En väitä vastaan koska en ole niihin paketteihin tutustunut tarkemmin, mutta tuntuu oudolta, että kaksi "ykköskorin" peliä olisi pistetty samaan pakettiin.Myös Kanada-USA on samassa paketissa kuin huominen Suomen peli.
En väitä vastaan koska en ole niihin paketteihin tutustunut tarkemmin, mutta tuntuu oudolta, että kaksi "ykköskorin" peliä olisi pistetty samaan pakettiin.Myös Kanada-USA on samassa paketissa kuin huominen Suomen peli.
En osaa sanoa tarkkaan paljonko nuo paikat vievät, mutta silmämääräisesti yli 3000 paikkaa joka tapauksessa.
:D Ei tätä koko farssia voi enää seurata nauramatta.Jep, aiemminhan se saatanan pelle väitti vakavalla naamalla että NHL:n keskihinta on 450 euroa / lippu. Oikeasti se on n. 50 taalaa / lippu. Ja kun tästä huomautettiin, kaveri totesi että 50 taalan tieto ei pidä paikkaansa (sen on laskenut viime syksynä vähän suurempi tilastotoimisto) ja sitäpaitsi keskiarvojen laskeminen on mahdotonta.
En väitä vastaan koska en ole niihin paketteihin tutustunut tarkemmin, mutta tuntuu oudolta, että kaksi "ykköskorin" peliä olisi pistetty samaan pakettiin.
Näinhän niitä on myyty Suomessa jo useammissa kisoissa. Yksittäisliputhan tuli vasta keväällä myyntiin. Tämä on ihan järkevää, sillä näin saadaan noihin hanttipeleihinkin katsojia kun lippuja on saatavilla ilmaiseksi.Onko tämä oikeasti totta? En voi uskoa. Ei siis riittänyt että maksaa 155 euroa Suomen pelistä vaan piti vielä ottaa jotain muita pelejä kylkiäisenä, ja nekin tietysti sika kalliita.
Tämä koko homma alkaa saada jo melko tragikoomisia piirteitä. En voi uskoa vieläkään :D
Kirjoita itse kun otat jostain jotain itsekin selvää, etkä vain uhoa perättömiä.Et tiedä mitään paketeista. Etsi tiedot paketeista ja kirjoita sitten lisää, kun tiedät jotain.
Näinhän niitä on myyty Suomessa jo useammissa kisoissa. Yksittäisliputhan tuli vasta keväällä myyntiin. Tämä on ihan järkevää, sillä näin saadaan noihin hanttipeleihinkin katsojia kun lippuja on saatavilla ilmaiseksi.
En väitä vastaan koska en ole niihin paketteihin tutustunut tarkemmin, mutta tuntuu oudolta, että kaksi "ykköskorin" peliä olisi pistetty samaan pakettiin.
Kirjoita itse kun otat jostain jotain itsekin selvää, etkä vain uhoa perättömiä.
Minun arvioni on kuitenkin paljon lähempänä kuin sinun alle 1000 paikkaa. Hallissa sitä ei pysty arvioimaan silmämääräisesti mutta varauskartasta kyllä.Miten niin "silmämääräisesti", kun et ole ollut yhdessäkään pelissä paikanpäällä. Äkkiä vähensit luvuistasi 2000 paikkaa, kohta vähenee toiset 2000, niin oikea totuus selviää IIHF:lle ja medialle varattujen paikkojen määrästä, joka on n. 1000 kpl/peli.
Laita esimerkki jostain perättömästä uhostani, kiitos.
Väitätkö, että tämän illan Kanada-USA peliin myytiin vain 1842 lippua, kun yleisömääräksi ilmoitettiin 6842 kpl. Jos näin, niin MM-lippuja on myyty tähän mennessä n. 16-17 tuhatta kappaletta viiteen peliin ja se on säälittävä määrä.
Kiitos tiedosta. Minulla oli käsitys kahden ottelun paketeista.Alkusarja paketit sisältävät neljä peräkkäistä peliä. Joten yhdellä paketilla näkee lohkon kaikki joukkueet.
Kyllä Tuomo Ruutu paketissa tosiaan oli mm. USA - Kanada ja Suomi - Slovakia ottelut. Itse asiassa minusta tuo oli kohtuullisesti hinnoiteltu paketti ( alkaen 265 euroa ), ja suorastaan halpa jos vertaa yksittäisten lippujen hintoihin.
Suomen avauspelin ilmoitettu yleisömäärä oli mielestäni hyvin lähellä sitä, mitä paikan päältä pystyi silmämääräisesti arvailla. Sitä en osaa sanoa mistä kaikesta tuo yleisömäärä muodostui mutta hyvin vahvasti uskaltaisin väittää hallissa olleen n. tuhat vapaata paikkaa.Ilmoitetut lipunmyyntimäärät ovat pahasti keskenään ristiriidassa. Tiedän ettei näihin lisoihin halliin mahdu kuin noin 10000-11000 maksavaa asiakasta. Täten Suomi-pelin yleisömäärä ei voi koostua pelkästään myydyistä lipuista. Toisaalta tänään paikalla oli enemmän kuin se 2000 maksanutta. Lähteenä minä itse työni puolesta.
:D Ei tätä koko farssia voi enää seurata nauramatta.
Kummolan ja koko Jääkiekkoliiton touhut on surkuhupaisaa amatöörien puuhastelua...Penniäkään en enää laita Suomen jääkiekon kassaan ennenkuin Kummola suksii tuolta hevon vittuun.
Kimmo Porttila arvosteli ääneen kalliita lipunhintoja ruotsin puolella. Voin kuvitella tuottajan ilmeen ja otsalle kihonneet hikikarpalot tässä tilanteessa. Tunnelma tuotannon aamupalavereissa on varmasti lähellä YLE:n Uutishuone-sarjan neukkupelkoa.24/7:lla ei tietenkään asiaan puututa. Lähinnä kiusallisesti yritetty välipuheissa äkkiä ohittaa olankohautuksin ettei Kim Il Kal€ vaan suutu ja anna miljuunasaunaan porttaria
Edellisissä kisoissa oltiin aitiossa puvut päällä ja jokaiselle tämä oli se mahdollisuus nähdä livenä mm-kisoja sekä tietysti nähdä peli jonkun muun maksamana. Ei tarvinnut pakottaa katsomoon, vaan innoissaan mentiin. Ainoaa harmituksen aihe oli, että piti jättää pelipaita kotiin. Huudettiin sitten aitiosta mukana. Ihan turha väittää, että kaikki pukumiehet olisi mitään jääkiekosta tietämättömiä ja pakotettuina mestoille.Kuulostaa ihan hyvältä. Näistä voitaisiin aloittaa, niin saataisiin oikeat kisat eikä mitään pukumiesten pelleilyä jossa ketään ei oikeasti kiinnosta ja paikalla ollaan puolipakolla.
Jengi ostaa kiltisti lippuja vaikka hinnat ovat silkkaa vedätystä. Lammasmaista kansaa. Ruotsalaiset eivät osta, ja siksi saavat nyt halvemmalla.
Olen ostanut Helsingin peleihin toistaiseksi yhteensä 7 lippua, joista osa ilmaisia ja maksanut niistä 54 euroa, joka tekee alle 8 euroa/lippu, joten ei tämä nyt niin kallista ole Helsingissäkään, jos haluaa käydä vain niissä peleissä, joihin saa halpoja tai ilmaislippuja.