MM-Kisojen televisiointi

  • 37 095
  • 129

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
YLE:ltä hyvää pelisilmää näyttää yöllä Tanskan ja Valko-Venäjän matsi Saksan ja Latvian kohtaamisen sijaan. :PEUKKU:
 

Museoesine

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja muut keskisuomalaiset
Laitetaan nyt vaikka tänne: Eli miten nuo ylen sivujen videot saa näkymään? Ikinä ei ole tällaista ongelmaa tullut vastaan. Olen yrittänyt tallentaa levylle ja klikata suoraan. Olen laittanut keksit päälle. Olen koittanut kahdella selaimella. Mikä tässä nyt mättää? No näkee nuo häkit toisaalta youtubestakin.
Millä ohjelmalla yrität katsoa niitä? Uusimmalla Media Playerilla ja VLC:llä niiden pitäisi toimia, mutta muiden kanssa voi olla ongelmia. YLE Urheilun mediasalissa on tarjolla pikaohjeet videoiden katsomiseen. Kannattaa katsoa, olisiko sieltä apua.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
YLE:ltä hyvää pelisilmää näyttää yöllä Tanskan ja Valko-Venäjän matsi Saksan ja Latvian kohtaamisen sijaan. :PEUKKU:

Eikö tästä matsista järjestetty äänestys, jossa katsojat saivat äänestää haluamaansa ottelua?

Tiedäpä hänestä, mutta kas, nyt YLE:n teksti-tv:ssä on tieto, että ottelu onkin Latvia-Saksa. Veikkauksen sivut hämäsivät, sinne kun oli merkitty, että televisioitava ottelu olisi Tanska-V-Venäjä.

EDIT: tv-peli voi sattuneesta syystä meloa vittuun
 
Viimeksi muokattu:

kovalev

Jäsen
Eikö tästä matsista järjestetty äänestys, jossa katsojat saivat äänestää haluamaansa ottelua?

Onkohan noista Venäjän peleistäkin järjestetty äänestyksiä ? Siinä tapauksessa vielä ymmärtäisin sen, että huominen puolivälierä on kai 4. Venäjän peli putkeen, josta tulee vain kooste jälkilähetyksenä !
En ymmärrä, miksi niitä otteluita ei voi lähettää kokonaan vaikka aamuyöstä ?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös