pernaveikko
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- HIFK, Crusaders, Lechia
Kävelykengät ja talvikengät. Lenkkarit meni roskikseen, niin sellaiset täytyy sitten vielä saada.
Onko tuossa hyvin tukea pohjassa, vaimennusta?puma usain bolt collection - Google-haku
Eihän näissä juuri minkäänlaista tukea ole holvikaarelle, mutta pehmeä pohja vaimentaa iskuja kyllä hyvin. Pohjamateriaali ja kuviointi ilmeisesti tekee sen, että ovat märällä aivan helvetin liukkaat. Pari kertaa meinannut lähteä tossu alta aika tyylikkäästi, mutta onneksi vahingoilta on vältytty.Onko tuossa hyvin tukea pohjassa, vaimennusta?
Pitääpä etsiä, hyvä vinkki. Jos vielä ostan tennareita niin niissä pitää olla tukea ja hyvä kävellä.
_
Pääasiassa käytän West Coastin Tappara-kenkiä.
Pirustako sinä tiedät mitä minä tai joku muu tarvitsee?
Siitä, että jos kenkäparien määrä vaikka puolitettaisiin, romahtaisiko henkilön elämä tasolla tai toisella, vai pystyisikö elämä rullaamaan eteenpäin samalla lailla kuin ennenkin. Ydinasia tässä kohtaa on se, että ihmiset ovat helvetin hyviä rationalisoimaan omia tekemisiään ja keräämiensä rojujen tarpeellisuutta. Väitän, että yli 90 prosentilla vähintään 20 kenkäparin omistajasta ei elämään tulisi mitään muutosta, jos esimerkiksi viidestä kymmeneen turhinta kenkäparia katoaisi yhtäkkiä jäljittömiin.
Minulla on juuri sama tilanne. Nappikset ja salikengätkin on ostettu joskus 10 vuotta sitten, kun oli enemmän käyttöä. Kaikki muut kengät ovat kausittain käytössä. Huopavuorisaappailla on muuten pirun huono juosta kesäpoluilla. Ja vastaavasti lenkkareilla ei tee juuri mitään umpihangessa, eräsuksilla hiihdettäessä.Omasta listastani toiset turvakengät on sellaiset mitkä voisin heittää pois koska en käytä niitä. Nappikset ja sisäpelikengät ovat myös lojuneet jo pitkän aikaa kaapinperällä ajatuksella "jos joskus tulee käyttöä". Kaikki muut kengät ovat tarpeellisia ja aktiivisessa käytössä.
Ne ovat varmasti muotia teillä siellä maaseudulla, mutta olisin kyllä ennemmin kuvitellut noin sivistyneen ja kronologisesti ansioituneen ihmisen käyttävän jotain aikuisten kenkiä.
Onko Jets muuten vielä laittanut myyntiin mitään Paten nimmarilla ja pelinumerolla koristeltuja nimikkotennareita? Kyllähän nekin olisivat ns. "pakkopoisto". Laineen kuvilla koristellut lakanat varmasti jo löytyykin.
Jos kerron, niin lupaatko olla kysymättä, mihin ihminen tarvitsee niin isoa asuntoa?Missä te säilytätte tälläisiä määriä kenkiä? Oletteko koskaan muuttaneet?
En edes yritä keksiä järkevää perustelua kymmenille kenkäpareille, sillä suurimman osan olen ostanut vaan, koska ne ovat nätit ja ne sopivat johonkin tiettyyn vaatteeseen. Mutta olenkin nainen ja mun ei tarvitse perustella.Siitä pirusta etten ole vielä lukenut yhtään pätevää argumenttia kymmenien kenkäparien tarpeellisuudelle.
Mä suosittelen että satsatkaa kenkiin ja liikkukaa. Se on toissijaista montako samanlaista tossua omistaa, pääasia on että ei lähde vääränlaisilla jalkineilla liikkumaan mitä uskon että moni vain muutamalla parilla sinnittelevä tekee, siitä kärsii koko kroppa.
_