Mainos

MTV3: Idols 2007

• 556 096
  • 3 327

Anadigi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Junnon kravatti ja Mikin ylädekki
Infamous kirjoitti:
Tiedän kyllä, että sääntöjen puitteissa tämä on mahdollista, mutta mielestäni tuo raja tulisi asettaa teatteriviikonloppuun.
Siinä saattaisi moni todella kova lahjakkuus jäädä paitsioon, kun ensimmäisellä yrittämällä pilaisi ne vähätkin mahdollisuudet jännittämällä. Siinä on sitten vuosi aikaa tutkiskella itseään ja käydä sitten näyttämässä, mikä on oikeasti miehiään/naisiaan. Sitähän tuo Markus B.:kin (ilmeisesti se huivikaulainen show-mies oli Markus B.?) sanoi heti esityksensä jälkeen, että edellisenä vuonna tiesi epäonnistuneensa ja harmitti vietävästi. Eilisen esityksen jälkeen ei olisi kuulemma harmittanut, vaikka tippuminen olisi ollut edessä.

Se että finaaliin pääsyn jälkeen ei saa enää osallistua, on aivan oikea linjaus.

SergeiK

Jäsen
Suosikkijoukkue
pelaajamarkkinoiden varteenotettava vaihtoehto
Minusta silti yksi karenssivuosi tekisi terää kilpailusta tippuneille.

Oliko tämä surffarin näköinen Markus B sitten mukana viime vuonna?

tinkezione

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pens, Ipa, Rod Weery
kaizu kirjoitti:
Aivan täsmälleen samat fiilikset.

Samoin vituttaa tää "hevimies", siis se siimalettinen pikku hippiäinen joka on vissiin 22vee mutta näyttää ja kuullostaa 15-vuotiaalta tytöltä.

Jos Arin laulun kuuleminen omalta osaltasi rajoittuu pelkästään muutamaan minuuttiin Idolsissa ja Just Another Day in Paradiseen, niin kehoitan kyllä vahvasti pitämään mölyt mahassa vielä tovin. Heviähän tuo jampuusi osaa kyllä vetää sitten kun paikka tulee.

Cmprs

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, HIFK
SergeiK kirjoitti:
Minusta silti yksi karenssivuosi tekisi terää kilpailusta tippuneille.

Oliko tämä surffarin näköinen Markus B sitten mukana viime vuonna?
Tuo karenssivuosi -idea olisi sinällään hyvä, mutta Suomesta vaan loppuu pätevät idoliksi pyrkijät, mikäli tuollainen todella otettaisiin käyttöön. Lisäksi siinä vuodessa ehtii itseään aika paljon laulajana ja esiintyjänä kehittämäänkin. Blom oli tosiaan viime vuonna mukana, mutta ryssi semifinaalivaiheessa liialla puristamisella.

SergeiK

Jäsen
Suosikkijoukkue
pelaajamarkkinoiden varteenotettava vaihtoehto
Cmprs kirjoitti:
Tuo karenssivuosi -idea olisi sinällään hyvä, mutta Suomesta vaan loppuu pätevät idoliksi pyrkijät, mikäli tuollainen todella otettaisiin käyttöön.
So? Aina voi hakea ulkomaalaisvahvistuksia esim. Liettuasta.

Noose

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chargers, HPK, Oakland A's, Tampere Saints
Mack kirjoitti:
Anna A. on suloinen mimmi, joka on parin vuoden päästä oikeasti helmi. Itse liputan tässä vaiheessa hänelle.

Eli Anna A. on saatanan söpö, mutta koska on vasta 16-vuotias niin nyt pitää sanoa "parin vuoden päästä" -varauksella, jotta kirjoittatoverit eivät pidä sinua aivan askokallosena.

Annalla on vastustamattomat silmät ja hymykuopat, vaikka olisikin vasta 16vee. Tyttö osaa siinä sivussa laulaakin, joten ihan kivahan sitä on katsella finaalissakin.

Muista osallistujista toivoisin Miljan karistavan paineet pois, mutta en näe tätä tapahtuvan. Eiköhän Miljan aika ole lähteä seuraavassa erässä lauluun. Kristiinasta en osaa päättää että onko se enemmän hyvä kuin ärsyttävä. Vändraren oli söpösti vedetty, mutta sen jälkeen tarjoiltu aikalailla ei-oota.

Markus B esiintyi tosi vakuuttavasti eilen ja toivottavasti pääsisi finaaliin. Ari on vetänyt kaikki tähän mennessä hyvin, mutta aika vaikea kuvitella että tuon näköinen jätkä voisi tämän skaban voittaa. Mutta Ari pitää ehdottomasti laittaa laulamaan heviä ennen ulostumistaan.

Ruslanas veti pinnat himaan, mutta kuten aiemmin mainittu, niin ei se oikein futaa jos ei osaa suomea eikä englantia. Ihan sama asia mikä vitutti Agneksen kohdalla. Ärsyttävää kuunnella sitä lausumista. Äänessä ja esiintymisessä tosin ei kauheasti kitistävää.

Snaipperi #16

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Flames, Leijonat&Team Canada
Ei tota Annaa vielä Idoliksi osaa kuvitella. Nuori hyvännäköinen ja vahva ääninen tyttö, mutta esim miten keikoilla homma sujuu, kun huutojakin aina väliin mahtuu. Kestääkö pää jos eturivissä humalaiset äijät huutelee, ja muistuuko ne sanat sitten keikoilla. Ja nouseeko neste päähän. Aika klisee, mutta tuo olisi helvetin kova Idoliksi parin vuoden päästä.

Cmprs

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, HIFK
SergeiK kirjoitti:
So? Aina voi hakea ulkomaalaisvahvistuksia esim. Liettuasta.
Ai tuollaisia Titinalle kainalossa tihrustavia, huonosti englantia ja suomea puhuvia fägöttejä?!

No asiallisemmin pohdittuna, kyllähän esimerkkitapauksena Ruslana laulaa ihan hyvin osaa, se myönnettäköön, mutta jotenkin vaan tuntuu, että sen Suomen markkinoille haettavan idolin pitäisi oikeasti osata kohtuullisesti suomea tai edes täydellisesti englantia. Suuremmassa mittakaavassa päteviä ehdokkaita Suomeen tuskin muualta olisi tulossa, joten sinällään hyvälle karenssivuosi -idealle ei oikein olisi näkyvissä tulevaisuutta pätevien idoliksi yrittävien loppuessa. Parempi idea voisi olla se, että kilpailua ei pidettäisi joka vuosi, vaan vaikkapa joka toinen.

Simon#17

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Mun mielestä Ruslanas ei edes laula kovin hyvin, sillä on niitä omia maneereitaan ja rai-vos-tut-ta-van kireä vibrato. Sen lisäksi laulu on etuvokaalipainotteista eli ääni tulee ihan suoraan hampaiden takaa, on ohut ja kapeasävyinen. Mitään miehekästä laulantoa ei kuule, mies on profiloitunut hyvinkin selkeästi laulajaksi, joka tulkitsee itku silmässä tuulikoneen edessä hempeitä balladeja. Niitä on ihan tarpeeksi jo, sanon minä.

Ja tämä portugalin Anna, muuten ihan ok mutta minua sieppaa se hiukan ylimielinen "mä oon hei sibbe-akatemiassa ja tiedän osaavani laulaa ja musta on ihanaa laulaa" -asenne. Kaiken lisäksi raudasta naamassa virhepisteitä. Pikkunipotusta tai ei, mutta mun mielestä lävistykset on perseestä.

tutzba

Jäsen
Simon#17 kirjoitti:
Ja tämä portugalin Anna, muuten ihan ok mutta minua sieppaa se hiukan ylimielinen "mä oon hei sibbe-akatemiassa ja tiedän osaavani laulaa ja musta on ihanaa laulaa" -asenne. Kaiken lisäksi raudasta naamassa virhepisteitä. Pikkunipotusta tai ei, mutta mun mielestä lävistykset on perseestä.

Jostakin kumman syystä tämä Anna on alkanut ärsyttämään minua. Osaako se edes laulaa niin hyvin kuin kaikki (no ei nyt ehkä kaikki) väittävät? Kyllä siellä mielestäni paljon parempi äänisiäkin on, jopa niitä joita pudotettiin. Eilisen esiintymisen perusteella en itse olisi jatkoon päästänyt, vaikkakin hänen kaksi edellistä laulamistaan menivät paremmin. Sanojen totaalinen unohtaminen ei oikein vaikuta hyvältä. Ymmärrän toki että aikaa oli vain yksi yö, oltiin väsyneitä ymsyms. Jotenkin tuntuu tuolla ulkonäöllään ratsastavan jatkoon yhä uudelleen. Eikä siinä mitään, nätti tyttöhän se on. Toivottavasti muisti parantuisi, ja jostakin löytyisi enkeliääni.

No oikeastaan, en pysty kuvittelemaan 16-vuotiasta Idoliksi. Iän puolesta on kyllä aivan liian nuori, on sitten kuinka tahansa kehittynyt henkisesti.

tutzba

Jäsen
Marko Lehtinen kirjoitti:
K18 ikäraja voisi olla paikoillaan tämmöisessä kisassa.

Samaa mieltä. Kyllähän se nuorilla lähtee liikaa näpistä jos Idolivoitto tulee, ja julkisuuteen noustaan ihmelapsena jolla on maailman paras ääni. Ei siinä kaikilla pää kestä, ja sitten voi tulla lisää näitä surullisen kuuluisia mattinykäsiä.

girlzilla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Ymmärrän kun jotku epäilevät sitä, onko kilpailu ihan tasapuolinen kun toiset saavat ruutuaikaa huomattavasti enemmän kuin toiset. Mutta jos vetää tarpeeksi hyvin, niin sillä tuskin on mitään merkitystä.

American Idolin ekassa tuotantokaudessa voittaja Kelly Clarkson näytettiin ruudussa ensimmäistä kertaa semifinaaleissa ja vakuutti tarpeeksi päästäkseen finaaliin. Eli jos vetää tarpeeksi hyvin, niin ei sillä ole väliä onko näytetty telkkarissa vai ei. Tasaisemmassa tilanteessa toki eri juttu.

Ja sitten on myös hyvä muistaa, että ei tällaista kilpailua kuulukaan voittaa sen, joka on absoluuttisesti paras laulaja. Idoliahan tässä etsitään ja siihen kuuluu niin paljon muutakin kuin pelkkä laulutaito. Siksi esim. en ymmärrä tämän Miljan jatkossa olemista, tyttö laulaa ok, mutta muuten ihan tyhjä arpa. Ulkonäkö todella tavallinen, ääni todella tavallinen, persoona harmaa.

Anna on viimeksi vakuuttanut koelauluissa ja nyt odotan suurella mielenkiinnolla, että miten vetää semifinaaleissa. Mia ja Anna pysyvät suosikkeina, miesten puolelta Panu, Ari ja Markus.

Mack

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Noose kirjoitti:
Eli Anna A. on saatanan söpö, mutta koska on vasta 16-vuotias niin nyt pitää sanoa "parin vuoden päästä" -varauksella, jotta kirjoittatoverit eivät pidä sinua aivan askokallosena.

Annalla on vastustamattomat silmät ja hymykuopat, vaikka olisikin vasta 16vee. Tyttö osaa siinä sivussa laulaakin, joten ihan kivahan sitä on katsella finaalissakin.

Mä nyt olen vielä sen verran vanhanaikainen, että mielestäni 16-vuotias tyttö on kuitenkin vielä kehitysvaiheessa..Anna on jo nyt suloinen tyttö, mutta sanoin, että se on HELMI vasta noin 2-kymppisenä, kun se on nainen. Vastaavasti pahimmassa tapauksessa se voi jo 3-kymppisenä olla lahnaperseinen elämänilonsa menettänyt rutisija.

MACK

Infamous

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Penguins, Steelers
Cmprs kirjoitti:
Tuo karenssivuosi -idea olisi sinällään hyvä, mutta Suomesta vaan loppuu pätevät idoliksi pyrkijät, mikäli tuollainen todella otettaisiin käyttöön. Lisäksi siinä vuodessa ehtii itseään aika paljon laulajana ja esiintyjänä kehittämäänkin. Blom oli tosiaan viime vuonna mukana, mutta ryssi semifinaalivaiheessa liialla puristamisella.

Mjaa, tuskin se pyrkijöiden loppuminen siitä yhdestä esiintyjästä olisi kiinni. Kuitenkin kahdesta ensimmäisestä Suomen Idolssista on semifinaaleissa mutu-tuntumalla tippunut pois 30-40 henkilöä, ja näistä vain yksi on uskonut itseensä tarpeeksi pyrkiäkseen uudelleen. Mutta makuasioitahan nämä. Minun mielestäni kuitenkin Blomin naama kului edellisessä Idolssissa juuri sen verran, etten jaksa miehelle tälläkään kertaa toivoa menestystä.

Cube

Jäsen
girlzilla kirjoitti:
Anna on viimeksi vakuuttanut koelauluissa ja nyt odotan suurella mielenkiinnolla, että miten vetää semifinaaleissa. Mia ja Anna pysyvät suosikkeina, miesten puolelta Panu, Ari ja Markus.
Jos tässä nyt tarkoitetaan sitä huivi-Markusta, niin olen periaatteessa ihan samaa mieltä siitä, että hänen kuuluisi mennä pitkälle. Kuitenkaan en jaksa sitä vastenmielistä selkääntaputtelua katsella, joten toivottavasti "meidän-Markus" vetää taas pienryhmissä päin helvettiä ja pääsee takaisin kotiin sänkyynsä kieriskelemään ja mietiskelemään, että mikä tällä kertaa mahtoi mennä vikaan.

Muita inhokkeja ei tässä vaiheessa oikeastaan ole (lukuunottamatta Extra-juontajaa), vaan mukana on yllättävänkin paljon todella sympaattisen oloisia kisailijoita, kuten "muna pöydälle" -Kristian. Iso osa kilpailijoista tosin edelleen täysin hämärän peitossa.

Mike

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, KäPa, NUFC
Kovatasoinen on tämänvuotinen semifinalistijoukko. Itse en osaa vielä nostaa ketään muiden yläpuolelle. Ehkä eilisen perusteella se Ramones -paitanen muija, hevimimmi ja jannuista se Markus voisivat olla aika vahvoja semeissäkin.
Se Ari laulaa käsittämättömän hyvin myös, mutta jotenkin mua häiritsee että 22-vuotiaan jannun äänestä tulisi mieleen että se on 15. Voipi olla, että alkaa kolisemaan kunhan vetää jotain muuta kuin mitä tähän asti olen kuullut (eilinen mikälie tusinahitti ja aiemmin se Kirka).

Anna oli helvetin hyvä alussa, mutta eilen ryssi ihan totaalisesti. Sama pätee siihen Nisseen. Noista kahdesta uskon Annan kantavan pidemmälle. Toivottavasti ei kuitenkaan voittoon asti. 16v. liian nuori, samoin Nisse 17v.

Ruslanas on ainoa joka tökkii niin vitusti. Olemus + suomen- ja englanninkielen taitamattomuus tekee kaverista suunnattoman vastenmielisen

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
girlzilla kirjoitti:
Ymmärrän kun jotku epäilevät sitä, onko kilpailu ihan tasapuolinen kun toiset saavat ruutuaikaa huomattavasti enemmän kuin toiset. Mutta jos vetää tarpeeksi hyvin, niin sillä tuskin on mitään merkitystä.
Varmasti, mutta esim. Christer ja Jarno saavat vetää todella hyvin, että saavat kiinni jonkun Nissen, Arin ja Ruslanasin etumatkan, sen verran paljon on jälkimmäiset kameroita vetäneet puoleensa. Monelle on varmasti suosikit jo muodostuneet ja tulleet tutuiksi, ja äänestyksessä se vieraammaksi jäänyt kilpailija on vain uhka suosikin jatkoon pääsylle, vaikka olisi kuinka hyvä laulaja ja esiintyjä tahansa.

Edit: Joo, ja Miljan pitäisi petrata esiintymistään aika reilusti. Itse olisin pistänyt hänet kotimatkalle ja ottanut tilalle kaverinsa, joka lauloi karsinnoissa sen aikuisten laulun.

Viimeksi muokattu:

ipa rules

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Packers
Ruslana tökkii ja pahasti. Myöskään kovasti hekutettu Ari ei kyllä nappaa millään tavalla vieläkään. Karsinnoissa ihmettelin jopa, että miten pääsi jatkoon. Nyt petrasi, mutta ei mikään kummonen ollut. Se partasuu on huomattavasti parempi.

Anna floppasi täysin ja hänen semifinaaliesitystään odotetaan innolla. torstaina onkin kokonaisuudessaan varsin vaisu porukka estraadilla. Aika sama kuka menee jatkoon.

Master Chief

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Manchester United, Denny Crane
Iltalehdessä oli esitelty kaikki semifinalistit. Kilpalijoiden omista idoleista pomppasi silmiin pari mielenkiintoista vastausta.

Markus Pätsi: "Jeesus uskonnon puolelta, tv:stä 23-sarjan Jack Bauer." Varsinaiset ääripäät.

Mia Permanto: "Led Zeppelin." Ei mitenkään yllätys "festivaalilapselta".

Juha Vuorsola: "Hugh Hefner." Respect. Tai pikemminkin ~BREASTS!

mice

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Flames, Juventus, Parma
"Pojista" suosikkeja ovat hevikaverukset(Ari ja Kristian?), Pätsi sekä Suomimiehet aiemmassa jaksossa Ruslanaksen molemmin puolin.

Tytöistä paras on edelleen se 16v mandoliinimiehen vetäissyt tyttö, joka ei ihme kyllä päässyt edes alkukarsinnoista jatkoon.

super

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hyvissä kyttäysasemissa
Vähän on samat suosikit kuin muillakin. Ne kaksi pitkätukkaa, oliskos ollut Kristian ja Aki. Ja ne kaksi karpaasia Juha ja Antti. Naisista nyt ei ole ketään suosikkia.

Ruslanas aiheuttaa ongelmia. Jotenkin mä sympaan sitä, kaveri yrittää oikeasti. Se yrittää oikeasti opetella jotain suomenkielisiä lauluja ja tunnetusti tää meidän kieli ei ole helpoimmasta päästä. Mutta tää on kuitenkin Suomen Idols ja kyllä tässä kisassa pitää osata laulaa suomeksi joten ihmettelen että miksi Ruslanas on päästetty näinkin pitkälle. Tietäen tämän kansan äänestyskäyttäytymisen niin mehän perkele vielä äänestetään se jatkoon. Ruslanaksen voitoon asti tämän kansan tyhmyys ei taida riittää, toivottavasti.

teemu_s

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liverpool FC, Montreal Canadiens
Mack kirjoitti:
Mä nyt olen vielä sen verran vanhanaikainen, että mielestäni 16-vuotias tyttö on kuitenkin vielä kehitysvaiheessa..Anna on jo nyt suloinen tyttö, mutta sanoin, että se on HELMI vasta noin 2-kymppisenä, kun se on nainen. Vastaavasti pahimmassa tapauksessa se voi jo 3-kymppisenä olla lahnaperseinen elämänilonsa menettänyt rutisija.

Valitettavasti Anna A. voi olla jo parikymppisenä lahnaperseinen elämänilonsa menettänyt rutisija. Idols-voitto 17-vuotiaana niin eiköhän se sillä lähde mopon keula ylös ja keltainen neste päähän? Tytön voisi päästää semmareihin asti ja siellä tiputtaa pois. Kasvamaan pariksi vuodeksi ja sitten kypsempänä uudestaan.

nastamuumio

Jäsen
Suosikkijoukkue
TIIKERIT (kovin junnuseura ikinä!)
Kuvitteleeko joku oikeesti, että Ruslanas on itse omatoimisesti hakeutunut Suomen Idols-karsintaan ja päässyt sitä kautta julkisuuteen ikään kuin yllättäin. Ei, ei ja vielä kerran ei! Kyllähän tän kaverin tausta on ollut hyvin maikkarin tiedossa ja sen takia varta vasten scoutattu tuomaan jotain mielenkiintoa Suomen sinisilmäiselle, mutta tyhmälle väestölle.

Leiska

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, SuKiKa
Arin ja Kristianin bandwagonissa ollaan ja vahvasti. Anna kyllä valitettavasti floppasi esityksensä täysin, toivottavasti jatkossa muistuu sanat mieleen. Kristiinalla taisi olla vähän sama homma (jos oikein muistan), mutta jatkoon pääsi hänkin.

Muista nimistä mainittakoon sitten hurjasti "lavalla" heilunut Miia, sekä se yksi miespuolinen kilpailija, joka taisi mainita osallistuneensa kisaan viime vuonnakin. Olisikohan sukunimi ollut joku Ström tai vastaava, vaaleahiuksinen kaveri taisi olla kuitenkin. Sheila Kortelainen taasen veti Flashdance-kappaleen hyvin, sekin jäi mieleen.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy