Sateentekijä
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Jokerit, Anaheim Ducks - pelaajista: Joe Sakic
JUMALEISSÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖNNNNN
Voivoi jenkkipoikaa. E P I C - FAIL.
Voivoi jenkkipoikaa. E P I C - FAIL.
Eivät jaksaneet seistä siellä koko laulun ajan, vaan laittoivat jo kypärää päähän ja lähtivät poistumaan, kun yleisö vielä lauloi. Näin ainakin siis YLE:llä.
No kun se ylen äänisynkka oli puol minuuttia perässä...
Ai oli vai? Ei voi olla! En minä ainakaan mitään huomannut! Joo, harvassa ovat ne kerrat, kun sarkasmi toimii netissä.No kun se ylen äänisynkka oli puol minuuttia perässä...
No kun se ylen äänisynkka oli puol minuuttia perässä...
Olisiko esim. antennitalouksien kohdalla jotain ongelmaa äänisynkassa, vai mistä on kyse?
Onko tämä äänisynkkahomma jotenkin paikallinen ilmiö? En minä ainakaan mitään erityistä huomannut lähetyksessä. Yleltä katsoin, kaapeliverkossa on taloyhtiö. Olisiko esim. antennitalouksien kohdalla jotain ongelmaa äänisynkassa, vai mistä on kyse?
Itsellä oli ainankin kaapelissa ongelmaa lähes koko pelin ajan. Toivotaan, että asiat saadaan huomiseksi korjattua.Onko tämä äänisynkkahomma jotenkin paikallinen ilmiö? En minä ainakaan mitään erityistä huomannut lähetyksessä. Yleltä katsoin, kaapeliverkossa on taloyhtiö. Olisiko esim. antennitalouksien kohdalla jotain ongelmaa äänisynkassa, vai mistä on kyse?