Kirjoittelija
Jäsen
Minä en kiekkopelin seuraamisesta 70 euroa enempää maksaisi.
Itse maksaisin Stanley Cup -finaalien game sevenistä ihan mielelläni monta kertaa tuon summan.
Minä en kiekkopelin seuraamisesta 70 euroa enempää maksaisi.
Taitaa tulla kaikkein aikojen farssi. Ihmiset ovat suuttuneet eivätkä innostu välttämättä edes 5 euron lipuista, ainakaan tämän kaiken kusetuksen jälkeen. En ainakaan minä. Sen verran oksettavaa touhua on kyseessä. En tulisi kyllä tällähetkellä edes ilmaseksi. Paljon oot Kale valmis maksamaan että tuun hallin täytteeksi? Ihan pikkurahalla en sitten ole kyllä tulossa, jos valitat kovasta liksasta niin et olisi mua kuitenkaan palkkaamassa katsojaksi.
Tuli tuossa juuri mieleen, että kertonee jotain siitä kuinka hyvin fiilikset näihin kisoihin ovat menneet etten edes tiedä koska Suomi pelaa.
En ole edes ajatellut asiaa tai koko kisoja.
The prices are the main reason France fanclub couldn't bring more than 10 people.
With the format change, we had to buy each day ticket for France games, including all other games we don't care about.
Way too expansive... The offer was about 1200 euros for 10 days, with only 1 game, and we had to buy the other games individually.
I'll try to watch it at TV
Myöskään Ruotsissa eivät liput mene kaupaksi, vaikka hinnat ovat huomattavasti Suomea halvemmat.
MM-kisaliput eivät kelpaa Ruotsissa - Jopa puolet myymättä! | MM-jääkiekko 2012 | Iltalehti.fi
Mutta Sulinhan täsmensi, että juuri tuo suurin teltta ikinä missään on tehty lätkän seuraamisen viihtyvyyttä silmällä pitäen. Siellä hallissa on sitten eri meininki örisevine pikkupomoineen."Vituttaako köyhät, hä? Pysykää te siel teltassa!".
RSuomessa noilla hinnoilla kusisi porukka jo hunajaa, mutta kai ne ruotsalaiset ymmärtää nää asiat vieläkin paremmin kuin me. Turha maksaa maltaita paskasta tunnelmasta, kun kotikatsomossa voit kavereiden kanssa viettää paremmassa merkeissä kisat, kuin pukumiesten keskellä jaffalassa.
Hesarissa on ilmoitus, jonka mukaan Masku jakaa tänään 500 ilmaislippua 5.5. klo 15 otteluun Sveitsi-Kazakstan. Lippuja jaetaan pääkaupunkiseudun 5 myymälässä ja yksi per asiakas. Hakekaa, jos ehditte peliin. Nordiksen edustalla taas liitto itse myy kaksi yhden hinnalla periaatteella 4 peliin lippuja, jotka ovat Suomi-Ranska (10.5), Suomi-Kazakstan (14.5) ja pari Kanadan peliä. Näitä, mitä on myyty muutama viikko ympäri Suomea, jonne MM-kisakiertue on pysähtynyt.
Eli jos haluaa mennä katsomaan Suomi-Ranska ja Suomi-Kazakstan peliä niin tiketit yhteensä 155e(kö)?
Ei, vaan saa yhden hinnalla 2 lippua aina yhteen peliin.
Asia kunnossa. On se 77e silti helvetisti siitä, että menee katsomaan jotain tusinajanareita.
Kummola ja Sulin : lupaan tulla täyttämään puolityhjiä katsomoita, enkä vaadi siitä kuin 155 euroa/ottelu. Mukana tulevat perheenjäsenet saatte tarjoushintaan 130 euroa/henk., eli tarjoushinta 545 euroa.
Harmittaa myös niiden kavereiden kannalta jotka ovat lipuistaan maltaita maksaneet ja nyt sit samoihin peleihin jaellaan ilmaisia lippuja..voin kuvitella että syö miestä.