Noitarumpu
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Kärpät
Mitenkähän lipunmyyntiin on vaikuttanu tuo Canal+ tarjous, 13.90€/kk? Aika moni tuttuni (itse mukaanluettuna) on nyt laittanut tuon.
Uskon, että on vaikuttanut paljonkin. Suomessa kisat pidetään yhdessä kaupungissa ja kaikilla ei ole kalliiden lippujen lisäksi mahista edes matkustella pääkaupunkiin, puhumattakaan yöpymishommista. Itsekin ostin tuon 3 kuukauden määräaikaistarjouksen Plussalta symbioosissa Canalin kanssa. Tosin huomasin tässä, että olin piru vieköön sopinut pakollisen reissun just kisojen toiselle viikolle ja osa matseista jää näkemättä=(( , mut minkäs teet. Pääasia, että suurimman osan näen ja loppuhuipennukset. Pitänee kokeilla tuota pojan mokkulaa, jos vaikka kannettavan kautta saisi erämaassakin kuulumaan...
Itsekin ihmettelin tuota ruotsalaisten ylistystä, miten liput ovat menneet kuin kuumille kiville ja myydään jo ei oota. Valehdella osataan myynnin nimiin näemmä naapurissakin. Ruotsin nyt luulisi ostavan liput, kun paljon ylistetyt NHL-tähtensäkin tulevat oikein läjäpäin pelaamaan ja osa jää rannallekin.
Se, mikä mua murehduttaa kovin on se, että hallissa ei näillä hinnoilla tule olemaan se porukka, joka sitä kipinää ja henkeä luo. Puolityhjä halli tai sitten firmat antaneet lahjaksi lippuja niille, jotka eivät ääneen kannusta. Ehkä ne läpsytettävät viuhkat saavat edes jotain ääntä "kirkkoon". VIP-tiloissa sitten apinat örisevät ja sivusilmällä vilkaisevat jäälle. Onhan juominen ja syöminen tärkeämpää. Pirun hyvän kuvan tulemme antamaan muille jääkiekkomaille tällä tavoin. Kiitokset vielä kerran herra Kummola. Eikö sinua pirua saa heivatuksi millään helvettiin sieltä vallankahvasta! Lakeijasi kieli ruskeana lipsuttelevat, joten kai se tekee niin nannaa, ettei millään voi jättää hommaa mulle.