MM-Saksa 2010: Päivä 4 (Otteluseurantaketju 10.5.2010)

  • 132 187
  • 822
Tila
Viestiketju on suljettu.

expertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Brodeur, Hughes bros., Dawson Mercer, NJD, HPK
Ihan mukavaa peliä tanskalta tosiaan. Eiköhän se kuitenkin käänny vielä Jalosen pelikirjan syyksi tässä illan mittaan.

Pitkis tykkää.
 

Rici

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, D, Pönttövuoren Peikot
Tanskalla on käynyt kyllä munkki näitten "isojen maiden" suhteen. USA ja Suomi eivät selvästikään ainakaan vielä ole muitten isojen maiden tasolla tässä turnauksessa. Ero on aika valtava kun vertaa esimerkiksi eiliseen Slovakia-Venäjä -peliin.
 

Steegil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit 1967-2014, Ducks sympatiat Coyotes & Jets
Peli on täysin auki ja toivottavasti Tanska tämän vielä veisi. Toivottavasti dumarit vaan eivät hirveän montaa jäähyä Tanskalle keksi. Suomea vastaan oli sama juttu, että tanskalainen joutui tosiherkästi boxiin.
 

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Voiko nuo Tanskan veskarin patjat olla sääntöjen mukaiset? Ainakin näyttävät aivan älyttömän isoilta.

Kyllä on hieno katsoa tuota peliä, kun vielä panoksena mukana Suomenkin touhut. Inhottaa olla jenkkien puolella, joten tyydyn olemaan jäävi. Ihan oikeassa ovat Nupe ja kumppanit, Tanskalaiset alkoivat hieman hyytymään loppua kohden. Jaksaisivat nyt painaa kunnolla vielä viimeisen, hieno näytelmä!
 

Pasi77

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK.
Saatanan puusilmä, täältä lähtee lasku;) Mulla on Tanskaa vedetty voittajaksi ja olisihan se valtavan kivaa jos USA joutuisi karsimaan.
 

Knightrider

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Mä olen taas ihan kassalla. Kertokaa nyt joku, kumman tässä pitäisi voittaa, että tilanne olisi optimaalinen Suomen kannalta? Onko sillä edes mitään väliä?

Vai onko worst case scenario se, että kumpikin saa pisteitä?
 

Mack

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Huvittavaa ajatella, että Ruotsi latoi 10 maalia Tanskan verkkoon pari päivää ennen kisojen alkua. Harjoitusmatsien rooli kuntopuntarina sen kuin korostuu.
 

Sateentekijä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Anaheim Ducks - pelaajista: Joe Sakic
On selvää, että Tanska pelaa oikeasti hyvin. Siinä nähtiin, että niin se jellonakin joutui ahtaalle, yhtä lailla purukumit.
 
Suosikkijoukkue
Semo tutti parrucchieri.
Mä olen taas ihan kassalla. Kertokaa nyt joku, kumman tässä pitäisi voittaa, että tilanne olisi optimaalinen Suomen kannalta? Onko sillä edes mitään väliä?

Se, että Tanska voittaa olisi parasta, silloin meille riittäisi vain USA:n voittaminen, jos USA voittaa, niin Suomen on pakko voittaa kumpikin peli.
 

stairox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Wanha kunnon divariajan Vaasan Sport, Liverpool FC
Huvittavaa ajatella, että Ruotsi latoi 10 maalia Tanskan verkkoon pari päivää ennen kisojen alkua. Harjoitusmatsien rooli kuntopuntarina sen kuin korostuu.
Joo, jopa Suomi voitti Tanskan harjoitusottelussa ennen kisoja.
 
Tanskalaisille on selvästi annettu ohjeeksi laukoa koko ajan kaukaakin. Clemmensen vaikuttaa epävarmalta ja se näkyy Tanskan laukaisuhalukkuudessa. Kyllä se vielä menee, luottoa on.
 

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mä olen taas ihan kassalla. Kertokaa nyt joku, kumman tässä pitäisi voittaa, että tilanne olisi optimaalinen Suomen kannalta? Onko sillä edes mitään väliä?

Riippuu vähän siitä, mitä pitää optimaalisena. USA:n voitto pahimmassa tapauksessa sinetöi Suomen joutumisen karsintasarjaan (jos Suomi häviää tänään), mutta toisaalta jättää Suomelle kohtalaisen hyvät mahdollisuudet lohkovoittoonkin.

Suomen kannalta optimistisin visio menee niin, että USA voittaa Tanskan, Suomi voittaa Saksan ja USA:n ja Saksa voittaa Tanskan. Varsinaisella peliajalla kaikki.

(Tai ei ehkä välttämättä kaikki varsinaisella peliajalla, mutten jaksa laskea tarkemmin...)
 

Pasi77

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK.
Mä olen taas ihan kassalla. Kertokaa nyt joku, kumman tässä pitäisi voittaa, että tilanne olisi optimaalinen Suomen kannalta? Onko sillä edes mitään väliä?

Vai onko worst case scenario se, että kumpikin saa pisteitä?

Suomi vie jenkkipoikaa vikassa matsissa 6-0
 
Huvittavaa ajatella, että Ruotsi latoi 10 maalia Tanskan verkkoon pari päivää ennen kisojen alkua. Harjoitusmatsien rooli kuntopuntarina sen kuin korostuu.

Jeps, aattelepa miten Suomelle ny kävis Ruotsin kyydissä?

Kiva kattoa tätä rennon letkeää menoa, mutta kyllä peloittais olla kummankaan fani.
 

stairox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Wanha kunnon divariajan Vaasan Sport, Liverpool FC
Se, että Tanska voittaa olisi parasta, silloin meille riittäisi vain USA:n voittaminen, jos USA voittaa, niin Suomen on pakko voittaa kumpikin peli.
Suomen ei tarvitse voittaa jenkkejä jos Saksa häviää sekä Suomelle että Tanskalle.
 

verikuut

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suonen Veto
Toivotaan siis Tanskan voittoa, niin Suomi saa hävitä Saksallekin huoletta. Kevät todellakin on kiekkofanin parasta aikaa.

Ei jumalauta, ulosajon olisi voinut antaa tuosta huitomisesta.
 
Suosikkijoukkue
Semo tutti parrucchieri.
Suomen ei tarvitse voittaa jenkkejä jos Saksa häviää sekä Suomelle että Tanskalle.

Oikeassa olet, alkaa olla jo korkeampaa matematiikka tämä. Mites jos USA vie tämän pelin jatkoilla ja Saksa voittaa Suomen, onko Suomi ulkona vaikka voittaisi USA:n?
 

Mack

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Millä tavalla tämän matsin panokset ovat jotenkin suuremmat kuin Tanskan vuonna 2003 jenkeistä ottaman 5-2 voiton panokset? Alkusarjaa se silloinkin oli, jonka seurauksena Yhdysvallat menivät karsintasarjaan ja Tanska jatkosarjaan.
 

Steegil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit 1967-2014, Ducks sympatiat Coyotes & Jets
Millä tavalla tämän matsin panokset ovat jotenkin suuremmat kuin Tanskan vuonna 2003 jenkeistä ottaman 5-2 voiton panokset? Alkusarjaa se silloinkin oli, jonka seurauksena Yhdysvallat menivät karsintasarjaan ja Tanska jatkosarjaan.

Tanska on kehittynyt selvästi joukkueena noista ajoista.
 

Pasi77

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK.
Helevata, dumari lahjoitti jenkkipojille tasurin. Perkele!
 
Suosikkijoukkue
Semo tutti parrucchieri.
Kaunis, isokannuinen tanskalaismimmi iso kannu kädessä. Katsomossa siis.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös