Mack kirjoitti:Noissa rankkareissahan se nähdään mikä henkinen kantti on. Ei sitä voi oppia.MACK
Toivottavasti voisi...
Mack kirjoitti:Noissa rankkareissahan se nähdään mikä henkinen kantti on. Ei sitä voi oppia.MACK
Pettämätöntä logiikkaa ja objektiivisuuden riemuvoitto. FIFA ilmeisesti langettaa seuraamukset yksinomaan Aftonbladetin perusteella? Näin sen on oltava. Itse tosin olen kuullut, että hyväksyttävien lähteiden joukkoon on Aftonbladetin lisäksi kelpuutettu myös The Sun, News of the World ja Ilta-Sanomat.ranger kirjoitti:On kuitenkin vaikea arvoida mahdollisen pelikiellon pituutta, kun käytössä ei ole mitään materiaalia koskien lyönnin voimaa, kohdetta (=ruumiinosaa) eikä ylipäätään mitään koskien tapaa tai olosuhteita, joissa lyönti totetuttiin. Seurauksista puhumattakaan.
Cufren potkun osalta kaikki nämä sekä seuraukset tulevat Aftonbladetin kuvista lähes kiistattomina esiin.
Väitätkö siis, että Aftonbladetin julkaisemat valokuvat ovat kuvamanipuloituja?VT kirjoitti:Pettämätöntä logiikkaa ja objektiivisuuden riemuvoitto. FIFA ilmeisesti langettaa seuraamukset yksinomaan Aftonbladetin perusteella? Näin sen on oltava. Itse tosin olen kuullut, että hyväksyttävien lähteiden joukkoon on Aftonbladetin lisäksi kelpuutettu myös The Sun, News of the World ja Ilta-Sanomat.
En väitä. Pointti on siinä, mille FIFA antaa arvoa. Ei se ainakaan kyseisen läpyskän kuvia ala katsoa. Täällä taas on vedottusiihen, kuinka Cufren osalta homma selvä, mutta ei Fringsin. Eiköhän videot ole moneen kertaan kelattu ja sieltä syylliset selvinnee.SergeiK kirjoitti:Väitätkö siis, että Aftonbladetin julkaisemat valokuvat ovat kuvamanipuloituja?
VT kirjoitti:Koko kahakka nyt sinänsä oli pikkujuttu, kunhan muutama Saksa-intoilija saanut hyvän syyn meuhkaamiselle.
VT kirjoitti:Pettämätöntä logiikkaa ja objektiivisuuden riemuvoitto. FIFA ilmeisesti langettaa seuraamukset yksinomaan Aftonbladetin perusteella? Näin sen on oltava. Itse tosin olen kuullut, että hyväksyttävien lähteiden joukkoon on Aftonbladetin lisäksi kelpuutettu myös The Sun, News of the World ja Ilta-Sanomat.
...
Ellei sitten Ranger puhunut itsestään, mutta käsittääkseni FIFA tekee päätökset näissä asioissa.
Mack kirjoitti:Noissa rankkareissahan se nähdään mikä henkinen kantti on. Ei sitä voi oppia.
No jos ei ala katsoa, niin se osoittaa kyllä järkyttävää ammattitaidon puutetta FIFA:lta. Mitä väliä sillä on, mistä lähteestä ne kuvat, videot tai muut todisteet ovat, jos ei ole syytä epäillä niiden todenmukaisuutta? Odotan mielenkiinnolla, kuka pystyy ensimmäisenä todistamaan, että Aftonbladetin kuvia on manipuloitu. Pitkää kakkua vaan Leandro Cufrelle: sitä saa, mitä tilaa.VT kirjoitti:En väitä. Pointti on siinä, mille FIFA antaa arvoa. Ei se ainakaan kyseisen läpyskän kuvia ala katsoa.
SergeiK kirjoitti:Fringsin lyöntiyritys palkittiin sitten yhden matsin pelikiellolla.
Näin kertoi Reuters:
http://today.reuters.co.uk/news/newsArticle.aspx?type=worldFootballNews&storyID=2006-07-03T154702Z_01_L03691395_RTRIDST_0_SPORT-SOCCER-WORLD-FRINGS-FIFA-UPDATE-1.XML
Italialaismedia ei ole väittänyt Fringsin tehneen muuta kuin lyöneen Cruzia.hylsy kirjoitti:Fringsin on siis täytynyt aloittaa taistelut. Muuten en ymmärrä tuomiota. Häviävä osapuoli voisi muuten vaikeuttaa voittavan joukkueen loppukisoja aloittamalla päihinmättökilpailut heti ottelun lopputuloksen ratkettua. Ellei Frings ole sitten tehnyt jotain todella häijyä, kuten vaikka potkinut "kassukoille" Argentiinan pelaajia.
SergeiK kirjoitti:Italialaismedia ei ole väittänyt Fringsin tehneen muuta kuin lyöneen Cruzia.
Aloittanut hän ei ole, sillä Sternin julkaiseman kuvasarjan mukaan hän tulee koko kahinaan mukaan tässä vaiheessa:
http://www.stern.de/sport-motor/wm2006/fotostrecken/564591.html?nv=ct_rl&backref=%2Fsport-motor%2Fwm2006%2Fnews%2F%3AViertelfinal-Krawalle-Wird-Frings%2F564659.html&cp=1http://img.stern.de/img/1p.gif
Olisi mukava jos jalkapalloileva maailma saisi nähdä tämän lyönnin, sillä Cruzin "ei mua kukaan lyönyt" haastattelun jälkeen tässä on vähän outo maku.
SergeiK kirjoitti:Italialaismedia ei ole väittänyt Fringsin tehneen muuta kuin lyöneen Cruzia.
Aloittanut hän ei ole, sillä Sternin julkaiseman kuvasarjan mukaan hän tulee koko kahinaan mukaan tässä vaiheessa:
http://www.stern.de/sport-motor/wm2006/fotostrecken/564591.html?nv=ct_rl&backref=%2Fsport-motor%2Fwm2006%2Fnews%2F%3AViertelfinal-Krawalle-Wird-Frings%2F564659.html&cp=1http://img.stern.de/img/1p.gif
Olisi mukava jos jalkapalloileva maailma saisi nähdä tämän lyönnin, sillä Cruzin "ei mua kukaan lyönyt" haastattelun jälkeen tässä on vähän outo maku.
Trancezz kirjoitti:Eikös tuossa linkittämäsi kuvasarjan kuvassa nro.3 Fringsin suora ole juuri uppoamassa Cruzin leukaperiin?
BattleHymn kirjoitti:Selvä vasen leukaan!! Mutta mutta... Mitä olette mieltä siitä että Frings sai pelikieltonsa tappelun aloittamisesta!, ei kyllä Fringsin lyöntiä näy kahdessa ensimmäisessä kuvassa!?
Sama videoina:Trancezz kirjoitti:Eikös tuossa linkittämäsi kuvasarjan kuvassa nro.3 Fringsin suora ole juuri uppoamassa Cruzin leukaperiin?
SergeiK kirjoitti:En tiedä pitäisikö lyönnin tyttömäisyyden olla lieventävä vai raskauttava asianhaara.
Kaivanto kirjoitti:Pitikin lisäämäni edelliseen viestiini, että mahtaako tässä olla kyse siitä, että Frings a) hakee läpsyä vai b) ei osaa lyödä...
No eihän se nyt raskauttava ainakaan voi olla. Kyllä nyt on kyse niin mitättömästä läpsyttelystä, ettei tuollaisessa tuomiossa ole mitään järkeä. Hävetkää FIFA ja propsit Torsten Fringsille, että edes yritti jotain tehdä, vaikka totetus ei niin kovin katu-uskottavaa touhua olekaan.SergeiK kirjoitti:En tiedä pitäisikö lyönnin tyttömäisyyden olla lieventävä vai raskauttava asianhaara.
snumi kirjoitti:Argentiinan pelaajathan ne riehuivat, kävivät oikein joukolla Bierhoffin kimppuun. Jos jotain sanktioita tulee, niin syyllisiä pitää ensin löytää 4-5 argentiinan joukkueesta ennen kuin kyseeseen tulee ensimmäistä saksalaista. Argentiina aloitti kahinan hävittyään pelin, se on selvää.
kelmi kirjoitti:Yllättääkö muuten ketään että juuri italialaismedia on tämän Fringsin pahoinpitely-yrityksen nostanut esiin. Taitaa saapasmaan poikia hieman jännittää kun täytyy tuollaiseen ämmäilyyn sortua.
Eli naurettava toimintaa FIFA:lta mennä noin täysin makoroonien ansaan.