Habsit siis saavat täksi kaudeksi kapteenin ja Galchenyuk tulee pelaamaan sentterinä. Lisäksi PK on aloittanut ranskan opinnot. Tällaista Habs-leiristä.
Habsit siis saavat täksi kaudeksi kapteenin ja Galchenyuk tulee pelaamaan sentterinä. Lisäksi PK on aloittanut ranskan opinnot.
Pelityyli ei aina sieltä joukkueystävällisimmästä päästä ole, mutta ainakin maalisarakkeellaan on näyttänyt esimerkkiä koko tiimille muutamat viimekaudet.
Olihan Ryan Callahankin Rangersin kapteeni vaikka ei ole saanut mitään aikaiseksi play-offeissa.Kyllähän Pacioretty kuitenkin on maalintekijäksi suht tunnollinen pelaaja. Ei ihan jokainen joukkueensa ykköstykki pelaa alivoimaa säännöllisesti. Tuosta esimerkistä puolestaan olen hieman huolissani, sillä Paciorettylla on ollut ikävä tapa vaipua pimentoon, kun kevään pelit koittavat. Mutta pelaajien päätöksellä valittu kapteeni, joten ei oikein voi valittaakaan. Ei muuta kuin kannu kohti kattoa!
Kuten Pricekin sanoi kapteenin valinta on vain seremonia. Ei aiheuta itsellä ainakaan tunteita suuntaan eikä toiseen tämä valinta.
Nyt en kyllä allekirjoita, että kapteeniuden tärkeys näkyy keskustelupalstojen kommenteissa. Jonkun pitää sitä muodollisuus en takia sitä C:tä kantaa, koska Price ei sitä voi tehdä. Nyt se sattuu olemaan Max, joka on kapteenivalintana niin tasapaksu ja turvallinen kuin vain voi olla. Onko se paha? Ei. Tuoko se mulle sellaisen olon, että tämä on Maxin joukkue? Ei.Kyllä mä näkisin loppujen lopuksi olevan enemmänkin kuin pelkkä seremonia. Hirveän usein näkee tälläkin palstalla kommentteja, että "pelaaja X oli joukkueessa Y kapteeni, eli hirveän huonosta persoonasta ei voi olla kyse". Että, kyllä se kapteenius merkitsee aika paljon. Niin palstoilla kuin oikeassa elämässäkin.
Tuoko se mulle sellaisen olon, että tämä on Maxin joukkue? Ei.
In other news: Arvatkaapa ketä siirtyy laitaan Chuckyn tieltä.
Olihan Ryan Callahankin Rangersin kapteeni vaikka ei ole saanut mitään aikaiseksi play-offeissa.
No jos 58 ottelussa tekee 14+10 tehot ja pitäisi olla johtava pelaaja niin kyllä minä sitä vähän heikkona pidän. Jos muut Rangersin pelaajat olivat vielä heikompia maalintekijöitä niin ei kyllä hyvin mene. Toki kapteenina toimiessaan teki niistä maaleista kahdeksan.Paitsi että eniten playoff-maaleja sillä oli Rangersin paidassa niiltä vuosilta, kun oli kapteeni. Ei ilmeisesti riitä aikaansaannokseksi?
No jos 58 ottelussa tekee 14+10 tehot ja pitäisi olla johtava pelaaja niin kyllä minä sitä vähän heikkona pidän.