage Against The Machinea, Audioslavea, Kingston Wallia...

Hemingway

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sapko
Cube kirjoitti:
Eikö fiksu ja esiintymiskykyinen voi olla pissis? Minulle tuo termi on ainakin assosioitunut enemmän puhe- ja pukeutumistyyliin, ehkä vähän myös pinnallisuuteen ja tietynlaiseen "yksinkertaisuuteen".

A. A. ei ole yksinkertainen eikä pinnallinen vaan fiksu ja ulospäin suuntautunut tyttö. Tunteet tietenkin menevät välillä roisisti yli niin kuin tuon ikäisillä on tapana, mutta peruspaketissa ei ole mitään pissismäistä. Idolssiksi hän on minusta kuitenkin liian kypsymätön.

Tämä on lähempänä pissistä: http://www.youtube.com/watch?v=Q5ULTC-wPcA

Viimeksi muokattu:

dwell

Jäsen
Cube kirjoitti:

Ihan fiksuja se on puhunut. Kuinka valveutunut itse olit 16-vuotiaana?

Cube

Jäsen
Hemingway kirjoitti:
A. A. ei ole yksinkertainen eikä pinnallinen vaan fiksu ja ulospäin suuntautunut tyttö. Tunteet tietenkin menevät välillä roisisti yli niin kuin tuon ikäisillä on tapana, mutta peruspaketissa ei ole mitään pissismäistä. Idolssiksi hän on minusta kuitenkin liian kypsymätön.
Pelkästään tuon ohjelman perusteella on vaikea sanoa suuntaan jos toiseen. Huomaa kuitenkin, että kommenttini ei koskenut tätä Idols-Annaa, vaan pissiksiä yleisesti. En ymmärrä miksi myös pissis ei voisi olla fiksu, koska "fiksuutta" kuitenkin on kaikenlaista. Itse ainakin tunnen monia sinänsä oikein älykkäitä ja fiksuja pissiksiä.

dwell kirjoitti:
Ihan fiksuja se on puhunut. Kuinka valveutunut itse olit 16-vuotiaana?
Todella valveutunut. Vaan mitä väliä sillä on?

Hemingway

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sapko
Cube kirjoitti:
En ymmärrä miksi myös pissis ei voisi olla fiksu, koska "fiksuutta" kuitenkin on kaikenlaista. Itse ainakin tunnen monia sinänsä oikein älykkäitä ja fiksuja pissiksiä.

Jos määritelmää tuolla tavoin laajennetaan, niin joidenkin ikäluokkien tytöistä arviolta yli 65 % on pissiksiä. Minä olen oppinut liittämään sanan vain hyvin pieneen ryhmään.

Lauri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues & Devils
Nää jotkut muijat, mitkä pääs jatkoon oli ihan hirveitä laulamaan. Se hevityttö veti ehkä parhaiten. Ja toinen hyvä oli hän, joka itki paljon, se "vaikea tapaus".

Jätkistä pari hyvää, mm. Ruslanas

Yleisesti kyllä aika paska taso. Katellaan miten käy.

Ainiin se portugalintyttö vain vituttaa. Toivottavasti tippuu nopeesti.

Gellner

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
-OO- kirjoitti:
Joopa joo... Tuon Nissen jatkoonpääsy oli kyllä taas sellainen vitsi että... Mutta pitäähän tuotannon päästä keräämään rahat pois pissiksiltä taas. Tuollaisella esityksellä kenenkään ei pitäisi olla jatkossa!

En mä kyllä näe tossa mitään vitsiä, vaikka sanat unohtuivatkin. Unohtui ne muiltakin. Nisse osaa laulaa ihan hyvin, ja paljon paremmin kuin Tuisku, johon Nisseä koko ajan verrataan. Ai niin mutta Nissen kaltaisen kaverin kuuluu tietenkin vituttaa tosimiestä, niinhän se meneekin. Siinä sitten voi kuvitella olevansa kovakin äijä, kun oikein joukolla dissataan näitä nissejä.

Oma suosikkini on jostain syystä Mia Permanto (meniköhän nimi oikein?). Laulaa antaumuksella ja hyvin, vielä on kyllä hiomista lavaesiintymisen ja ulkoisen habituksen kanssa, mutta kyllä tosta vielä hyvä tulee.

Tämän vuotinen kisa on kyllä paljon laadukkaampi kuin viime vuotinen. Kunhan nyt vaan uskovaiset ei äänestä sitä helluntalaista voittoon.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy