MTV3 esittää: Idols

  • 275 547
  • 2 272

Knower

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit+Petteri Nummelin
Höntsy kirjoitti:
Henna luultavasti saa lähteä, koska sattuu nyt vain olemaan Henna. Ei sytytä äänestäjiä sitten millään. Ei laululla, eikä muilla tekijöillä.

Tätä minä en ymmärrä. Kuka sitä on tähän mennessäkään äänestänyt? Oikeasti, tyttö on niin HMV...varmaan vie kaikki eläkeläisten ja lappalaisten äänet...
 

Juhaht

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Gellner kirjoitti:
Tokaisin tuossa joku päivä ystävälleni, että onkohan Ronilla teinityttöfaneja. Mun ainakin on hyvin vaikea mieltää suomalaistyttöä fanittamassa aasialaissyntyistä poikaa. Siinä mielessä Ronin putoaminen ei ollut yllätys. Tosin olin varma, että Henna lähtee. Ei näköjään näytä lähtevän, joten tiedä vaikka selviäisi kolmen sakkiin.


Voin vakuuttaa, että samalla tavalla Ronia fanitetaan/fanitettiin kuin ketä tahansa muuta. Tämä on jopa tieto.

Muttajoo, Agnesin haastattelut ovat kyllä yksi juttu, joka saa minut kiskomaan näitä loppujakin hiuksentynkiä päästäni irti sillä muijan vastaukset ovat aina sitä samaa "minä RAKASTAN suomalaisia, minä RAKASTAN Suomea, minä RAKASTAN suomalaista musiikkia". Agnes hei, äänestäjien kosiskelullakin on rajansa ja jutustasi meni pointti ensimmäisen toiston jälkeen. Nyt ties kuinkakohan monetta kertaa uudelleen eri muotoisena kuultu liturgia lähinnä kiusaannuttaa.

Jatkossa liputtelen kyllä Peten puolesta, sen verran hyvin äijä on nostanut tasoaan kilpailun edetessä, muiden lähinnä laskiessa sitä.
 

Carlos

Jäsen
Fanit hei - jos mulla nousee hattuun niin tiputtakaa mut alas!

Meidän kotisohvalla tuuletettiin eilen illalla aika voimakkaasti. Roni ei ole puhunut koko aikana mitään muuta kuin sitä miten tämä ohjelma on noussut hattuun ja sitten on tiputtu alas maanpinnalle ja sitten ei ole enää noussut hattuun ja fanit hei, tiputtakaa mut alas. Ylivoimaisesti surkein yrittäjä koko porukassa, luojan kiitos että tipahti. Erityistä mielihyvää tuotti kohta jossa Roni pyydettiin sivuun putoamisuhan takia. Katsomosta kuului 15v. tytön äänellä hätähuuto "EIH!!!" :-) Mahtavaa. Kuukausi taitaa olla jo sen verran pitkällä että saldorajat tosiaan paukkuu.

Seuraavalla kerralla jos se umpipaska ja finaaliin alunperinkin kuulumaton pelle tippuu, voi meikäläinenkin aloittaa ohjelmasta nauttimisen. En ymmärrä millä helvetin "kyvyillä" tämä IHQ ilkka on näinkin pitkälle päässyt. Ei osaa esiintyä, ei laulaa, ei edes käyttäytyä. Menis kotiinsa.

Ravintolakäynnillä kokilta helvetin hyvä kuitti Ilkan vittuilu-kysymykseen; "sulla on se vihannes siellä aivoissa". :-)
 

Pantse67

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoon Blues, Detroit Red Wings, ManU, UFC
Koko ohjelma on aivan liian pitkä. Hommaa oli kulunut 40 minuuttia ja vain yksi esitys oli siihen mennessä kuultu. Minä ainakin katselen rainaa nimenomaan esitysten, en sen muun hypetyksen takia. Oli viimeinen kerta kun katson
livenä. Ensi sunnuntaina otan kovalevylle ja kelaan kaikki turhat puheet yli.

Maikkarilla on mennyt ahneus yli kun tekevät ylipitkää ohjelmaa. Tunti riittäisi
aivan mainiosti.
 

Alamummo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool FC, Heiskanen, Lundell, Rantanen
Pete oli paras - taas kerran. On ehdoton suosikkini ja menee pitkälle, saatte nähdä. Kundi otti kerta kaikkiaan homman haltuunsa. Hän paljastuu kerta kerralta monipuolisemmaksi esiintyjäksi.

Eilisen perusteella on vaikea ymmärtää Katrin suosiota, hän oli paskin ja vain fanijoukko piti hänet jatkossa. Miksi valita biisi, joka ei sovi äänelle ollenkaan ja on niin puhkikulunut kuin vaan olla voi.

EDIT: Toivottavasti "Ihq"-Ilkka lentää ulos seuraavaksi.
 

Taze

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Red Wings
Ei pysty vieläkään ymmärtämään Agneksen kehumista. Ehkä se on sitten toi äänen väri joka ei iske ollenkaan, puhumattakaan tietysti siitä että ääntäminen on ihan hirveää kielestä riippumatta. Tai ehkä puola sitten taipuisi?

Pete oli eilen selvä ykkönen, etenkin esiintyjänä Pete on porukassa ihan omaa luokkaansa ja mielestäni Henna seuraavana. Agnes nousee kolmanneksi ihan sen tähden, että kolme muuta olivat järkyttävän huonoja, ei todellakaan sopinut ko. tyylilaji noille. Katri oli ehkä kaikkein heikoin, mutta Ronin tippuminen ei todellakaan ollut mikään vääryys. Ilkka noista kolmesta selvisi parhaiten, mutta hänkin jäi pahasti kitaroiden jyräämäksi.

Jonkun pitäisi muuten käydä ampumassa toi äänimiksaaja, vitun hyvä arvioida laulajia, kun ääni ei tahdo kuulua muusiikin alta, osittain syy on toki myös laulajien heikkoudessa.
 

psychodad

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Hal Gill
Ferris kirjoitti:
Tässä kohdin olen hyvin samaa mieltä kanssasi. Aikaisemminhan ohjelmassa tiputeltiin porukkaa pois kun englanti ei taittunut. Agnesin englantia on katseltu koko ajan vähän läpi sormien

Poikkeuksellisen hyvä ääni kompensoi muita puutteita. Agnes myös laulaa tällä hetkellä porukasta puhtaimmin. Muilla oli enemmän ongelmia vireen kanssa eilenkin. Kuten tuomarit tuossa jollekin sanoivat, pienet vireongelmat annetaan anteeksi livetilanteessa (itse en ihan ymmärrä tätä, nyt ollaan jo finaalissa) joten on itsestäänselvää että ääntäminen ei ole yhtä iso asia. Nuotin vierestä laulaminen on kuitenkin selkeästi suurempi rike kuin huono ääntäminen.

Enkä kyllä tajua miksi edelleen Agnesin englanninkielen ääntämistä arvostellaan. Eilen hän onnistui ääntämään paljon paremmin kuin ennen, kun kerrankin lauloi biisiä jonka alkuperäisversio ei ole huonosti äännetty. Sonata ja Europe eivät ole tässä suhteessa täydellisiä, ja kun nyt tuota whitesnakea kuunteli, taisi Agnesille tarttua noissa kaikissa biiseissä alkuperäisten biisien ääntäminen.

Kai Agnesin ääni on sellainen, joka joko ihastuttaa tai sitten ei sytytä ollenkaan. Jotkut haluavat naisille automaattisesti korkean ja heleän äänen, jotkut taas pitävät Agnesista.
 

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
Olipa kyllä uskomattoman heikkotasoinen finaali. Olisin odottanut kaikilta tässä vaiheessa jo vähintään Peten tasoisia esityksiä, mutta oli sitten ilmeisesti kaikille muille todella väärä musiikkityyli ja/tai huonot biisivalinnat.

Eilisen perusteella olisi voinut ulostaa Ronin lisäksi ainakin Ilkan ja Katrin. Ei kyllä Henna ja Agneskaan mitään erikoista esittännyt. Toivottavasti ensi viikolla on vähän paremmin laulu hallussa (ja maikkarin äänimiehet hereillä), jotta tuosta pystyisi edes hieman nauttimaan.
 

mekabyte

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilmajoki HT, sympatiat Kärpille
Taze kirjoitti:
Ei pysty vieläkään ymmärtämään Agneksen kehumista. Ehkä se on sitten toi äänen väri joka ei iske ollenkaan, puhumattakaan tietysti siitä että ääntäminen on ihan hirveää kielestä riippumatta. Tai ehkä puola sitten taipuisi?
Mä en myöskään ymmärrä mitä hienoa tossa eilisessä esityksessä oli. alun rauhallinen osuus meni suht ok, mutta sitten se Here I go again revitys lähti ihan vituralleen. Hirveällä paniikilla bändi yritti kiriä kiinni rytmin, joka sitten pysyi jo jotenkin kasassa. Ääntämisestä en edes enää jaksa mainita.

- Katri oli ihan überpaska
- Ilkka HMV tuhnu
- Roni veti runttaamalla/huutamalla
- Henna oli kohtuu pirteä, mutta ei riitä
- Pete oli paras, mikä ei tällä kertaa ole kovin paljon.

...

Taze kirjoitti:
Jonkun pitäisi muuten käydä ampumassa toi äänimiksaaja, vitun hyvä arvioida laulajia, kun ääni ei tahdo kuulua muusiikin alta, osittain syy on toki myös laulajien heikkoudessa.
Onkohan kaikki äänitarkkailijat irtisanottu vai mitä helvettiä siellä tapahtuu. Tosin noi äänihommat on aika valitettavan usein ihan legendaarisella tasolla oli sitten kyseessä ihan minkälainen kotimainen ohjelma tahansa.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Noose kirjoitti:
Henna pieksee tähän asti nähdyt jätkät ihan satanolla.

Jatkoon.

Mutta mitä vittua ne kehui Ronia?

Henna veti ainakin minun yllätyksekseni tuon suhteellisen hyvin, Henna ei hävinnyt biisin alle vaan näkyi ja kuului. Esimerkiksi Katri oli eilisen esityksen perusteella Hennaa huonompi ja vain se että Katri on edellisillä kerroilla kerinnyt keräämään riittävästi kannattajia taakseen pelasti Kartin sillä ainakin omasta mielestäni Katri oli joukon huonoin. Katri meinasi hävitä kokonaan tuon Final Countdownin taustalle sen verran ohueksi Katrin ääni tuossa biisissä osoittautui. Koko joukon suurin yllättäjä ja selkeästi minun silmissäni parhaiten biisinsä vetänyt oli Pete joka onnistui hyvin Bon Jovin tulkinnassaan.

Ennen esityksiä olin varma että joko Henna tai Pete tippuu, no heidän esityksensä kuitenkin oli sen verran hyviä että selkeästi oman genrensä ulkopuolelle esiintymään joutunut Roni sai lähteä. Aika yllättävää, mutta hyvä huomata että esityksillä näyttäisi olevan merkitystä vaikkakin huonoiten esiintynyt (yleisön suosikiksi noussut) Katri saikin jatkaa.
 

psychodad

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Hal Gill
flintstone kirjoitti:
Katri meinasi hävitä kokonaan tuon Final Countdownin taustalle sen verran ohueksi Katrin ääni tuossa biisissä osoittautui.

Tuosta olen kyllä hieman eri mieltä. Kyllä Katrin ääni kuului taustabändin päälle ihan mukavasti, muuten veto ei ollut kovinkaan hyvä. Ilkka hautautui taas bändin alle kuten viimeksikin, ja Roni pääsi sieltä esiin vain huutamalla. Kun nyt tuota Agnesin ääntämistä on arvosteltu, eilenhän Roni veti siinä pohjat "Poiseeeeen" ääntämisellä. Boysen marjoista varmaan lauleskeli?

Katri parantaa huomattavasti kun päästään laulamaan kotimaista rokkia tai poppia, siitä ei ole epäilystäkään.
 

Teacup

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Laulaisiko Katri kohta taas Pisteen uudelleen, jottei fanit hylkää.. Laskeva käyrä ollut tytöllä, pahasti laskeva ja olisi saanut pudota enemmin kuin Roni. No näinhän nämä menevät niin kuin yleisö tahtoo. Yllätti vaan hiukan tuo Ronin pudotus jo nyt. Henna ja Pete kuitenkin eilisen vahvimmat, onneksi kummatkin jatkossa edelleen. Agnes ja Ilkka siinä perässä hiukan vaisumpina.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
psychodad kirjoitti:
Tuosta olen kyllä hieman eri mieltä. Kyllä Katrin ääni kuului taustabändin päälle ihan mukavasti, muuten veto ei ollut kovinkaan hyvä. Ilkka hautautui taas bändin alle kuten viimeksikin, ja Roni pääsi sieltä esiin vain huutamalla. Kun nyt tuota Agnesin ääntämistä on arvosteltu, eilenhän Roni veti siinä pohjat "Poiseeeeen" ääntämisellä. Boysen marjoista varmaan lauleskeli?

Katri parantaa huomattavasti kun päästään laulamaan kotimaista rokkia tai poppia, siitä ei ole epäilystäkään.

En minäkään epäile hetkeäkään etteikö Katri palaisi takaisin osaamalleen tasolleen kun päästään takaisin lähemmäksi omaa osaamisaluetta. Ainakin semifinaali-vaiheessa Katri lauloi hyvin joten eiköhän tämä sukkahousuhevi vain mennyt niin paljon ohi Katrin oman tyylin että ei vain lähtenyt. Iso pettymys tuo esitys kuitenkin oli koska minä odotin Katrilta paljon enemmän, tosin jo biisivalinta oli pettymys sillä Final Countdown on liian kulunut ja aikanaan puhki kaluttu.
 

psychodad

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Hal Gill
Minä taas olin biisivalintaan tyytyväinen, saatoin hetken elää siinä uskossa että lukko on tehnyt maalin...


Mutta toisaalta, jos tarkoitus oli laulaa sukkahousuheviä, siinä ei onnistunut kukaan. Yksikään biisi ei hevikategoriaan kuulu. Van Halen ja Europe ovat Hard rockia, Bon Jovi mitä lie rokkia...Alice cooper samaten. Ehkä Alice Cooperin voi jollain tavalla heavyyn mieltää mutta ei missään nimessä "sukkahousuheviin".
 
Joku muukin jo ihmetteli äänenlaatua ohjelmassa. Ensimmäisessä live-finaalissa sitä jo kummastelin, kun kaikkien laulu kuulostaa samalta kuin oma laulu, six-päck suodatuksen jälkeen. Eilen ihan sama juttu, siis onko siellä todellakin miksaaja tai kuka lie äänitarkkailija aivan kädetön vai onko laulajat todella noin huonoja. Sama perisynti kuin kaikissa kotimaisissa ohjelmissa. Eikö sitä puhe/lauluääntä todellakaan saa paremmin kuuluviin. Kotikatu, Käenpesä, Maria Kalliot, you name it, puheäänestä ei meinaa saada välillä mitään selvää. Kysymys kuuluu onko vika tässä vai ovatko laulajat noin huonoja?

Sitten itse laulajista. Ilkka oli aivan mitäänsanomaton eikä tolla esityksellä voi päästä idoliksi. Tähän asti selkeästi paras Katri tyri todella pahasti, toivottavasti ensi viikon suomi-pop sujuu paremmin. Hennaa oli aivan kauheaa katsella. Ihan kuin olisi katsonut sitä englantilaista roolinvaihto-ohjelmaa, jossa kuorotytöstä yritetään tehdä hevaria. Henna oli tainnut koko viikon katsoa rock-musiikkivideoita ja yritti nyt tehdä ulkoa opettelemiaan liikkeitä. Eikös se näyttänyt pirunsarviakin jossain kohtaa? Ja entäs se jatkuva virnuilu? Normaalisti tyttö on haudanvakava ja nyt 'rajussa' rock-osuudessa virnistelee kuin Jim Carrey. Roni oli huonoin. Kaveri vetää poikabändi-lookissaan Alice Cooperia niin, että luulis Alicen jo kääntyvän haudassaan. Kun rupesi viidettä kertaa kertosäkeessä tulemaan "Boiseeeen", mun oli pakko mennä vessaan rauhottelemaan oksennusrefleksiä. No, entäs Agnes sitten. Se nyt vaan on niin, että idols-kisan voittaakseen pitäisi osata edes jotain kieltä. Epäilen Puolankin sujumista. Tulee hieman ristiriitaiset tunteet, kun ensin emäntä vetää Whitesnakea epäpuhtaalla alapäällä ja sitten laitan oman levyn soimaan ja Coverdale vetää sen korkealta ja kovaa ja puhtaasti (OK, live/studio ero, mutta kuitenkin). Niinkuin joku sanoi Agnes tosiaan vaikuttaa hieman vähä-älyiseltä, mikä tosin saattaa tässä kisassa olla vain plussaa. Eikä tätä mielikuvaa parana yhtään ne pakkoliikkeitä muistuttavat mikin nykimiset, joiden ansiosta kolmasosa kappaleesta jäi pimentoon. Pete oli hyvä. Ainoa, joka tässä finaalissa lauloi nuotit kohdalleen ja näytti siltä kuin olisi oikeasti osannut esiintyä ja laulaa.

Taisi kaikenkaikkiaan olla aikamoinen floppi koko 'sukkahousuhevi'-jakso. Mutta, kun se nyt vaan on muotia fanittaa (vittu mikä sana ja kaikki muut vastaavat 'pakkoverbit') Teräsbetoneita ja kumppaneita. Tulee suorastaan paha olo, kun niitä viimeisiä oikeita musiikkeja tällälailla raiskataan ja alistetaan kaikenmaailman musavisoille. No, ei sillä, että tätä formaattia olisi meille, jotka kuuntelimme tätä musaa jo silloin ensimmäisellä kerralla, suunniteltukaan. Tulee samanlainen fiilis kuin nykyään emännän kanssa vaatekaupoissa käydessä, että emme taida kuulua oikeaan demografiin, kun ei taida nämä uudelleenlämmitetyt 70-luvun verhoilta näyttävät hameet ja paidat olla suunnattu niille, jotka niitä ovat jo kerran käyttäneet. Naureskeltiin muijan kanssa, että kun olis säästänyt vanhat vaatteensa, olis niin jumalattoman muodikas, että oksat pois.
 

Igor33

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Katri kuulosti mun korvaan ihan Virve Rostilta kun yritti väkisin joka kohdassa ääntään vinguttaa. Roni oli alkuun meikäpojan suosikki, mutta lausahdukset mitä matkan varrella pääsi, sekä tietty kehnot esitykset vei pohjan suorituksilta. Nikula varmaan noiden finaalityylittelyjen alla, seuraavaksi kuullaan death metalia.
 

Kaivanto

Jäsen
Riistoporvari kirjoitti:
Taisi kaikenkaikkiaan olla aikamoinen floppi koko 'sukkahousuhevi'-jakso.

Joo. Kuten aiemmin joku sanoi, itselläkin kävi mielessä tuota katsoessa, että "pinkkikännyköillä" aikanaan menestynyt Antti Tuiskuhan olisi kouluttanut tuota porukkaa miten tahtoo. Pääosa katselu'nautinnosta' kului syvän myötähäpeän kourissa. Aivan hirveää pl. Pete ja varauksin Agnes.
 

Knower

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit+Petteri Nummelin
Kaivanto kirjoitti:
Joo. Kuten aiemmin joku sanoi, itselläkin kävi mielessä tuota katsoessa, että "pinkkikännyköillä" aikanaan menestynyt Antti Tuiskuhan olisi kouluttanut tuota porukkaa miten tahtoo. Pääosa katselu'nautinnosta' kului syvän myötähäpeän kourissa. Aivan hirveää pl. Pete ja varauksin Agnes.

Jep jep. Ainakin omasta mielestäni kaksi parasta esitystä (Katrin "Piste." ja Agnesin "Tallulah") on kuultu jo semifinaaleissa. Mietin, että näiden kokemattomien laulajien äänet riittää vielä mainiosti tuollaisessa pienessä tilassa pianosäestyksen kera, mutta kun siirrytään isolle lavalle, rajat tulevat pahasti suurimmalla osalla vastaan. Agnesista pidän edelleen, eikä se heikko englanti minua niin häiritse, mutta Pete on kyllä noussut rinnalle. Ainoa joka on koko ajan pystynyt parantamaan. Ehkä siinä näkyy se iän tuoma kypsyys (vaikka onhan Agneskin jo 27-v.), joka tapauksessa ainoa joka tuntuu näin television välityksellä ottavan lavan haltuun (joskin kuulostaa kyllä pahalta toi valmiiksi mietitty "Kaikki mukaan!").
 

Kaarle8

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Oli kyllä aika paukku, että Roni tippui. Toisaalta tämä jakso todisti sen viimein, että Roni on aivan liian yksipuolinen. Ääni ei vaan riittänyt Poisonissa mihinkään ja mielestäni Roni oli illan huonoin.

Toivon mukaan Pete pääsee vielä pitkälle. Jos viime esitys oli aavistuksen verran imelä ja sliipattu niin ainakin nyt karistettiin tuo adjektiivit pois harteilta. Kuten biisin lopussa kuultiin, ei ollut epäilystä, kuka oli illan suosikki. Vielä toinen paras veto ja Pete saattaa päästä vaikka kuinka pitkälle.

Mutta uskon kyllä vakaasti, että Roni tulee saamaan levytyssopparin. Ja tästä voi olla Ronille jopa hyötyäkin, sillä Idols-leima ei ole niin vahva kuin niillä, jotka ovat pitemmälle päässeet. Kyllä RnB musiikilla on tilaus, varsinkin suomipiireissä.
 

Mack

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Man, it was bad!!!

Okei, hurja ja surkea ilta takana mutta mielenkiinto oli toki kovaa luokkaa. Musiikillisesti eilinen teema edusti todellista kaatopaikkaosastoa. Kilpailjoiden tehtävä oli vaikea, biisit ovat lähtökohdiltaan niin karmeaa. Sukkahousuhevi muistuttaa meitä siitä ettei ihmiskunta sittenkään vielä ole saavuttanut sivistyksen tasoa. Eilisiä biisejä ei voinut raiskata, se oli tehty jo sävellysvaiheessa. Seuraava teema ei tosin paljoa tilannetta paranna.

Eilisestä: Ainoa plussan saaja on porkkanapää. Uskalsi jopa vähän liikkua ja Pete on todellakin parantanut kisan aikana. Pikku-Hannan liike on jotain niin staattista että naurattaa. Tosin tytölle piste, että jollain tavalla hänellä sentään oli karmean musiikkitarjonnan paras biisi. Jos se on Rock the Night, se kertoo kaiken.

Roni ei lentänyt täysin ilman syytä ulos kisasta. Se oli tiedossa että edessä oli vaikea ilta ja tulos oli tässä. Tosin tänään olisi melkein kaikki saanut lentää ulos. Hypetetyt staarat floppas oikein komeast. Agnesin liikkuminen ja se muu touhu oli todella avutonta. Puhumattakaan Katri "haluan niin kovasti olla Carrie Underwood" Ylander. Nyt löllökäsi oli niin pihalla, että on mielenkiintoista nähdä kuinka paljon ylimääräinen ruutuaika ja kaiken maailman online-äänestykset enää sitä pystyy kannattamaan. Umpipaska biisi ja umpipaskasti vedetty, sillä reseptillä ei voi onnistua. Taisi tytöllä olla liian kovat luulot itsestään, kun on tullut liikaa kehuja.
Ile-täti yritti olla tällä kertaa tylsä, ja onnistui tiettyyn pisteeseen. Tämän illan annissa oli varmaan ihan hyvä olla huomaamaton.

Nyt tuli myös todella sellainen fiilis, että vaikea kuvitella ketään noista idoliksi.

Ellenin Jone-sketsi oli ehkä vuoden huonointa "huumori"-antia suomalaisilla kanavilla. Keskittyisi siihen yhteen tiukkanaamaiseen ja aitoon hymyynsä.


MACK
 

Taze

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Red Wings
Mack kirjoitti:
Ellenin Jone-sketsi oli ehkä vuoden huonointa "huumori"-antia suomalaisilla kanavilla. Keskittyisi siihen yhteen tiukkanaamaiseen ja aitoon hymyynsä.

Joo, tämä jäikin vielä kommentoimatta. Olisin uskonut, että nämä pelleilyt olisi jääneet viime vuoteen, mutta mutta... Itse en tosin "sketsiä" nähnyt kuin pätkän sieltä täältä, katselin mieluummin Nelosen mainoksia.

Kommentoidaan vielä, että jos mielestäsi Rock The Night oli eilisen (surkean) illan paras biisi, niin eipä ole hääppöinen musiikkimaku ;), jopa se Europen läpikulutettu toinen biisi on parempi.
 

Mack

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Taze kirjoitti:
Joo, tämä jäikin vielä kommentoimatta. Olisin uskonut, että nämä pelleilyt olisi jääneet viime vuoteen, mutta mutta... Itse en tosin "sketsiä" nähnyt kuin pätkän sieltä täältä, katselin mieluummin Nelosen mainoksia.

Kommentoidaan vielä, että jos mielestäsi Rock The Night oli eilisen (surkean) illan paras biisi, niin eipä ole hääppöinen musiikkimaku ;), jopa se Europen läpikulutettu toinen biisi on parempi.

Joo, en pistäisi millään tasolla musamaun piikkiin, ei nimittäin eilen ollut yhdessäkään biisissä mitään makua.
Mä olisin kyllä huono vanki, multa voisi kiduttaa kaikki tiedot ulos soittamalla "heviä". Hienot bändit kuten Zeppelin ja Purple synnyttivät niin karmean jälkipolven kiusaamaan meitä. Miksei muuten kukaan vetänyt eilen Child in Timea? Ronin versio olisi ollut mielenkiintoinen...


MACK
 

Pateettinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit & Kiekko-Vantaa
Mack kirjoitti:
Musiikillisesti eilinen teema edusti todellista kaatopaikkaosastoa. Kilpailjoiden tehtävä oli vaikea, biisit ovat lähtökohdiltaan niin karmeaa. Sukkahousuhevi muistuttaa meitä siitä ettei ihmiskunta sittenkään vielä ole saavuttanut sivistyksen tasoa. Eilisiä biisejä ei voinut raiskata, se oli tehty jo sävellysvaiheessa. Seuraava teema ei tosin paljoa tilannetta paranna.

Mielestäni tämä oli juuri hyvä koetinkivi kisailijoille, sillä kikkelimetalli antaa hyvät puitteet revittelylle ja sankaruudelle. Näytti vain siltä, että Pete oli ainoa, joka oli tajunnut tämän. Agnes taisi pari kertaa kokeilla kertosäkeessä, mutta oli yllättävän arka. Katri ja Henna taas olivat varsin turhia.

Ronin biisivalinta oli käsittämätön. Olisi vain ottanut jonkun vässymmän kappaleen, jossa ei olisi tarvinnut yrittää olla jotain muuta kuin kaveri pystyy. Parempia esityksiä olisi kuultu, jos vaikka Ilkka ja Roni olisivat vaihtaneet päittäin biisejä.

Kameramies koomasi hienosti. Kitarasoolojen aikana näytettiin lähes aina äijää, joka komppasi.
 

Pantse67

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoon Blues, Detroit Red Wings, ManU, UFC
psychodad kirjoitti:
Mutta toisaalta, jos tarkoitus oli laulaa sukkahousuheviä, siinä ei onnistunut kukaan. Yksikään biisi ei hevikategoriaan kuulu. Van Halen ja Europe ovat Hard rockia, Bon Jovi mitä lie rokkia...Alice cooper samaten. Ehkä Alice Cooperin voi jollain tavalla heavyyn mieltää mutta ei missään nimessä "sukkahousuheviin".

Sukkahousuhevin kruunaamaton kuningas on Saxon ja muita ei ole!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös