MTV3 esittää: Idols

  • 275 063
  • 2 272

Daespoo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hameenlinna Moderators
Jotenkin kuulostaa siltä että Katri ottaa enemmän riskejä kun taas Ilkka vetää aika varman päälle.

Laulajana Katri on parempi.
 

Bob Maali

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jamaica Bobsled Team
Gotterdam kirjoitti:
Onko todella niin, että Ilkalla on korvamonitori, mutta Katrilla ei. Vai olenko nähnyt omiani?

Viime viikon skabassa monitorointi oli ilmeisesti tehty päin vittua, mikä osaltaan vaikutti kilpailijoiden huonoihin esityksiin. Katrilla nappia ei korvassa ainakaan näy.
 

SergeiK

Jäsen
Suosikkijoukkue
pelaajamarkkinoiden varteenotettava vaihtoehto
Minusta Katrin vibraattori - vai mikä vittu se laulutekninen termi olikaan - kuulostaa ihan saatanan hyvältä. Ei, en pidä Hanna Ekolasta.

Absoluuttisen Sävelkorvan® omaavat kuitenkin varmaan kertovat miksi mielipiteeni oli paskaakin paskempi.
 

stiflat

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers, HIFK
No niin, sehän sitten ratkaistiin lopullisesti tuon Katrin todella mauttoman 80-luku lookin kanssa että jätkä voittaa tänä vuonna. That's it.
Noissa viikkokoosteen videoklipeissä näytti ihan mukavalta, mutta ei nyt noi hiukset sovi.
 
Noin, nyt laittavat saman biisin molemmille. Josko Alajärven mummokin vihdoin voisi päättää kumpaa äänestää, kun on hältä mennyt koko viikon yöunet asiaa pohtiessa.
 

korkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porilainen urheilu (ja yks raumalainenkin joukkue)
Jos tyttö vetää miljoonia myyneen no doubtin biisin paremmin kuin alkuperäinen esiintyjä niin eiköhän flikka ole oikea voittamaan kilpailun. No seuraava biisi ratkaisee kun molemmat vetävät saman.
 

J.Hotti

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK Detroit Red Wings FC Barcelona
girlzilla kirjoitti:
Mutta se pässivibra on edelleenkin kamala

Näkkäri kirjoitti:
Katrin jatkuva vibra on aivan karmeeta kuunneltavaa. Onko tuollainen äänen ominaisuus, vai eikö sitä pysty jättämään pois? Mistä on kysymys? Näin ei voi jatkua pirulauta!

Mielipide kysymys, ei laulutekniikkaa. Toi PÄSSIVIBRA on just Katrin juttu, itse ainakin tykkään siitä. Aivan kuten toi punapää dumari äsken sanoi, "pitää olla oma ääni, oma juttu että erottuu massasta". Tolla PÄSSIVIBRALLA Nicki French myi 80-90 luvuilla Brittien saarilla sellaiset 20 miljoonaa kiekkoa. En minäkään voi sietää esim. Didon ujellusta, mutta niin vaan mimmi kiertelee Lontoon katuja joka päivä eri väriselle Ferrarilla ja puhaltelee ilmaa ympärillään 1000 neliötä asuintilaa. Mielipide kysymys, ei laulutekniikkaa.

EDIT = Ja nyt sitten ibana löövkin oli kärrätty lavalle, ei helvetti... Eikös se sekopää sanonu silloin, että Idols saa haistaa sen naisten jalkojenvälin jne...
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Bob Maali kirjoitti:
Viime viikon skabassa monitorointi oli ilmeisesti tehty päin vittua, mikä osaltaan vaikutti kilpailijoiden huonoihin esityksiin. Katrilla nappia ei korvassa ainakaan näy.

Luulisin että tuollainen iso halli, jossa on pirun huono akustiikka, on muutenkin kokemattomalle laulajalle aika paha paikka laulaa. Varsinkin vielä kovan paineen alla.
 

Alamummo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool FC, Heiskanen, Lundell, Rantanen
SergeiK kirjoitti:
Minusta Katrin vibraattori - vai mikä vittu se laulutekninen termi olikaan - kuulostaa ihan saatanan hyvältä. Ei, en pidä Hanna Ekolasta.

Mulle tulee Katrin äänestä mieleen Vicky Rosti. Tämä vika meni hänen tähänastisistaan ehdottomasti parhaiten. Toivottavasti saa tähän tulevan voittajan biisiin enemmän särmää ja tulkintaa kuin Ilkka.

EDIT: Ne olis voineet pukea Ilkan sopivankokoiseen frakkiin, jos sellainen kerran pitää olla päällä.
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
HCM kirjoitti:
Mielipide kysymys, ei laulutekniikkaa. Toi PÄSSIVIBRA on just Katrin juttu, itse ainakin tykkään siitä. Aivan kuten toi punapää dumari äsken sanoi, "pitää olla oma ääni, oma juttu että erottuu massasta". Tolla PÄSSIVIBRALLA Nicki French myi 80-90 luvuilla Brittien saarilla sellaiset 20 miljoonaa kiekkoa. En minäkään voi sietää esim. Didon ujellusta, mutta niin vaan mimmi kiertelee Lontoon katuja joka päivä eri väriselle Ferrarilla ja puhaltelee ilmaa ympärillään 1000 neliötä asuintilaa. Mielipide kysymys, ei laulutekniikkaa.

Ja suomessa ainakin V. Rosti on tehnyt aika komean uran "pässivibralla".
 

girlzilla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
SergeiK kirjoitti:
Minusta Katrin vibraattori - vai mikä vittu se laulutekninen termi olikaan - kuulostaa ihan saatanan hyvältä. Ei, en pidä Hanna Ekolasta.

Absoluuttisen Sävelkorvan® omaavat kuitenkin varmaan kertovat miksi mielipiteeni oli paskaakin paskempi.

Onko sulla menkat kun oot noin äksynä?

Vibra on mielipidekysymys toki, mutta minä vihaan. Kamala pässivibrato.
 

Näkkäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
HCM kirjoitti:
Toi PÄSSIVIBRA on just Katrin juttu, itse ainakin tykkään siitä.

Jep, mietin juuri samaa ja tottahan se on. Tuosta vibrasta on Katrin laulajanuralle pelkästään hyötyä, vaikka itse en siitä pidäkään.
 

Mike

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, KäPa, NUFC
SergeiK kirjoitti:
Minusta Katrin vibraattori - vai mikä vittu se laulutekninen termi olikaan - kuulostaa ihan saatanan hyvältä. Ei, en pidä Hanna Ekolasta.

Absoluuttisen Sävelkorvan® omaavat kuitenkin varmaan kertovat miksi mielipiteeni oli paskaakin paskempi.

Sama.

Noin muuten kyllä edelleen ihmetyttää tuo MTV3:sen äänenlaatu. Jotenkin on kuulostanut kaikki finaalit siltä, että kaikki tv:stä tulevat äänet tulevat jonkun sumuverhon takaa.
 

LukkoUkko79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Kovasti täällä haukutaan Ilkkaa. Kyllä mun mielestä Ilkka ansaitsee voiton. Katri on pikkusen nuori vielä hallitsemaan idolina olemistaan. Jos Ilkassa jotakuta ärsyttää jokin, niin kyllähän tuo Katrin ylivibraus on aivan karsean kuuloista. Etenkin alaäänissä Katri kuulostaa suorastaan kanamaiselta. Ilkka voittakoon. Mies on kypsä voittamaan ja omaa suuremman karisman.
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
LukkoUkko79 kirjoitti:
Kovasti täällä haukutaan Ilkkaa. Kyllä mun mielestä Ilkka ansaitsee voiton. Katri on pikkusen nuori vielä hallitsemaan idolina olemistaan. Jos Ilkassa jotakuta ärsyttää jokin, niin kyllähän tuo Katrin ylivibraus on aivan karsean kuuloista. Etenkin alaäänissä Katri kuulostaa suorastaan kanamaiselta. Ilkka voittakoon. Mies on kypsä voittamaan ja omaa suuremman karisman.

Kyllä se täytyy myöntää että Ilkka on tänään ollut parempi kuin Katri. Viime viikko oli Ilkalta todellinen pohjanoteeraus ja muutenkin esitykset on olleet finaaleissa aika heikkoja, mutta eipä ole Katrikaan vakuuttanut oikeastaan sen hienon semifinaaliesityksen jälkeen. Minä luulen että Ilkka saattaa hyvinkin voittaa.

EDIT: No pitää nyt ottaa sen verran takaisin että tässä viimeisessä biisissä Katri näyttää kyllä laulavan Ilkan suohon.
 

korkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porilainen urheilu (ja yks raumalainenkin joukkue)
On ainakin Ilkan esittämänä todella pliisu biisi tämä voittajalle varattu. Ei kolahda tippaakaan. Se kaikkien esittämä biisi (Haaveista totta) on paaaaaaljon parempi.
 

Nikke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sinivalkokeltainen
Myöskään minä en omaa Absoluuttista Sävelkorvaa® mutta ihan omaan korvaani Katrin laulu kuulostaa ihan helvetin paljon paremmalta (esim tässä vikassa biisissä) kuin tämän köyhän miehen Beckhamin. Myöskin tulkitsemisessa Katrilla on paljon laajempi skaala kuin tällä diesel-Ilkalla. No, mistäs minä mitään tiedän. Tai no, lauluiko jonkun mielestä Ilkka tämän vikan biisin paremmin kuin Katri?

Silti tässä Ilkassa ei oikeasti ole yhtään särmää eikä mitään erikoista lukuunottamatta stylistien tuperaamia hiuksia. Niin HMV että tuleva työnantaja lienee Tallink Romantikan housebändi. Pitää toivoa että saldorajat ovat pikkutytöillä täynnä.
 

Kaivanto

Jäsen
Jude kirjoitti:
Niin, Ilkkahan lauloi, että "'cause I'm your baby and you're my girl" koska "'cause I'm your lady and you're my man" olisi miehen laulamana kuulostanut melko freudilaiselta.

Hyvä huomio. (Musta taas sarkasmin alleviivaaminen tuntuu melko tökeröltä.)
 

Bob Maali

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jamaica Bobsled Team
HN kirjoitti:
Sen lisäksi, että Katri on Ilkkaa parempi laulaja, hän on myös HUOMATTAVASTI parempi tulkitsija.

Jep, täytyy peesata tässä HN:ää. Molemmilla on tekniikassa puutteita, mutta Katri laulaa enemmän tunteella...
 

Alamummo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool FC, Heiskanen, Lundell, Rantanen
Biisi ei ole mistään kotoisin, mutta Katrin tulkinta kyllä vie Ilkasta voiton. Nyt en puhu vibroista enkä laulun puhtaudesta, vaan nimenomaan sitä, että esittää laulun omanaan.
 

Serge

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Suomi
Jo pelkästään vikan perusteella Katri voittakoon, selvästi parempi tulkinta.
 

tuuski

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pallo-Kärpät
Juu Katri on ihan ylivoimainen. Vitun paljon parempia nämä kaksi viimeistä vetoa kun Ilkalla. Ei vieläkään mitään maailmoja mullistavaa, mutta ei tässä pahaa kilpailua edes synny. Olen muuten aivan rakastunut.
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
korkki kirjoitti:
On ainakin Ilkan esittämänä todella pliisu biisi tämä voittajalle varattu. Ei kolahda tippaakaan. Se kaikkien esittämä biisi (Haaveista totta) on paaaaaaljon parempi.

Sellaisiahan nämä "tekemällä tehdyt" biisit yleensä tuppaa olemaan. Parempi tämä on kuitenkin kuin viime vuotinen Tulin voittamaan.
 

Daespoo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hameenlinna Moderators
No näiden vikojen biisien pohjalta on järkyttävä oikeusmurha jos Ilkka voittaa, onhan Katri aivan eri planeelta kun puhutaan tulkitsemisesta ja ääniskaalasta.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös