MTV3 esittää: Idols

  • 275 538
  • 2 272

Bandana

Jäsen
kaizu kirjoitti:
Eiköhän tehdä tänään vuoden kulttuuriteko ja äänestetä tämä pikkuvinari lauluun. Ei paljoa vituta kun kattoo niitä "itkeviä" silmiä ja muikeeta ilmettä. Tehdään selväksi, ettei ko. näkyä tarvitse nähdä seuraavaa kymmentä vuotta.

Kyllä täytyy sanoa, että hyvin veti Thaimaan Tuisku äsken. Ei voi mitään. Aivan varmasti on tuolla esityksellä jatkossa.

Pete "E:n lukiokaveri" Seppäläkin veti ihan hyvin, vaikka ne ylä-äänet aika hirveältä kuulostikin. Ida "Wokkenai" Saarela veti aika vitun huonosti. Harmi.
 

Gunners

Jäsen
Suosikkijoukkue
Arsenal, Washington
kaizu kirjoitti:
Eiköhän tehdä tänään vuoden kulttuuriteko ja äänestetä tämä pikkuvinari lauluun. Ei paljoa vituta kun kattoo niitä "itkeviä" silmiä ja muikeeta ilmettä. Tehdään selväksi, ettei ko. näkyä tarvitse nähdä seuraavaa kymmentä vuotta.

Veti kyllä Aasian poika niin kovan suorituksen että taitaa jatkopaikka olla aika lähellä.
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
kaizu kirjoitti:
Eiköhän tehdä tänään vuoden kulttuuriteko ja äänestetä tämä pikkuvinari lauluun. Ei paljoa vituta kun kattoo niitä "itkeviä" silmiä ja muikeeta ilmettä. Tehdään selväksi, ettei ko. näkyä tarvitse nähdä seuraavaa kymmentä vuotta.

Minusta tämänvuotisessa Idolsissa on positiivista että nämä teinixien suosikit on oikeasti lahjakkaita toisin kuin Tuisku viime kertaisessa. Esim. tämä Roni tai sitten se kaksostenpuolikas osaa ihan oikeasti laulaa ja omaavat hyvän äänen.
 

L. Paraske

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Suomi, Arttu Hyry, Hagaby Golf 2
ozo kirjoitti:
Kenen biisin lauloi äsken Pete Seppälä?

Espen Lind - When Susannah Cries

Pakko myöntää, että kyllä veti tämä Roni hienosti oman, sinällään kamalan, biisin. Ihmeitä täytyy tapahtua jos kaveri ei mene jatkoon. Ja siihen Tuiskuun verrattuna, mielestäni aikalailla siedettävämpi tapaus noin persoonana.
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Tuosta Katrista tuli juuri oma suosikkini! Aivan ihana!
 

Ambi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
-OO- kirjoitti:
Tuosta Katrista tuli juuri oma suosikkini! Aivan ihana!

Juu, en ihan yhtynyt siihen hypetykseen mikä tätä tyttöä ympäröi silloin alkukarsintojen jälkeen, mutta tämä tulkinta [mulle ihan tuntematon biisi] kuulosti tosi hyvältä. Mutta eiköhän Roni ja Katri ole molemmat siellä finaalissa...
 

Maco

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mitään musiikista tietävänä täytyy sanoa, että oli kolme kovaa kilpailijaa. Eli mieleen jäivät Pete, Roni ja Katri. Oma suosikki on alkueristä asti ollut Katri ja se pitää. Loistavaa.
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Kyllä toi Katri vetäs upeesti ja biisivalinta oli loistava. (Stella-Piste) Kannattaa muuten tutustua enemmänkin Stellan tuotoksiin. Heidän hittibiisinsähän on: Aamun kuiskaus.

Eiköhän tytöt silti Ronin äänestä jatkoon, joka ei vetänyt kyllä huonosti sekään. Olen vaan Nikulan Jonen kanssa samoilla linjoilla ettei yhtään sytytä nää poppia vetävät pojat.
 
Viimeksi muokattu:

psychodad

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Hal Gill
Katri oli aivan huikea, tuli mulle kyllä ihan puun takaa. Ehdottomasti ryhmän paras veto...virheetön ja helvetin hyvä soundi.

Ronikin lauloi teknisesti todella hyvin, mutta ääni oli jotenkin kumman ohut ja nasaali. Ronihan sieltä silti menee jatkoon koska tää on pissisten ohjelma, ja ne eniten äänestää (viimeistään eka ryhmä taas siitä muistutti).
 

jh1981

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampere Saints
Mäkkäri67 kirjoitti:
Kyllä toi Katri vetäs upeesti ja biisivalinta oli loistava. (Stella-Kelle ihosi tuoksuu)
Eiköhän tytöt silti Ronin äänestä jatkoon, joka ei vetänyt kyllä huonosti sekään. Olen vaan Nikulan Jonen kanssa samoilla linjoilla ettei yhtään sytytä nää poppia vetävät pojat.

Eikös tuo biisi ollut nimeltään piste?

Mutta upeasti veti siltikin. Toivottavasti pääsee jatkoon.
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
jh1981 kirjoitti:
Eikös tuo biisi ollut nimeltään piste?

Mutta upeasti veti siltikin. Toivottavsti pääsee jatkoon.

Sori, niinpä olikin.
 

Iceberg

Jäsen
Suosikkijoukkue
HC ja FC TPS
Katri vetäisi itsensä meikäläisen suosikiksi numero Uno. Thaikku-Roni lauloi kyllä hyvin, mutta kyllä nämä söpisihqtuiskuronit alkavat riittämään.

Katri on soiva peli! Aivan käsittämättömän upea veto tunteellla kauniilta naiselta/tytöltä. Meni kyllä kanikselle iho.
 

Teacup

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Olipas kovatasoinen erä tuo äskeinen semifinaali. Ida veti kyllä päivän heikoimman hyvin huonolla ääntämisellään sekä keskinkertaisella laulullaan. Myös Jäätelökesä hukkui tuonne sekaan, vaikka ihan ok laulaja tyttö olikin. Kolme jäljelle jäänyttä olikin sitten hyvää kuunneltavaa.

Roni oli todella hyvä ja menee todennäköisesti jatkoon. Katri oli positiivinen ilmestys ja vakuutti. Itse kuuntelin kuitenkin kaikkein mieluiten ensimmäisenä esiintynyttä Peteä. Kappale tuntui mukaansa tempaavalta ja laulu oli hyvää ja.. värikästä. Muutama epäpuhtaus sekaan mahtui, mutta kokonaisuus oli silti mielestäni paras. En odottanut tyypiltä mitään ja katselin ohimennen sivusilmällä, mutta tyyppi olikin Suomen Bo. Roni oli paljon puhtaampi omassa kappaleessaan, mutta itse kappale mielestäni oli tasapaksumpi ja kuivempi. Katri sijoittuu jonnekin tuonne väliin.

Sanoisin, että kaikki kolme äsken mainittua ansaitsivat finaalipaikan. Oma järjestys

1. Pete
2. Katri
3. Roni

...mutta eiköhän se mene jotakuinkin näin..

1. Roni
2. Katri
ja 3. jompi kumpi kahdesta harmaasta.
 

seisnauraa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit + muut kestomenestyjät
psychodad kirjoitti:
Katri oli aivan huikea, tuli mulle kyllä ihan puun takaa. Ehdottomasti ryhmän paras veto...virheetön ja helvetin hyvä soundi.

Ronikin lauloi teknisesti todella hyvin, mutta ääni oli jotenkin kumman ohut ja nasaali. Ronihan sieltä silti menee jatkoon koska tää on pissisten ohjelma, ja ne eniten äänestää (viimeistään eka ryhmä taas siitä muistutti).

No kukas mielestäsi olisi pitänyt mennä jatkoon siitä ensimmäisestä välierästä?
 

massimo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Devils, FC United of Manchester
Idols on siitä hassu ohjelma että jatkoon menijä on tiedossa jo ennen kun lauluja on laulettu. Ensimmäisestä Ilkka ja toisesta Roni ja kolmannesta mennee Ville Sariola.
 

psychodad

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Hal Gill
seisnauraa kirjoitti:
No kukas mielestäsi olisi pitänyt mennä jatkoon siitä ensimmäisestä välierästä?

Sari. Kyllähän minä sen tähän ketjuun kirjoitin, ja olihan se itsestäänselvää kaikille.


Siis toki ymmärrän miksi Ilkka meni jatkoon, itseäni ne kriteerit ei vaan lämmitä paskan vertaa. Mulle tuo on puhtaasti laulukilpailu tässä vaiheessa, ja joka ryhmästä toivoisin parhaan esityksen heittäneen menevän jatkoon.
 

seisnauraa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit + muut kestomenestyjät
psychodad kirjoitti:
Sari. Kyllähän minä sen tähän ketjuun kirjoitin, ja olihan se itsestäänselvää kaikille.


Siis toki ymmärrän miksi Ilkka meni jatkoon, itseäni ne kriteerit ei vaan lämmitä paskan vertaa. Mulle tuo on puhtaasti laulukilpailu tässä vaiheessa, ja joka ryhmästä toivoisin parhaan esityksen heittäneen menevän jatkoon.

Niin se Sari oli vissiin se pullukka.

No se lienee varmaan sama, mikä kilpailu tämä kenenkin mielestä on. Tässähän haetaan idolia, eikä pelkästään hyvää laulajaa. Laulukilpailujahan on ihan erikseen. Siinä olen yhtä mieltä kanssasi, että parhaan esityksen tehneen pitääkin mennä jatkoon. Esitykseen kuuluu muutakin, kuin pelkkä laulu.
 

Lexa

Jäsen
Illan paras oli mielestäni Katri. Mielenkiintoinen ääni ja ideaali biisivalinta. Lähes virheetön esitys. Tämän tyttösen kanssa olisi kiva vetää duettoa itse kenenkin.

Roni veti teknisesti erittäin hyvin. Särmä vaan loistaa poissaolollaan, olisikin mielenkiintoista kuulla jotain muitakin biisi valintoja, kuin näitä munattomia jenkki "diibadaaba" mukaherkkiä kappaleita. Huono biisivalinta.

Petellä on varsin persoonallinen ääni, mutta falsetti on puhdas, kuin Idon posliini krapula-aamuna. Puolustukseksi on kyllä sanottava, että tuosta rekisteristä harva saa mitään ääntä aikaiseksi.

Itse laittaisin Katrin jatkoon, mutta tod. sinne menee Roni jos vanhat merkit paikkansa pitävät.


Mites nämä säännöt muuten menee? Erien parhaat menee jatkoon =5, mutta mistä saadaan ne 2 muuta, kun jatkoon menee 7? Vanha ei muista...
 

psychodad

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Hal Gill
seisnauraa kirjoitti:
Niin se Sari oli vissiin se pullukka.

No se lienee varmaan sama, mikä kilpailu tämä kenenkin mielestä on. Tässähän haetaan idolia, eikä pelkästään hyvää laulajaa. Laulukilpailujahan on ihan erikseen. Siinä olen yhtä mieltä kanssasi, että parhaan esityksen tehneen pitääkin mennä jatkoon. Esitykseen kuuluu muutakin, kuin pelkkä laulu.

Eli tästä on varmaan syytä ymmärtää, että pullukka ei saisi päästä jatkoon? No, tämä on minulle laulukilpailu, koska minua ei tuossa formaatissa mikään muu kiinnosta. Kukaan näistä ei tule tekemään ns. minun musiikkiani.
 

Alex

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Oikea valinta, mutta hyvä putosi poiskin, eli tämä roni. Jostain toisesta erästä olisi hyvinkin voinut mennä jatkoon.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös