Viestin lähetti Kosketus
Tuo on mielestäni kympin arvoinen idea. Ihmetyttää vähän miksi näin ei olla vielä tehty. Väitän, että pitkällä tähtäimellä yhteiskunnallinen ilmapiiri muuttuisi terveempään suuntaan, jos ne kaikkein surkeimmatkin otukset esim. näistä missikisoista poimittaisiin ruutuun. Televisio kuitenkin on tätä nykyä liikaa kauniiden ja rohkeiden temmellyskenttä, josta rumuus on lakaistu maton alle. Eikä se mielestäni ainakaan edistä yleistä suvaisevaisuutta, vaan mieluummin aivopesee immeiset ja luo semmoisen pyrkyreille otollisen, kireän kipakan kilpailuhengen.
Napakymppi-ohjelma oli hyvä siinä mielessä että siinä näkyi joka viikko koko ihmisyyden kirjo, noloine tilanteineen kaikkineen. Nyt sitä ei varmasti annettaisi edes näyttää, koska sehän voi vahingoittaa herkkien ihmisten sielullista kehitystä.
Totta. Kyllähän kaunista säätyttöä katselee mieluummin kuin rumaa äijää, huomenna sataa kuitenkin oli siellä sitten kuka vaan lukemassa sitä, mutta on tärkeää että vastapainoksi on ruudussa välillä tavallisiakin ihmisiä, ja oikeita asiaohjelmia. Ja mielenkiintoisia vieraita.
Kaikki turhat julkkikset ovat niin perkeleen korneja. Suomessa on kuitenkin aika vähän oikeita julkkiksia, Kimi Räikkönen, Linus Torvalds jne...jotta joku muu voisi oikeasti kiinnostaa täytyy olla oikeasti mielenkiintoinen persoona jolla on jotain omaa sanottavaa, tyyliin Kauko Röyhkä jne.
Pakkohan lehtiä on jollain myydä mutta paha juttu on että Helena Lindgrenit, Tiina Jylhät ja nämä gimmelit ja uudet "tangokuninkaalliset" ovat turhamaisuutensa lisäksi vielä aivan järkyttävän tylsiä ja ennalta-arvattavia edes tavallisiksi ihmisiksi.
Itse Idols-ohjelmasta: Huvittavaa on kun joillakin tiputeituista kilpailijoista on tästä viihdemaailman turhasta karaokekisasta tiputtuaan pokkaa kitistä tyyliin "kyllä mä oikeesti osaan laulaa, paskat tuomarit".
Jos nuo samat kilpailijat katsoisivat missikisaa jossa misseillä olisi tiputtuaan tilaisuus kitistä tyyliin "kyllä mä oon oikeesti hyvännäkönen", he pitäisivät missejä turhamaisina ja itserakkaina. Kjeh.
Onneksi ei tosiaan kyllä näy Suomen Idols mun Tanskan kaapelissa. Valitettavasti Tanskan, Ruotsin, Englannin ja Saksan vastaavat "superstarit" jne näkyvät...moninkertainen tuska.