Niko_R kirjoitti:Eli raha ja mestaruus menee hauskuuden edelle?!
Mahtavimman, hauskimman ja onnellisimman tunteen IFK:n kannattajana tunnen silloin, kun joukkue voittaa mestaruuden! Niitä onnenhetkiä ei turhan usein ole tarvinnut kokea (prkl).
Niko_R kirjoitti:Eli raha ja mestaruus menee hauskuuden edelle?!
douppi kirjoitti:Mahtavimman, hauskimman ja onnellisimman tunteen IFK:n kannattajana tunnen silloin, kun joukkue voittaa mestaruuden! Niitä onnenhetkiä ei turhan usein ole tarvinnut kokea (prkl).
JV kirjoitti:Juu. Mutta talvi on pitkä aika istua hallissa katsomassa Rautakorpi-trappia tai Jortikan-kananmunat kainalossa kiekkoa. HIFK voi voittaa mestaruuden vain omalla pelityylillään, ilman että se maistuu paskalta.
JV kirjoitti:Juu. Mutta talvi on pitkä aika istua hallissa katsomassa Rautakorpi-trappia tai Jortikan-kananmunat kainalossa kiekkoa. HIFK voi voittaa mestaruuden vain omalla pelityylillään, ilman että se maistuu paskalta.
Rondine kirjoitti:Tappiot maistuu aina paskalta. Voittavan joukkueen peliä ja maaleja on ilo seurata. Tappiomatseissa ei pari taklausta lohduta.
douppi kirjoitti:Kuten sanoin aiemmassa viestissä, tyyli voi olla lisämauste ja IFK:n tapauksessa oikein hyväkin sellainen. Mutta se pääasia on kuitenkin voittaminen ja mestaruus.
Ioota Rhoo kirjoitti:Sinulla varmaan vaihtuu suosikkijoukkue sitten joka kausi?
Aivan kuin minun suustani! En voi kerta kaikkiaan ymmärtää IFK-faneja, joille mestaruus on tärkeintä, joka on saavutettava keinolla millä hyvänsä. IFK merkitsee niin paljon muuta, tai ainakin minulle.Ioota Rhoo kirjoitti:Meinaatteko tosissanne, että hyväksytte Hjallismaisen mestaruus ennen kaikkea, tyylillä ei väliä, ostetaan muiden parhaat, kunhan mestaruus tulee?!
Mestaruus, joka voitetaan Rautakorven tai Jortikan tyylillä, turkulaisilla ja oululaisilla "tähtipelaajilla" ei ole HIFKin mestaruus!
Moberg puhui täyttä asiaa ja onneksi asiat ovat juuri näin muuten en olisi HIFK-fani. Joukkuetta kannatan monesta syystä yksikään niistä ei ole mestaruus viirien määrä katossa.
Täysin käsittämätöntä puhetta, jota odottaisin vain jokerifanien suusta, että mestaruus on tärkeintä!
douppi kirjoitti:ja millä perusteella?
#10 forever kirjoitti:Aivan kuin minun suustani! En voi kerta kaikkiaan ymmärtää IFK-faneja, joille mestaruus on tärkeintä, joka on saavutettava keinolla millä hyvänsä. IFK merkitsee niin paljon muuta, tai ainakin minulle.
Ehkä uusilta ja nuorilta IFK-faneilta voisi odottaa sen kaltaista puhetta, että mestaruus on tärkeintä.
Ioota Rhoo kirjoitti:Meinaatteko tosissanne, että hyväksytte Hjallismaisen mestaruus ennen kaikkea, tyylillä ei väliä, ostetaan muiden parhaat, kunhan mestaruus tulee?!
Mestaruus, joka voitetaan Rautakorven tai Jortikan tyylillä, turkulaisilla ja oululaisilla "tähtipelaajilla" ei ole HIFKin mestaruus!
Moberg puhui täyttä asiaa ja onneksi asiat ovat juuri näin muuten en olisi HIFK-fani. Joukkuetta kannatan monesta syystä yksikään niistä ei ole mestaruus viirien määrä katossa.
Täysin käsittämätöntä puhetta, jota odottaisin vain jokerifanien suusta, että mestaruus on tärkeintä!
Ioota Rhoo kirjoitti:Omasta mielestäni voittamaan on aina pyrittävä, häviämistä on aina vihattava ja menestyminen täytyy olla aina tavoitteena. Kaiken tämän täytyy tapahtua omalla perinteitä kunnioittavalla tyylillä...
Tinke-80 kirjoitti:Se ei todellakaan mene näin. Tappio voi tuntua paremmalta kuin paskasti saatu voitto. Pari tappelua, kovaa taklauspeliä ja hienoja yksilösuorituksia. Nämä kun sisältyvät otteluun olen tyytyväinen. Riippumatta tuliko voitto vai ei (Paitsi jos vastustajana on Jokerit)
-tinke.80
douppi kirjoitti:En missään nimessä tarkoittanutkaan, että on ajettava perinteet alas. Mutta mestaruuteen on AINA tähdättävä.
Minkä V...n takia siellä sitten pelataan? Mene itse kisahalliin katsomaan nyrkkeilyä jos tyyli on ainoa asia joka liikuttaa.Ioota Rhoo kirjoitti:Pahoittelen jos loukkaan ihmisiä kyseenalaistamalla heidän "faniutensa", mutta mielestäni väitteessä, että mestaruus on tärkeintä, on jotakin pahasti mätää ja jotain todella HjallisVirmasmaista.
Rondine kirjoitti:No itselläni on kavereita, jotka kannattavat muita joukkueita kuin HIFKiä. Heille vittuilu on huomattavasti helpompaa voitetun pelin jälkeen.
Rondine kirjoitti:No itselläni on kavereita, jotka kannattavat muita joukkueita kuin HIFKiä. Heille vittuilu on huomattavasti helpompaa voitetun pelin jälkeen. Ei pääse taklauksilla hehkuttamaan jos tulee pelissä turpaan.
Rondine kirjoitti:Itse odotan HIFKin TAISTELEVAN suomen mestaruudesta joka vuosi.
Rondine kirjoitti:Odotan HIFKiltä kovuutta, taklauksia ja tarpeen vaatiessa tappeluita. Niitäkin enemmän odotan periksiantamattomuutta, taistelua ja voitontahtoa.