Joillain on elokuvia, toisilla levyjä, kolmansilla kelloja jne.Mitä vittua te teette noin monilla kengillä? Imelda Marcosin faneja? Vittu ihminen tarvitsee hyvät talvikengät ja jonkinlaiset kesäkengät, kaikki muu on joutavaa hifistelyä. Jalkafetisistien runkkailua.
Touche. Mulla on seinällinen levyjä. Niistä minä pidän. Kengät taas, ihan sama mitkä sämpylät mulla on jalassa. Olen ihminen joka diggaa musiikkia, ei kenkiä. Ne on mulle välttämätön paha. Jotain kai on pakko olla jaloissakin, vaan ihan sama miltä ne näyttää ja kuka ihmisiä kusettava ”designeri” ne on suuressa loistokkuudessaan visioinut.Joillain on elokuvia, toisilla levyjä, kolmansilla kelloja jne.
Mitä vittua te teette noin monilla kengillä? Imelda Marcosin faneja? Vittu ihminen tarvitsee hyvät talvikengät ja jonkinlaiset kesäkengät, kaikki muu on joutavaa hifistelyä. Jalkafetisistien runkkailua.
Mie nyt sain viime kesänä ja syksynä kalastettua, veneiltyä, vaellettua, marjastettua, sienestettyä ihan yksillä kengillä. Anteeksi kenkäkauppiaat, mulle riitti yhdet.Katsos kun jotkut ihmiset harrastavat jotain, jossa tarvii erilaisia kenkiä. Kuten mainitsin, niin liikun aktiivisesti luonnossa eri tavoin ympäri vuoden. Hiihto, kalastus, veneily, lenkkeily, vaeltaminen, pilkkiminen, kelkkailu, pallopelit sisällä/ulkona, laskettelu, jne kuuluvat omiin harrastuksiin. Kyllä maar pitää olla erilaisia kenkiä, jotta em. harrastukset sujuvat. Mulle nuo kaikki ovat käyttötavaraa, ei mitään hifistelyä tai keräilykamaa, vaikka kaikki kengät laatutavaraa ovatkin.
Jotain kai on pakko olla jaloissakin, vaan ihan sama miltä ne näyttää ja kuka ihmisiä kusettava ”designeri” ne on suuressa loistokkuudessaan visioinut.
Loistava veto. Ja kirjoitetaanko se oikeasti Chainsmoukkers?Touche. Minulle taas on aina ollut se ja vitun sama mitä siellä levysoittimessa pyörii. Ja 99,9% ajastani siellä ei pyöri mitään. Musa on yliarvostettua. Joku "taiteilija" rämpyttää menemään ja tästä maksetaan jopa kymppejä levyjen muodossa. Saati ostetaan jotain bändivaatteita. Sitten niitä pidetään pesemättä 24/7 päällä. Auta armias, että joku maksaa satasia että pääsee jonnekkin keikalle tungokseen seisomaan. Sitten näitä festarirannekkeita pidetään taas 3 vuotta ranteessa koska onhan se coolia että on punainen, sininen ja purppura ranneke koristamassa rannetta.
Ps. The Chainsmoukkers on kova poppoo. Se soi 0,1% ajasta. Ja se onkin 100% pyörimisajasta.
Loistava veto. Ja kirjoitetaanko se oikeasti Chainsmoukkers?
Pitääpä tarkastaa.Meikäläisen slangissa kyllä. Olenkin etelän vetelä. Hetelmä.
Pitääpä tarkastaa.
Äärimmäinen himo teillä. Mikä vika yhteiskunnassa, miksi se pitää murtaa? Minulle yhteiskunta on ollut hyvä, palautti koomassa kuukauden maanneen poikani elävien kirjoihin. Kiitos yhteiskunnalle ja veroille. En ikinä enää vittuile veroista.Mitä tarkalleen ottaen tarkistat jos minulla on oma slangi? Tai minulla ja kaksoisveljelläni. Olemme kehittäneet kielen meidän kesken. AIomme murtaa tällä yhteiskunnan.
Kolmen vuoden takainen tilanne on muuttunut astetta huonommaksi ja tällä hetkellä löytyy vain yksi ehjä kenkäpari. Reservissä backuppina on reikäiset lenkkarit, joita kyllä voi käyttää kuivalla säällä, mutta vesikeleille ei ole asiaa sillä vesi tulee kengistä läpi välittömästi. Harkinnassa on ostaa uudet kengät ensi vuonna ja todennäköisesti tulevat olemaan sellaiset joilla pärjää jokaisella kelillä.3 kenkäparia. Kahdet käytössä ja yhdet huonokuntoiset reservissä. Eipä noita enempää tarvitsisikaan.
Varmaan googlettamalla olisit itsekin saanut tämän tietoosi, mutta esimerkiksi täältä lisätietoa paljasjalkakengistä:Täällä on tullut pari kertaa vastaan paljasjalkakengät. Mitkä ihmeet ne on? Miksi paljain jaloin olemiseen tarvitaan kengät? Eikö voi vaan olla ilman kenkiä?
Olen käyttänyt noita Merrelin paljasjalkatossuja lähinnä poluilla juostessa, ja kyllähän nuo suodattavat ainakin terävimmät särmät. Juoksussa toki askel ohjautuu luontaisesti selkeästi enemmän päkiöille, mikä on yksi syy siihen että aika ajoin noilla yritän lenkkiä juosta. Toki vähän tarkemmin tulee katsottua mihin astuu, verrattuna perus polkujuoksukenkiin.@Urheiluministeri kiitos infosta. Tykkään kävellä paljon paljain jaloin ja jalat kestävät aika hyvin kaikkia pintoja kävellä, mutta siinä asvaltilla oleviin yksittäisiin pikkukiviin ei vaan totu. Tekee höpöä kun sellainen sopivasti jää kantapään alle. Lasinsiruilta ja huumeruiskuilta olen välttynyt sillä kun olen katsonut eteeni kävellessä. Jos tämmöiset kengät poistavat tuon kiviongelman niin harkitsen vakavasti hankintaa.