Knower kirjoitti:
Minä haluan Arilta heviä, toivottavasti saan sitä lisää. Kristian on näyttänyt osaavansa vähän kaikenlaisia juttuja ja sitä kautta tavallaan on paremmin kortit pelattuna kuin Arilla.
Itse olen niin puritanisti hevin suhteen, että minun mielestäni Idolsista ei voi siihen formaattiin tulla mitään pysyvää.
Hevi ja metallimusiikki ovat joukkuelajeja, piste.
Arille tämä on hyvä näyteikkuna pelata itsensä johonkin bändiin laulajaksi, tai jos hänellä on bändi, niin herätellä levy-yhtiöitä tekemään sopimus sen kanssa.
Kristianhan ei mikään hevimies mun nähdäkseni olekaan. Itseasiassa voisin kuvitella hänet tekemässä tulevaisuudessa hyvin samantyyppistä kamaa mitä eilen esitti. Perisuomalaista äijämelankoliapaatosta hienosti tulkittuna mies & kitara periaatteella - toimii!
Vertaisin Kristiania vähän Wickholmiin musiikillisesti, erona vain se, että Wickholm oli omaan makuuni vähän turhan nöösipoikamainen kun Kristianilla on sopiva ripaus säröäkin mukana.
Se edellinen - tyylillisesti täysin erilainen - vetokin oli hyvä, mutta ko. hillbillykantripunaniskajenkkihöpö on musiikkilajina niin armotonta sontaa, etten toivoisi hänen tai kenenkään muunkaan saastuttavan maailmaa yhtään lisää moisella paskalla.
Annasta kun kovasti kiistellään, niin mun täytyy sanoa että se sen eilinen veto oli ihan ok, mutta itse en saa siitä mitään irti. Kuulostaa ihan kivalta, mutta katsellessa tuli samantapainen lievä myötähäpeän tunne kuin Panua, Kristiinaa ja Johannaa katsellessa. Karismaa joko on, tai sitten sitä ei ole. Annalla ei ole - ei tosin kovin monella muullakaan ikäisellään. Hyvää kokemusta tulee, mutta nähdyn perusteella toivon edelleen, että kolme viimeistä ovat Kristian, Mia ja Ari.