Monitoimiareena Ouluun?

  • 23 938
  • 54

kop

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Uskooko joku tosiaan, että Mestisjoukkueelle saadaan rakennettua Oulun keskustan tuntumaan nykyistä Raksilan hallia isompi halli? Pientä rajaa sentään tähän radiohupailuun. Se Maikkulaan suunniteltu olisi ehkä nipin napin mennyt läpi (kapasiteetti n. 2000), mutta nykyisten Raksilan markettien tilalle rakennettaisiin K-Laserille halli ja Kärpät jaktaa "Oulun Energia Areenalla"?

Ja miten ihmeessä K-Laser hommaa rahoittajat, jos se on mahdotonta Kärpille?

Entäs jos K-Laserin tavoite onkin olla kärppänä kärpän paikalla 5-10 vuoden sisällä?
 

Lare

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Tavoitteet pitää asettaa korkealle, mutta sijoittajia on jo vaikeampi saada kovin utopistisiin hankkeisiin mukaan. Vaikka julkisuudessa ei olekaan puhuttu uudesta Kärppien kotihallista, niin mikäli Raksilaan rakennetaan MM-kiekon vaatimukset täyttävä areena, on ilmiselvää että Kärpät pelaa siellä.

Yllätti minut kyllä tuo kaavailu, että markettien tilalle rakennettaisiin areena. Marketteja on nykyisin vähän joka puolella, eli Raksilaan riittää kyllä vähempikin kuin kolme markettia. Kaukana takanapäin ovat ne ajat, jolloin "koko Oulu" kävi lauantaisin Raksilan marketeilla ostoksilla. Erinomainen suunnitelma mielestäni.
 

Foik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Minun tietääkseni Oulun Kärpät ja Kiekko-Laser ovat kaikilla rintamilla erittäin syvällisessä ja toimivassa yhteistyössä. Tämä nykytilanne toimikoon esimerkkinä niin muille lajeille kuin eri lajien ja eri joukkueiden kannattajillekin.

Ottamatta nyt sen enempää itse aiheeseen kantaa totean, että itse uskon kaikkien hankkeen takana olevien tietävän tasan tarkkaan mitä he tekevät. Kyllä siitä sekä valmista että hyvä ja toimiva tulee.
 

wanhaa gauraa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös