Entäs tuo 7,6 miljoonan dollarin puolustus?
Siitäkin Matheson haukkaa kaksi kolmasosaa.
Entäs tuo 7,6 miljoonan dollarin puolustus?
Olen itse varovaisen innostunut Jacob Fowlerin varaamisesta, scouting reporteissa poikaa kuitenkin on ylistetty ja verrattu pelityyliltään jopa Roberto Luongoon. Totta kai nuorten veskarien kehitystä on äärimmäisen vaikea ennustaa ja Fowler tuskin on valmis Änäriin ainakaan 4-5 vuoteen, mutta en itse näe tarvetta välittömälle veskarivahvistukselle, varsinkaan Montembeaultin viime kauden myötä.Varsinkin maalivahtiosastolle voisi toivoa vashvistusta.
Olen itse varovaisen innostunut Jacob Fowlerin varaamisesta, scouting reporteissa poikaa kuitenkin on ylistetty ja verrattu pelityyliltään jopa Roberto Luongoon. Totta kai nuorten veskarien kehitystä on äärimmäisen vaikea ennustaa ja Fowler tuskin on valmis Änäriin ainakaan 4-5 vuoteen, mutta en itse näe tarvetta välittömälle veskarivahvistukselle, varsinkaan Montembeaultin viime kauden myötä.
Viime päivien isoin juttu vaikuttaa olevan, että Reinbacher ja Slafkovsky ovat uusissa mittauksissa kasvaneet pituutta ja ottaneet massaa. Molemmilla on tullut sellainen 3 cm pituutta lisää.
Kai näihin mittaukseen pitää suhtautua aina tietyllä varauksella, mutta missä ajassa he ovat kasvaneet kolme senttiä? Luulisi, että jos yhtäkkiä rohjahtaa kolme senttiä pituutta parikymppisille, niin siinä on hermotuksella vähän ihmettelemistä, että missä jalat menevät ja missä kädet ovat.Viime päivien isoin juttu vaikuttaa olevan, että Reinbacher ja Slafkovsky ovat uusissa mittauksissa kasvaneet pituutta ja ottaneet massaa
Olisko se ollut joku tällainen: Skyscanner? Lennolla pykälää paremmat pöperöt kuin Finskillä ja vissiin se, että tuohon suuntaan lentäessä saa kerätä ylimääräisen puolipäiväisen massaa, tekee kummia. Taisi ne Jesperi ja Sakukin aikanaan ottaa aika reilusti kiloja tuossa matkalla.Kai näihin mittaukseen pitää suhtautua aina tietyllä varauksella, mutta missä ajassa he ovat kasvaneet kolme senttiä? Luulisi, että jos yhtäkkiä rohjahtaa kolme senttiä pituutta parikymppisille, niin siinä on hermotuksella vähän ihmettelemistä, että missä jalat menevät ja missä kädet ovat.
Varsinaiselta jojolta vaikuttaa tämä Tanner tilastojen perusteella. 0,49 PPG pelaajasta yhtäkkiä seuraavalle kaudelle 0,06 PPG -tasolle, siitä parin kauden päästä ennätyslukemiin 0,65 PPG, heti seuraavalla taas 0,35 PPG, kunnes taas 0,50 PPG ja vaihteeksi 0,33 PPG.