-OO- kirjoitti:Tuosta Katrista tuli juuri oma suosikkini! Aivan ihana!
Mäkkäri67 kirjoitti:Kyllä toi Katri vetäs upeesti ja biisivalinta oli loistava. (Stella-Kelle ihosi tuoksuu)
Eiköhän tytöt silti Ronin äänestä jatkoon, joka ei vetänyt kyllä huonosti sekään. Olen vaan Nikulan Jonen kanssa samoilla linjoilla ettei yhtään sytytä nää poppia vetävät pojat.
jh1981 kirjoitti:Eikös tuo biisi ollut nimeltään piste?
Mutta upeasti veti siltikin. Toivottavsti pääsee jatkoon.
psychodad kirjoitti:Katri oli aivan huikea, tuli mulle kyllä ihan puun takaa. Ehdottomasti ryhmän paras veto...virheetön ja helvetin hyvä soundi.
Ronikin lauloi teknisesti todella hyvin, mutta ääni oli jotenkin kumman ohut ja nasaali. Ronihan sieltä silti menee jatkoon koska tää on pissisten ohjelma, ja ne eniten äänestää (viimeistään eka ryhmä taas siitä muistutti).
seisnauraa kirjoitti:No kukas mielestäsi olisi pitänyt mennä jatkoon siitä ensimmäisestä välierästä?
psychodad kirjoitti:Sari. Kyllähän minä sen tähän ketjuun kirjoitin, ja olihan se itsestäänselvää kaikille.
Siis toki ymmärrän miksi Ilkka meni jatkoon, itseäni ne kriteerit ei vaan lämmitä paskan vertaa. Mulle tuo on puhtaasti laulukilpailu tässä vaiheessa, ja joka ryhmästä toivoisin parhaan esityksen heittäneen menevän jatkoon.
seisnauraa kirjoitti:Niin se Sari oli vissiin se pullukka.
No se lienee varmaan sama, mikä kilpailu tämä kenenkin mielestä on. Tässähän haetaan idolia, eikä pelkästään hyvää laulajaa. Laulukilpailujahan on ihan erikseen. Siinä olen yhtä mieltä kanssasi, että parhaan esityksen tehneen pitääkin mennä jatkoon. Esitykseen kuuluu muutakin, kuin pelkkä laulu.
Maco kirjoitti:Jesss, menipä oikein!!
Alex kirjoitti:Oikea valinta, mutta hyvä putosi poiskin, eli tämä roni. Jostain toisesta erästä olisi hyvinkin voinut mennä jatkoon.
Lexa kirjoitti:Mites nämä säännöt muuten menee? Erien parhaat menee jatkoon =5, mutta mistä saadaan ne 2 muuta, kun jatkoon menee 7? Vanha ei muista...
Alex kirjoitti:Oikea valinta, mutta hyvä putosi poiskin, eli tämä roni. Jostain toisesta erästä olisi hyvinkin voinut mennä jatkoon.
Mace kirjoitti:Ei hätää, kyllä Roni vielä pääsee finaaliin, tuomarit nimittäin valitsevat hänet satavarmasti siihen "keräilyerään", josta valitaan ne kaksi viimeistä finalistia. Ei noin hyvä laulaja ja esiintyjä voi jäädä finaalin ulkopuolelle.
psychodad kirjoitti:Agnes, Hanna, Karoliina, Pauliina...osa menee jatkoon suoraan, osa putoaa ronin kanssa keräilyerään, ja ovat kyllä parempia. Tosin vaaleanpunaiset kännykät kaiken kääntää voi! Sitä vaan meinaan että tänä vuonna on paljon tasokkaita naisia kisassa. 2 paikkaa finaalista on jo kuitenkin jaettu...