MM-Saksa 2010: Päivä 4 (Otteluseurantaketju 10.5.2010)

  • 132 053
  • 822
Tila
Viestiketju on suljettu.

aceman81

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät. Pesäkarhut.
Oppikirja-maali kiekonriistoineen, syöttöineen ja maalin eteen ajamisineen. Tai sitten Messiaalla, Jumalalla ja mr. Logoonampuajalla kävi vaan munkki. Pikkasen vois kyllä näyttää hauista kun ajelevat jatkuvasti Vehasen iholle. Vatanen näyttäs myös olevan suosittu kohde, mutta ihan hyvin on pärjännyt paineen alla. Aaltonen taklaa kuin kunnon nikkari ikään, käsiä ja papuakin löytyy kuin modernilta nuorilta venäläisiltä - vähän menee vaan välillä ylikuskaamiseksi, joko ei näe tai halua nähdä vapaana olevaa kaveria. Harvemmin sitä tosin tollasia kiemuroita näkyy Leijonilta.
 

Spiit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Onneksi Kekäläinen saapuu vielä kisojen aikana niin Inkakin pääsee tyydyttämään kaikki halunsa, jopa semmoiset mistä typy ei edes itse tiedä!

Jännä myös nähdä, että onkohan Keklu ottanut Vancouverin kisoissa Juuselalta pöllimänsä "patukan" Saksaan mukaan Inkaa varten.
 

Lättykiekko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dayton Bombers
Onneksi Kekäläinen saapuu vielä kisojen aikana niin Inkakin pääsee tyydyttämään kaikki halunsa, jopa semmoiset mistä typy ei edes itse tiedä!

Edestä ja takaa, nuorta ja vanhaa..

Harmi Inkan kannalta, että Mikko ja Tuomo ei päässyt kisoihin. Ei pääse tekemään ryhmätöitä.
 

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Hyvin on kuva ja ääni synkassa. Iso-Erikin haastattelukin näytti siltä kuin olisi dubattu saksaksi.
 

pancor

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, New Orleans Saints, Україна
Jännä myös nähdä, että onkohan Keklu ottanut Vancouverin kisoissa Juuselalta pöllimänsä "patukan" Saksaan mukaan Inkaa varten.

"Ei taida tyttö tietää, että seinän takana olisi patukkaa tarjolla."
 

Kiekko-Kolli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks & KooKoo
Hah, sakke kuittaa Hyypiän 0 katsottua mm-matsia: "yhtä paljon kun mulla katsottuja futis maajoukkue mm-matseja".
 

Malaco

Jäsen
Onneksi Kekäläinen saapuu vielä kisojen aikana niin Inkakin pääsee tyydyttämään kaikki halunsa, jopa semmoiset mistä typy ei edes itse tiedä!

Inka ei välttämättä hirveitä edes tiedä, jos miettii kenen seurassa on pyörinyt vähän vakavammin viime aikoina. Kyseessähän on erään ässä-pakin ja hesen vakioasiakkaan velipoika.
 

Lampinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja Jere Lassilan joukkueet
J.Jokiselta, lisäksi noita ylivoimahakuja olisi kaivattu kyllä Vancouverissakin.

On kivoja hakuja joo, mutta olisi helvetin kiva, että joku löisi nuo reppuun asti. Nyt tarttis sen toisen maalin niin peli alkaa repeämään.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös