Yrittääkö taas tuomari tosiaan, ettei Tanska missään nimessä voita toista kertaa??
Kyse ei ole niinkään siitä etteikö Tanska saisi voittaa vaan siitä ettei USA saa hävitä toistamiseen.
Yrittääkö taas tuomari tosiaan, ettei Tanska missään nimessä voita toista kertaa??
Kyse ei ole niinkään siitä etteikö Tanska saisi voittaa vaan siitä ettei USA saa hävitä toistamiseen.
Tai sitten Usa lahjonut tuomarit..
Mä olen taas ihan kassalla. Kertokaa nyt joku, kumman tässä pitäisi voittaa, että tilanne olisi optimaalinen Suomen kannalta? Onko sillä edes mitään väliä?
Joo, jopa Suomi voitti Tanskan harjoitusottelussa ennen kisoja.Huvittavaa ajatella, että Ruotsi latoi 10 maalia Tanskan verkkoon pari päivää ennen kisojen alkua. Harjoitusmatsien rooli kuntopuntarina sen kuin korostuu.
Mä olen taas ihan kassalla. Kertokaa nyt joku, kumman tässä pitäisi voittaa, että tilanne olisi optimaalinen Suomen kannalta? Onko sillä edes mitään väliä?
Vai onko worst case scenario se, että kumpikin saa pisteitä?
Huvittavaa ajatella, että Ruotsi latoi 10 maalia Tanskan verkkoon pari päivää ennen kisojen alkua. Harjoitusmatsien rooli kuntopuntarina sen kuin korostuu.
Suomen ei tarvitse voittaa jenkkejä jos Saksa häviää sekä Suomelle että Tanskalle.Se, että Tanska voittaa olisi parasta, silloin meille riittäisi vain USA:n voittaminen, jos USA voittaa, niin Suomen on pakko voittaa kumpikin peli.
Suomen ei tarvitse voittaa jenkkejä jos Saksa häviää sekä Suomelle että Tanskalle.
Millä tavalla tämän matsin panokset ovat jotenkin suuremmat kuin Tanskan vuonna 2003 jenkeistä ottaman 5-2 voiton panokset? Alkusarjaa se silloinkin oli, jonka seurauksena Yhdysvallat menivät karsintasarjaan ja Tanska jatkosarjaan.
Tanska on kehittynyt selvästi joukkueena noista ajoista.