MM-Saksa 2010: Päivä 1 (Otteluseurantaketju 7.5.2010)

  • 32 470
  • 236
Tila
Viestiketju on suljettu.

Sateentekijä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Anaheim Ducks - pelaajista: Joe Sakic
JUMALEISSÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖNNNNN

Voivoi jenkkipoikaa. E P I C - FAIL.
 

pancor

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, New Orleans Saints, Україна
Hahhhah. Oikein jenkeille. Hienoa Saksa ja kisojen ensimmäinen suuryllätys oli tässä. Äänihän taas tulee sen puolisen minuuttia myöhässä mutta onneksi ei tarvitse enään kauempaa tätä katsella.

Ai mentiinkin puhelimeen...
 

Rodion

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kakun kasvattajat. Sympatiat kakun jakajille.
Naurettavaa alkaa pilaamaan tämä peli nyt videotuomaroinnilla ratkaisumaalissa! Näin sitä kerätään uusia katsojia jääkiekolle...
 

Rodion

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kakun kasvattajat. Sympatiat kakun jakajille.
Hienoa että Saksa lopulta voitti.

Ja ironisesti "jalkamaalilla" jalkapallostadionilla.
 

pancor

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, New Orleans Saints, Україна
Oli kyllä huonotasoisimpia lätkämatseja mitä olen koskaan nähnyt mutta kyllähän tuo Saksan voitto kummasti lämmittää mieltä. Jenkeiltä kyllä yksi kaikkien aikojen hengettömimmistä esityksistä. Miten tuolla joukkueella voi pelata noin helvetin huonosti? Täytyy kyllä muuttua ihan kaikki jos tuolla pelillä meinaavat menestyä.
 

Individual

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Suomi, KTP
Jotenkin sykähdyttää toi täysi katsomo hoilaamassa. Ja kiitos Saksalle, että voittivat Jenkit.
 

Isaa

Jäsen
Eivät jaksaneet seistä siellä koko laulun ajan, vaan laittoivat jo kypärää päähän ja lähtivät poistumaan, kun yleisö vielä lauloi. Näin ainakin siis YLE:llä.
 

scholl

Jäsen
Saksa voitti!
77803 katsojaa ja kotijoukkue voittaa.
Onhan se hieno juttu ennen kaikkea noiden nuorten kundien kannalta ja noiden kisojen kannalta myöskin piristys.
Uwe Kruppkin saa pitää paikkansa.
 

DAF

Jäsen
Suosikkijoukkue
se kolmikirjaiminen. PISTI PALLON MAALIIN
Eivät jaksaneet seistä siellä koko laulun ajan, vaan laittoivat jo kypärää päähän ja lähtivät poistumaan, kun yleisö vielä lauloi. Näin ainakin siis YLE:llä.

No kun se ylen äänisynkka oli puol minuuttia perässä...
 

Musta Nuoli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TuTo. Varauksellisesti.
No kun se ylen äänisynkka oli puol minuuttia perässä...

Onko tämä äänisynkkahomma jotenkin paikallinen ilmiö? En minä ainakaan mitään erityistä huomannut lähetyksessä. Yleltä katsoin, kaapeliverkossa on taloyhtiö. Olisiko esim. antennitalouksien kohdalla jotain ongelmaa äänisynkassa, vai mistä on kyse?
 

pancor

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, New Orleans Saints, Україна
Onko tämä äänisynkkahomma jotenkin paikallinen ilmiö? En minä ainakaan mitään erityistä huomannut lähetyksessä. Yleltä katsoin, kaapeliverkossa on taloyhtiö. Olisiko esim. antennitalouksien kohdalla jotain ongelmaa äänisynkassa, vai mistä on kyse?

Selostus tuli kyllä ihan ajallaan mutta lähes koko ottelun tuli nuo yleisön ja kaukalon äänet noin puoli minuuttia myöhässä. Tämä siis ainakin Turussa ja antenni taloudessa.
 

Altec

Jäsen
Onko tämä äänisynkkahomma jotenkin paikallinen ilmiö? En minä ainakaan mitään erityistä huomannut lähetyksessä. Yleltä katsoin, kaapeliverkossa on taloyhtiö. Olisiko esim. antennitalouksien kohdalla jotain ongelmaa äänisynkassa, vai mistä on kyse?
Itsellä oli ainankin kaapelissa ongelmaa lähes koko pelin ajan. Toivotaan, että asiat saadaan huomiseksi korjattua.

Ja itse pelistä. Oli kyllä tylsä ja unettava peli. Ihan mukava, että Saksa voitti noin suuren kotiyleisön edessä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös