Hazardipakki
Jäsen
Hienoa työtä MTV3! Peli päättyy ja kuva siirtyy heti Kari Jalosen selän taakse ja sieltä suoraan piippuhyllylle pyörivän pokaalin ääreen. Ihan turhahan se onkin näyttää riemusta hyppiviä pelaajia.
Viestin lähetti redruM
Mielenkiintoista nähdä miten C+ selostajakysymyksen ratkaisee. Ovat tainneet vähän vihjailla, että ihan varma JP Jalon pesti ei olisi, mutta sen jälkeen onkin aika vaikea kuvitella kuka koppiin hyppäisi. Tuskin kuitenkaan noin kovaan hommaan valitaan ketään tuntematonta suuruutta. Urheilulehti spekuloi JAni Alkion nimellä, mutta vaihtoehdot taitavat olla aika vähissä.
Viestin lähetti Olkku
Onneksi siirrytään ammattimaiselle kanavalle.
Aina, kun olen katsonut HN-lähetystä, olen seurannut sitä niin intensiivisesti, ettei ole niin paljoa häirinnyt juontaja. Nyt on( jostain kumman syystä?) ollut aikaa enemmän keskittyä anun ja puten juttuihin ja ihan oikeasti hävettää. keksiikö kukaan mitään, mitä tavallinen hokin seuraaja ei JO OLISI TIENNYT TAI NÄHNYT?
Aika itsestään selvyyksiä ladellaan ja sellaisia asioita kerrotaan, mitä jokainen silmänsä aukipitävä näkee ja tajuaa. Mietin vain, onkohan anu ammatti toimittaja vai lähinnä jonkinlaisen studioisännän roolissa...
Muuta funktiota en keksi, kuin tuo studioisäntä.
Viestin lähetti Lahtelainen
Ei tuu ikävä! Sen kunniaksi lasken housuni alas ja kumarran syvään koko Hockey Night tiimistä pois päin. Tämä on suuri päivä suomalaiselle jääkiekkoilulle Kärppien voitosta huolimatta.
Saukkosella meinasi tuon jälkeen mennä pasmat täysin sekaisin, oli pokassa pitelemistä. Epäolennaista, mutta hassulta kuulostikun Inka tokaisi haastatellessaan Jantusta: "Taistelitte tänään... helvetisti.". Olin jo varma, että Saukkonen tokaisee lopuksi, että "Kiitti vaan vitusti yleisöllekin!" :)Viestin lähetti Shejbal
Juti: Nyt on se hetki vittu, jolloin voi naattia....
Huomasin saman.Viestin lähetti Shejbal
Juti: Nyt on se hetki vittu, jolloin voi naattia....
Viestin lähetti Grohl
Itse myös repesin tuon Pyörälän haastattelun kohdalla, kun taustalla pauhaa Sentenced suomeksi, niin Inka luulee, että kyseessä on Metallica. Onneksi Spede paikkasi välittömästi.
Viestin lähetti Musta_Kyy
"Taistelitte tänään... helvetisti.".
Viestin lähetti Juhaht
No eipä noita tusinabändejä kovin moni muutenkaan tunnista, joten samapa tuo.
Viestin lähetti Bauer
Niin, ja Inka ei ilmeisesti ole musiikki-ihmisiä. Puhuu Pyörälälle Metallicasta vaikka Sentenced soi. Onhan se tietysti vaikea tietää että Metallican biiseissä harvemmin suomea lauletaan.
Viestin lähetti Grohl
Itse myös repesin tuon Pyörälän haastattelun kohdalla, kun taustalla pauhaa Sentenced suomeksi, niin Inka luulee, että kyseessä on Metallica. Onneksi Spede paikkasi välittömästi.