Corussport.com-verkkosivustolle antamassaan haastattelussa Georges Laraque kertoo olevansa pettynyt peliaikansa vähyyteen, ja uskoo tulevansa treidatuksi. Mies ei siis ole pyytänyt siirtoa, mutta uskoo niin käyvän, koska Carbo ei ole käyttänyt häntä juuri lainkaan tällä kaudella. Lisäksi BGL kertoo, ettei olisi todellakaan tullut Montrealiin, jos olisi tiennyt roolin jäävän näin pieneksi. Laraque on esiintynyt tällä kaudella vain 25 ottelussa ja keskimääräinen jääaikakin on jäänyt alle 8 minuutin.
Jos nyt joku on vähääkään kiinnostunut jäljelläolevista kahdesta sopimusvuodesta yht. 3 miljoonan palkkakuluilla, niin tuskin Gainey paljoa pyytäisi vaihdossa. Ellei treidikumppania löydy, niin enpä kauheasti yllättyisi vaikka sopimus ostettaisiin ulos ensi kesänä. Epäonnistunut hankinta, josta kyllä itse olin aika innoissani vielä kesällä. Totuuden nimissä täytyy sanoa, ettei Laraque'sta ole ollut oikeastaan mitään hyötyä Habsille tällä kaudella.
Voi voi, näin siinä sitten kävi. Harmittaa Laraquen puolesta, vaikken edes ole miehen fani, tai edes hänestä pahemmin pidä. Ennustin jo kesällä, että Laraque menee joko, kotipaikkakuntansa seuraan, tai siihen toisen kotipaikkakuntansa seuraan (Habs tai Oilers). Siksi näen vielä nytkin, että jos Laraque treidataan, niin hän ei suostu siirtymään mihinkään muualle, kuin Edmonton Oilersiin.
Olisikohan tässä nyt sitten Ryan Flinnille saumaa pelata edes pari ottelua ylhäällä, jos Laraque treidataan. Luulenpa että Flinn on heikkona luistelijana (Laraqen tavoin) liian hasardiherkkä pelaaja, edes neloskentän jämä minuuteille. Sen lisäksi jopa vielä kädettömämpi, kuin Big Georges, mutta aivan helvetin kova jätkä ja tapplelutyyliltään todella viihdyttävä. Ei paljoa varo tai paini, vaan antaa mennä niin kovaa ja niin nopeasti kuin vain pystyy, välittämättä oman terveyden hyvinvoinnista yhtään mitään.
-------------------------------------------------------------------------
OT: Olisi kyllä mahtavaa nähdä Flinn Habs-paidassa. Olen hankkinut hänet lähes jokaisessa pc/konsoli jääkiekkopelissä itselleni Habsiin, joten tämä olisi siinäkin mielessä hienoa, jos hän oikeastikkin tämän kunnian saisi.
Viimeksi muokattu: