@JypFabu , eiköhän se todistustaakka ole ihan täysin sinulla jos jotain noin raflaavaa esität. Samoin kun se on niillä, joista maahanmuuttajat syyllistyy enemmän rikoksiin jne.
Käytetään sitä järkeä saivartelun sijaan, jos sitä on, jookos. Koetetaan käsittää mistä keskustellaan milläkin perustein. Vastasin yhteen urpoon ja tyhjäpäiseen oletettavasti pelkkää valhetta tarkoitushakuisen rasistisin motiivein sisältäneeseen "esimerkkiin", joka sisällön köyhyydestä huolimatta herätti minussa vitutuksen siitä, että kun olen vierestä nähnyt ja todistanut, kuinka perheenpää vetelee tuet kurkusta alas ja vaimo ja lapset saa selvitä omillaan, jos selviävät, eikä ole edes ainutkertainen tapaus tämän elämän varrelta nähtynä, niin mieluummin minä niitä veromarkkojani suon siihen, että niillä pyritään suomaan lapselle oikeus omiin vanhempiinsa, kuin antaisin jonkun rajat kiinni rappari einon vetää minun piikkiin viinaa. Ei mulla minkään sortin todistelutaakkaa tästä asiasta ainoallekaan reinolle täällä taikka missään muuallakaan. Oman esimerkkini olen kertonut perustuvan empiriaan ja itse tiedän sen todeksi, tuo mistä homma alkoi on ilmeisesti jonkun rotuhygienistin runkkauksen tulos, tahroja paperilla tyhjää täynnä. Myös katson, että todennäköisempää on, että maahanmuuttaja tuskin niitä sossurahojaan viinaan pistää, kuin kotikutoinen verrokki. Tämä on mielipide, olkoon jokaisella omansa ja ne todistelkoon jos tahtoo, ihan vapaasti.
Viimeinen lauseesi on taas jotenkin koomisen hupaisa. miten saitkin rikkolisuuden puhumaani linkitettyäkään, siitähän en ole sanonut sanaakaan missään välissä. Mutta sanotaan nyt. Rikoksia tekevät ihmiset. Sanktiot kuuluu niitä tehneille ihmisille. Rikoksia taitaa olla jonkin verran enemmän joissain tietyissä rikostyypeissä maahanmuuttajilla, mutta jos oikeasti käsittelet rikollisuutta, kotivoitto on murskaava, jos et usko, niin tutki asian tilastointia ja huom. älä minulta kysele niitä tilastoja, ne tekee ihan muut ja ihan muualla, jos kiinnostaa tsekkaa ite, älä kysele. Sama muillekin kyseleville pahvipäille, tietoa on saatavissa asiasta kuin asiasta senkun hakee ja lopettaa impotenttina vänkäämisen.