GEG76 kirjoitti:
Ari - The Evil that Men Do (Iron Maiden)
Kristian - Are You Gonna Go My Way (Lenny Kravitz)
Mia - Nobody Knows (Pink)
Panu - Tears in Heaven (Eric Clapton)
Kristiina - My Heart Will Go On (Celine Dion)
Anna - A Woman’s Worth (Alicia Keys)
Miten nämä biisit on omistettu jollekin tärkeälle ihmiselle? Vai menikö se sittenkin niin että kaikki sai valita mitä biisejä tahansa mutta omistavat itse sen jollekin tärkeälle henkilölle. Ainoastaan Panun biisin historian tiedän ja sen kenelle tuo biisi on alunperin omistettu - surullinen tarina.
Hienoa kuulla vihdoin kuinka Ari selviytyy Maidenistä, itse olen toivonut että Ari pääsisi kunnolla revittelemään ääntään ja nyt siihen on tilaisuus. Kristianin biisi on paska, mutta toivottavasti onnistuu. Miasta en sano mitään ja Kristiinan biisi on kuultu noin miljoona kertaa liikaa, no katsotaan josko Kristiina saisi tuotua siihen jotain mielenkiintoista. Ja Anna laulaa sitten Alicia Keysiä, jos vain ääni kestää sillä ainakin IS:n jutun mukaan Anna ei ole edelleen jatkuvan influenssan takia pystynyt osallistumaan eilisiin lauluharjoituksiin ja sen koko finalistiporukan fanitapaamisessa esittämän popmusiikkia biisinkin Anna oli joutunut jättämään kesken kun ääni oli pettänyt.
Suosikeistani Ari vetänee Maidenin kunnialla ja vaikka Kristianin biisi on itsestäni huono niin enpä usko Kristianinkaan kompuroivan, sen sijaan tämä on ensimmäinen kerta kun joudun hieman jännittämään miten Annan käy jos tuo flunssa häiritsee kovinkin paljon tuota laulamista, toivottavasti kuitenkaan ei.
Tippujaksi veikkaan Kristiinaa tai Miaa, Panu vetänee Eric Claptonin biisin kuitenkin sen verran komeasti että ei tipu.